Mitä ääniä vihaatte/ette voi sietää?
Itsellä nousee suuri ärtymys, kun joku pesee hampaita. Se ääni on vaan aivan raivostuttava. Sama kun joku maiskuttaa ruokaa.
Kommentit (89)
Just uutisia katselleena tulee mieleen ainakin tuo ilmeisen muodikas puhetyyli jossa puhutaan sellaisella oudolla kailotuksen ja säksätyksen-combolla.. Todella ärsyttävän kuuloista kun puheesta/äänestä puuttuu "sävyt" ja puhe on pelkkää tasaista kälä-kälä-lälää.
Toinen on mopot ja etenkin se "revittely"-ääni. Siis miksi niistä saa vielä nykypäivänäkin kuulua tuollainen jumalaton meteli kun esim autojenkin desibeleille on ollut tarkat rajat jo vuosia..
Talitiainen joka aloittaa kello 3 yöllä tyyti tyyti tyyti konserttinsa. Kiihdyttävä moottoripyörä kun vedetään kierrokset ihan tappiin.
Pauliina "Paukki" Rintakannon ääntä, samoin Eevi Teittisen
Naapurin n@imisen äänet. Mopon pärinä. Se kun haarukkaa ja veistä hangataan lautasen pintaan... Jäätelöauton ääni.
Mä olin nuorena naimisissa miehen kanssa, joka hiljalleen alkoholisoitui. Alkon myötä tuli mustasukkaisuus ja ilkeys. 20 vuotta myöhemmin olen ollut jo pitkään aviossa hyvän miehen kanssa, mutta edelleen olen varuillani kuullessani korkin tai tölkin sihahtavan. Onneksi sitä tapahtuu aidosti harvoin.
Aterimien kolina syödessä. Miksi niitä täytyy hakata niin kovaa lautaseen? Ryystäminen juodessa. Kaikenlaiset terävät kilinät ja kolinat ottaa hermoon.
Joidenkin nuorten naisten harrastama nariseva puhetyyli. Ääni narisee kuin voitelua vailla oleva sarana.
Aivan hirveää kuunneltavaa! Ja pahinta on, että nämä tyypit ovat varta vasten opetelleet puhumaan tällä tavalla vaikuttaakseen tyylikkäiltä 😣
Mieheni hampaiden narskutus aina silloin kun on muuten hiljaista. Yhtenä päivänä väännän vielä häneltä niskat nurin.
Lasten äänillä tehtyjä mainoksia, laulu yms. renkutusmainoksia, ihan kaikkia mainoksia. Kikattavia ja tyhjää jauhavia radiojuontajia.
Naapurin homo hakkaa mattoja 2 tuntia. Taptaptaptap. Huoltoyhtiö ajaa nurmikon kello 7 aamulla.
Musan jumputus yläkerrasta joka stanan pe- ja la illat ja yöt!
Voisin mennä kuristamaan asukkaan ja ne hölmöt vieraansa. Sellaista ihme sossusakkia, tatuoidut kaulat ja pinkit hiukset. Siellä kiljutaan ja puhutaan huutamalla, rampataan tupakilla meidän ikkunoiden alla ja taas kälätetään huutaen. Ei yhtään tajuta, että naapurit yrittää nukkua!
Ihan helkutin ärsyttäväääää!!!! Voi miksi, miksi fiksu naapurimme laittoi asuntonsa vuokralle....
Kaikki moottoreista lähtevät äänet, ilotulituspommit ja raketit. Lapsenomainen korkea puhetyyli aikuisella. Piereskely, röyhtäily ja maiskutus.
Nuapurin Porschen prutkuttava ääni on ärsyttävä! Varsinkin, kun pitää sitä aina tyhjäkäynnillä.
M.Aitolehden kurkkunauru.
Kun ei keksi vastausta kysymykseen, kuuluu tuo nauru.