Ei se tarkoita että en ole kiinnostunut, jos en vastaa muutamaan päivään
Olen vain hyvin introvertti ja myös jännittää vastata.
Kommentit (9)
Tuo kannattaa sitten heti sanoa, kun alkaa tapailemaan jotain uutta.. alkuvaiheessa etenkin jos miehestä ei kuulu mitn kahteen päivään-NEXT
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta ota huomioon, että monella lopahtaa kiinnostus tuollaiseen viivyttelyyn ja venkoiluun.
Jos näin on, niin silloin tämä henkilö ei todennäköisesti ole sopiva ap:lle.
En minäkään aina vastaa heti meileihin tai monesti puhelimeenkaan. Tyttäreni puheluihin vastaan aina viipymättä. Esim viikonloput pyhitän levolle ja rauhoittumiselle.
Minä olen myös ihan tosi intro, en vastaa heti, mutta aika pian koska en tykkää roikottaa muita. Inhoan sitä tunnetta kun viestittelee kaverille eikä se vastaa päiviin tai jopa viikkoihin. Todella alkaa miettiä siinä että eipä taidetakaan olla niin kavereita mitä luulin
Olen introvertti minäkin mutta en minä ainakaan käytä introverttiyttäni tekosyynä olla mulkku muille. Mikä se sellainen ihminen on joka, ei yritä ymmärtää itseään ja muita. Se on itsellesi pieni askel kasvaa itse oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Muille tuo sinun askeleesi voi olla suuri. Siinä miettimistä iltaan.
Sama täällä. Muutenkin kaikkien oikeasti tärkeiden asioiden kanssa tulee vitkasteltua, kun ne jännittävät ja asettelee sanojaan.
Olen kuullut tuosta myös. Miestäni tuo häiritsi alkuvaiheessa. Itsellä se johtui jännityksestä ja siitä, etten halua tungetella, jos häntä ei kiinnostakaan. En koskaan uskonut, että kukaan kiinnostuisi minusta. Mieheni oli onneksi sitkeä ja tosissaan. Se teki kaiken minullekin helpommaksi.
Kavereille vastaan saman päivän aikana. Lähinnä siksi, että niin pitää tehdä tai etteivät loukkaannu. Ja onhan se roikottaminen inhottavaa. Mietin kyllä pitkään mitä vastata ja "mitä kuuluu" viestit ovat kidutusta. Aina sanotaan, että introvertit eivät halua soitella, mutta itse koen sen helpommaksi.
Itse en pidä puhelimessa puhumisesta, viestitse on paljon helpompi kommunikoida, ja intro siis olen.
Ok, mutta ota huomioon, että monella lopahtaa kiinnostus tuollaiseen viivyttelyyn ja venkoiluun.