Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla lähettää miehelle kuvaa

Vierailija
13.06.2020 |

Hei! Olen tässä jo muutaman päivän ajan puhunut ihanan miehen kanssa, tutustuttiin siis anonyymilla chat-sivustolla ja vaihdettiin numerot ja hänellä on profiilikuva WhatsApissa, minulla ei. En kuitenkaan ole kenenkään muun kanssa tullut näin hyvin juttuun ja ollaan juteltu päivässä monia tunteja puhelimessa: nyt sitten tullaan kuitenkin siihen hankalaan kohtaan eli pitäisi uskaltautua laittaa kuva itsestäni. Noh.. olen tosi pyöreä nainen. Onnekseni rasva on jakautunut pääasiassa rintoihin ja reisiin, mutta eihän ylipaino ole ikinä missään määrin kaunista. Minulla sitä kuitenkin on aivan kohtuuttomasti ja menisi ainakin vuosi, että olisin normaalipainoinen, jos nyt aloittaisin elämäntapamuutoksen. Mitä mieltä olette, kannattaako vaan unohtaa koko ihminen? Tällaisissa tilanteissa sitä aina muistaa miten typerää oli syödä itsensä tällaiseen kuntoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi päättää toisen puolesta kenet hän kokee puoleensavetäväksi.

Mutta sinuna kertoisin suoraan etukäteen. Jos hän ei pidä siitä, ei kummallekaan tule pettymyksiä.

Vierailija
2/3 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla rehellinen ja kertoa asiat niinkuin ne on. Kokemuksesta tiedän että valheiden kertominen toiselle osapuolelle tulee puremaan sinua itseäsi kaikkein pahiten sinne perskannikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee hylätä kulissit heti alkuunsa jos haluaa oikeeta ja kestävää suhdetta. Jos toinen ei tykkää, niin sitten se ei tykkää. Koittakaa kestää elämä kuin aikuisen tuleekin se kestää.