Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain essitalopraamin väsymykseen, ylipainoon ja masennukseen.

Vierailija
13.06.2020 |

Jotta saisin itteäni vielä joskus ylös. Keskustelut, hyvät elämäntavat ja terapia eivät riitä. Viime työpaikassa jouduin kiusatuksi ja sairastuin vakavaan masennukseen.
Nytkin olen ollut jo viikon kotona.

Onko kellään essitalopramista kokemuksia,miten vaikuttaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 25 kiloa kahdessa vuodessa.

Vierailija
2/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopraami on varmaan harmittomammasta päästä näitä lääkkeitä mitä olen itse kokeillut. Ei aiheuttanut juuri vaikutuksia, ei niitä negatiivisa mutta ei kyllä positiivisiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei auttanut ylipainoon, lihotti lisää ja väsymyskin vaan lisääntyi. Masennuksesta en osaa sanoa, auttaako, itse sain ahdistukseen, siihen ei auttanut.

Vierailija
4/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli tunteeton. Tein tuon lääkkeen ja alkoholin kanssa ensimmäiset rikokseni joista en muistanut mitään. Lopetettuani päässä löi kattilat yhteen ja en ole mielestäni koskaan palannut normaaliksi. Jonkun vaikutuksen se minuun jätti.

Vierailija
5/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen se ei ainakaan auta. Paino lähes tuplaantui.

Vierailija
6/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli tunteeton. Tein tuon lääkkeen ja alkoholin kanssa ensimmäiset rikokseni joista en muistanut mitään. Lopetettuani päässä löi kattilat yhteen ja en ole mielestäni koskaan palannut normaaliksi. Jonkun vaikutuksen se minuun jätti.

Sinä olet kuule varmaan psykopaatti sitten. Ei psykopaatille saa määrätä masennuslääkkeitä kun se vähentää kykyä kontrolloida impulsseja. 

Vierailija
7/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi myös tunteet, mikään ei itketä eikä naurata. Voisin tehdä rikoksia, mutta hyvän kasvatuksen takia en tee, omaatuntoa ei enää ole. Olkaa varovaisia näiden lääkkeiden kanssa. Jotain voivat auttaa, toisen elämän tuhota.

Vierailija
8/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivuin työkykyiseksi. Ei aiheuttanut haittavaikutuksia. Lopetus pitää tapahtua hitaasti kuitenkin.

Vierailija
9/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyennyt itkemään tai saamaan orgasmia.

Vierailija
10/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on sairaus, mutta en tiennyt, että siihen on ihan lääkekin kehitetty. Miksei kaikille läskeille vaan määrätä sitä?

Vierailija
11/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut, refluksi meni sietämättömäksi.

Vierailija
12/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lääke, joka on auttanut masennukseeni. Ja lääkekokeiluja on ollut paljon. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut, mutta olenkin ollut tunteeton lähes koko elämäni.

Vierailija
13/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paino putosi pari kiloa, koska lääke vähensi ruokahalua. Tosin olin jo valmiiksi normaalipainoinen. Ahdistus hellitti, mutta syytä sille on vaikea sanoa, koska samaan aikaan sain terapiaa ja muutenkin elämääni kuntoon. Masennuksesta en osaa sanoa, sillä itselläni on vain ahdistuneisuushäiriö. Lievää väsymyksen lisääntymistä oli alkuvaiheessa havaittavissa. Orgasmikyky säilyi, mutta orgasmin saanti vähän vaikeutui.

Vierailija
14/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana (23-24 v.) Cipralex toimi kuin unelma. Kuin olisi valot sytytetty päälle. "Tältäkö muista ihmisistä tuntuu aina?" Nyt 35-vuotiaana (en siis ole syönyt sitä tänne asti, vaan uusi kokemus) geneeriset essitalopraamit eivät ole toimineet yhtä hyvin. En tiedä toimisiko se alkuperäinen Cipralex.

Vierailija
15/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan laihduta. Päinvastoin.

Vierailija
16/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ootte tällä onnistunut lihoamaan noin paljon??

Vierailija
17/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa maalle omaan taloon, kasvattakaa omat ruokanne, kyllä siinä masennus häviää, ku jokapäivällä on tehtävä tehtäväksi.

Vierailija
18/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mitä luusereita te olette.

Vierailija
19/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masentuneet" on saamattomia laiskoja loisia.

Vierailija
20/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sait ylipainoon? Minä söin tuota monta vuotta pakkoajatuksiin ja masennukseen. Auttoihan se mutta lopetuksen jälkeen aivot eivät ole oikein parantuneet ja mikään ei tunnu enää miltään vaikken masentunut enää ole, onneksi. Toki pieni hinta siitä että sain avun.

Ja tuo lääke muuten lihottaa todella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi