Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa mennä rannalle :(

Vierailija
13.06.2020 |

Muita? :( Viime kesän jälkeen lupasin itselleni, että seuraavaksi kesäksi laihutan eikä enää tartte kuumimmilla keleillä piilotella isojen vaatteiden alla.. mutta tässä sitä taas ollaan 67kg oon niin pettynyt itseeni :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painavampi kuin ap, ja ajattelin mennä kokeilemaan vesijuoksuvyötä luonnon vesiin. Tarvitsenko kaksi vyötä? Kelluisin kuin korkki. Kaveri kyllä sanoi, että sitten ei jalat tavoita veteen.

Nyt korkki kiinni!

Vierailija
22/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myönnän että skippaa automaattisesti vähän pulleammat ja annan silmien levätä niissä hoikissa fitness mimmeissä. Nam

Tää onkin yks/harvoja lihavuuden hyviä puolia. Saa olla rauhassa, eikä oo jatkuvasti joku pervopena kyyläämässä ja ahdistelemassa, niin kuin hoikempana oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikengillä voit liikkua siellä hiekalla.

Vierailija
24/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hemmetin surullista, jos on noin huono itsetunto, että tuollaisilla mitoilla pitää itseään liian lihavana rannalle.

Vierailija
25/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitoiltasi ihan sopiva. Älä ole noin ankara itsellesi, menee kesä hukkaan. Muista suojata iho aurinkorasvalla! 

Vierailija
26/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt mennään kaikki tänä kesänä rohkeasti rannalle ihan sellaisina kuin ollaan ja iloitaan kesästä. Ei siellä kukaan ole muita kummempi. Bikinikuntoon pääsee niin, että laittaa bikinit päälle 🏖

Vierailija
27/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 168cm :( ei varmaan olekaan kaikki siellä mitään fitness ihmisiä, mutta vertaan itseäni aina niihin parhaimman näkösiin :( tunsin oloni parhaimmaksi 55kilosena

Säälittävää, kasva jo aikuiseksi.

Vierailija
28/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ja alkaa olla tuskaa mennä edes ulos t-paidassa ja hameessa. Onneksi vielä on melko viileää että voi olla ihan normaaleissa vaatteissa eikä takissa ja pitkissä housuissa tule tukalan kuuma.

Vierailija
29/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos olisit satakiloinen, mutta 67 kg on nykyään tosi vähän.

Vierailija
30/30 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla siellä on uimarengas vyötäröllä.