Saako naisia edes lähestyä?
Olen 35v miespuolinen fyysikko, raitis ja lojaali, ja hyvää vauhtia kuolemassa yksin.
En käytä somea tai varsinkaan Tinderiä, ja raittiina en tietenkään käy baareissakaan. Joskus yritin, mutta aika kamalaahan se oli.
Ennen koronaa kävin teatterissa, kirjastossa, uimassa, kansalaisopistossa yms. ja ideana oli että tätä kautta saisin vapaa-ajan sisältöä elämääni ja sattumalta törmäisin siihen oikeaan. Luomusti, ilman virtuaalideittailua.
Eräs naispuolinen ystäväni kuitenkin sanoi minulle, että näin ei pidä tehdä. Kuulemma nainen pitää sitä creepynä jos ennestään tuntematon mies tulee juttelemaan. Miehen pitäisi olla netistä ennestään tuttu, tai miehen tulisi olla kaverin kaveri tai muuten jo olemassaolevista sosiaalisista ympyröistä tuttu.
Mikä neuvoksi? En suostu uskomaan, että miehen ja naisen pariutuminen on miljoonien vuosien evoluution jälkeen ajautunut siihen pisteeseen, että se voi tapahtua pelkästään kaupallisessa Tinder-applikaatiossa, johon kirjaudutaan lääsäilemällä rasvaisilla sormilla jotain lasilevyä.
Kommentit (65)
Jos omistat yksinoikeudella palstan niin tahon todisteet siitä.
Vauva palsta on muillekkin aiheille kun jollee synnyttämiselle. Mee synnytysaiheisiin jos et halua puhua muusta ja salli muitakin tänne. Mä en ainakaan sano miehille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti mitä hiton feministipaskaa täällä taas kuulee
Tämä on uusi normaali ja kestää maailman tappiin asti :)
Ei kommunismikaan kestänyt ikuisesti. Pelkästään yli sata vuotta vain.
Naisten tehtävä on suojella itteensä miesten himoilta????
Taidan jättää tän tehtävän väliin rouva feministiopettaja.
Kyllä mä olen seksuaalinen ja kiihkeä. Kuumempi kuin miehetkään.
Kohta varmaan ympärileikkaat tyttöjä ihan vaan jottei kukaan pääsis nauttimaan olla himon kohteena ja saada seksiä. Naiset kieltää miehet muilta naisilta jos on saanut ite tarpeeksi.
Ap, pysy vain rohkeasti omana itsenäsi. Ei pidä alistua muuttumaan ympäristön painostuksen vuoksi. Maailmassa on naisia jotka ajattelevat tinderistä ihan samoin kuin sinä.
Lähesty vaan naisia. Kuulostat kivalta mieheltä.