Onko CAT-asento toimiva naiset?
Oikea seksiasento
Seksiasennollakin on väliä. Oletko jo kokeillut CAT-.tekniikkaa? Eräässä vuonna 2008 Journal of Sex and Marital Therapy -julkaisussa esitellyssä tutkimuksessa naiset, jotka kokeilivat CAT-tekniikkaa kasvattivat orgasmien määräänsä 56 prosentilla.
CAT-asento (coital alignment technique) on hieman kuin muunnletu lähetyssaarnaaja, jossa mies nostaa itseään hieman ylemmäs ja eteenpäin niin, että hänen rintakehänsä on noin naisen olkapäiden tasolla.
Tarkoituksena on, että mies stimuloisi liikkuessaan lantiollaan jatkuvasti naisen klitorista.
Kommentit (18)
Siis paras on kun x asennossa saa ihan kaiken! Mies sisällä ja hyväilee klitorista samalla. Ihan huutohyvää!
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siis paras on kun x asennossa saa ihan kaiken! Mies sisällä ja hyväilee klitorista samalla. Ihan huutohyvää!
Mikä on x asento?
Nuorempana vaimo sai aina tässä asennossa. Ei se minulta mikään tietoinen valinta ollut. Ennemmin minut pakotettiin siihen. Vaimon pillu kaappasi otteen kalusta ennen orgasmia, selkä nousi kaarelle ja vaimo lukitsi kietoen jalat ympärilleni. Ainut mitä jäi jälkelle oli keinua ja pyörittää lukittuna. Minua vietiin ennen orgasmia kuin pässiä narussa. Mahtavia orgasmeja.
Siis mies työntyy takaa, kun ollaan ns lusikassa tai vierekkäin, toinen jalka täysin ylös ja sivulle, eli aivan levällään olen joten mies sitten antaa ihanaa sormetusta samalla kun panee, ja se osuu johonkin g- pisteeseen sitten koska aivan järkyttäviä on orgasmit ja samalla usein squirttaankin.
On hyvin rietas asento myös, ja sopii meille molemmille sitten hyvin, koska niin sen pitääkin olla!
Itse pidän enemmän SOFT:sta tai RATS toimii myös.
LOL ja HUOH asennot ovat parhautta.
Kun lapset olivat nuorisoiässä ja ei saatu oikein rauhaa seksiin helpolla, tehtiin sitä saunassakin. Vaimo istui keskilauteella ja kietoi jalat ympärilleni. Siinä asennossa olin varmaan juuri tuossa korkeudella polvet kyllä koukussa vähän piti olla eli ei ihan optimikorkeus minulle.
Vaimolla se asento tuntui klitoriksella kuulemma tosi ihanasti hangaten ja sen huomasi kyllä. Hän sai hyvän orkun äkkiä.Minäkin laukesin helposti siinä. On kyllä tehty myöhemminkin sitä...
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siis mies työntyy takaa, kun ollaan ns lusikassa tai vierekkäin, toinen jalka täysin ylös ja sivulle, eli aivan levällään olen joten mies sitten antaa ihanaa sormetusta samalla kun panee, ja se osuu johonkin g- pisteeseen sitten koska aivan järkyttäviä on orgasmit ja samalla usein squirttaankin.
On hyvin rietas asento myös, ja sopii meille molemmille sitten hyvin, koska niin sen pitääkin olla!
Haluaisin myös tätä asentoa mutta mies ei halua. Iskee jalat aina heti takaisin yhteen koska ei saa kuulemma mitään tuntumaa siinä asennossa ja seisokki laskee heti. Harmittaa koska se tuntuisi niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Haluaisin myös tätä asentoa mutta mies ei halua. Iskee jalat aina heti takaisin yhteen koska ei saa kuulemma mitään tuntumaa siinä asennossa ja seisokki laskee heti. Harmittaa koska se tuntuisi niin hyvältä.
Huoh...ja taas mies on pääasia. En jaksa tätä - kannanko kaikkien naisten maailman (tai seksituskan) tuskan mielessäni! Kenties mun olis pitänyt valita ammattini toisin..
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Huoh...ja taas mies on pääasia. En jaksa tätä - kannanko kaikkien naisten maailman (tai seksituskan) tuskan mielessäni! Kenties mun olis pitänyt valita ammattini toisin..
No just. Jos toisella laskee siinä asennossa jokakerta niin näkemykseni mukaan se yhdyntä silloin on aika mahdotonta suorittaa? Mikä ihme sun ongelma on jeesustella täällä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No just. Jos toisella laskee siinä asennossa jokakerta niin näkemykseni mukaan se yhdyntä silloin on aika mahdotonta suorittaa? Mikä ihme sun ongelma on jeesustella täällä kokoajan.
Jaahas..yhdyntä ja se penis edellä aina vaan. Viis siitä mitä se nainen saisi/nauttisi. Kyllä on edelleen peniskeskeistä tämä maailma!
Vaimo tainnut aina olla vähän luonnon lapsi. Ei tuo cat asento ole ainoa missä hän on ottanut orgasminsa minua musta kesken tavoin syleilemällä. Toinen lempiasento missä vielä enemmän saanut orgasmeja on päällä olo. Siinä vähän sama juttu. Tullut päälle makaamaan käsiin nojaten, laittanut jalat kupeilleni ja juntannut itsensä kalun tyveä myöten. Puristanut reisillä mun jalat yhteen ja lukinnut paikalleen. Sen jälkeen kihnuttanut ja pyörittänyt itselleen orgasmin. Taaskin ottanut itse orgasmin ja itse päässyt vasta orgasmin tultua liikuttamaan ylös alas. Toki varmaan kiikoissani tehnyt aiemminkin mitta hyvin lyhyellä liikeradalla lukittuna. Ehkä tää on se seikka mihin nuorena rakastuin, ujosta tytöstä tullut himokas naaras joka ottanut omansa kyselemättä. Naiset aina puhuu, että hienoa kun mies ottaa. Meillä tuo on onnistunut vain aluksi, lopuksi kääntynyt päälaelleen. Mutta on vastaavasti saanut nauttia palavasta halusta. Vähän ollut vaikea,tamma hallita. Onneksi sentään suuseksissä mulla on täydellinen hallinta
Voi pyhä yksinkertaisuus. Kysehän on siitä että seisokki lopahtaa. Eihän mies sille mitään voi. Vaikka kuinka haluaisi. Helppohan se on huudella kun levittää vain jalkansa? Ei ole paineita seisooko?
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Huoh...ja taas mies on pääasia. En jaksa tätä - kannanko kaikkien naisten maailm
Ei koske lesboja, jollainen sinä mitä ilmeisemmin olet?
M62 kirjoitti:
Vaimo tainnut aina olla vähän luonnon lapsi. Ei tuo cat asento ole ainoa missä hän on ottanut orgasminsa minua musta kesken tavoin syleilemällä. Toinen lempiasento missä vielä enemmän saanut orgasmeja on päällä olo. Siinä vähän sama juttu. Tullut päälle makaamaan käsiin nojaten, laittanut jalat kupeilleni ja juntannut itsensä kalun tyveä myöten. Puristanut reisillä mun jalat yhteen ja lukinnut paikalleen. Sen jälkeen kihnuttanut ja pyörittänyt itselleen orgasmin. Taaskin ottanut itse orgasmin ja itse päässyt vasta orgasmin tultua liikuttamaan ylös alas. Toki varmaan kiikoissani tehnyt aiemminkin mitta hyvin lyhyellä liikeradalla lukittuna. Ehkä tää on se seikka mihin nuorena rakastuin, ujosta tytöstä tullut himokas naaras joka ottanut omansa kyselemättä. Naiset aina puhuu, että hienoa kun mies ottaa. Meillä tuo on onnistunut vain aluksi, lopuksi kääntynyt päälaelleen. Mutta on vastaavasti saanut nauttia palavasta halusta. Vähän ollut vaik
Mutta mikä tilanne on tämä päivävä? Nuo edelliset Regina jaarittelut ovat 2000-luvun alkupuolelta.
Juntannut ja kihnuttanut..siihen klittaan. Ja siitä se orgasmi.
Eikö miehen pituus sanele, kuinka paljon "eteenpäin" miehen rintakehä on? Olettaen, että penis on sisällä.