En kehtaa mennä rannalle :(
Muita? :( Viime kesän jälkeen lupasin itselleni, että seuraavaksi kesäksi laihutan eikä enää tartte kuumimmilla keleillä piilotella isojen vaatteiden alla.. mutta tässä sitä taas ollaan 67kg oon niin pettynyt itseeni :(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itse myönnän että skippaa automaattisesti vähän pulleammat ja annan silmien levätä niissä hoikissa fitness mimmeissä. Nam
Tää onkin yks/harvoja lihavuuden hyviä puolia. Saa olla rauhassa, eikä oo jatkuvasti joku pervopena kyyläämässä ja ahdistelemassa, niin kuin hoikempana oli.
Lumikengillä voit liikkua siellä hiekalla.
On kyllä hemmetin surullista, jos on noin huono itsetunto, että tuollaisilla mitoilla pitää itseään liian lihavana rannalle.
Olet mitoiltasi ihan sopiva. Älä ole noin ankara itsellesi, menee kesä hukkaan. Muista suojata iho aurinkorasvalla!
Hei nyt mennään kaikki tänä kesänä rohkeasti rannalle ihan sellaisina kuin ollaan ja iloitaan kesästä. Ei siellä kukaan ole muita kummempi. Bikinikuntoon pääsee niin, että laittaa bikinit päälle 🏖
Vierailija kirjoitti:
Oon 168cm :( ei varmaan olekaan kaikki siellä mitään fitness ihmisiä, mutta vertaan itseäni aina niihin parhaimman näkösiin :( tunsin oloni parhaimmaksi 55kilosena
Säälittävää, kasva jo aikuiseksi.
En minäkään ja alkaa olla tuskaa mennä edes ulos t-paidassa ja hameessa. Onneksi vielä on melko viileää että voi olla ihan normaaleissa vaatteissa eikä takissa ja pitkissä housuissa tule tukalan kuuma.
Ymmärtäisin jos olisit satakiloinen, mutta 67 kg on nykyään tosi vähän.
Suurimmalla osalla siellä on uimarengas vyötäröllä.
Olen painavampi kuin ap, ja ajattelin mennä kokeilemaan vesijuoksuvyötä luonnon vesiin. Tarvitsenko kaksi vyötä? Kelluisin kuin korkki. Kaveri kyllä sanoi, että sitten ei jalat tavoita veteen.
Nyt korkki kiinni!