Suomessa ei ole tapahtunut lapsen sieppausta sitten Jammu sedän jälkeen.
Vai muistatteko yhtään uutista Suomessa kadonneiksi jääneistä lapsista alle 10v?
Kommentit (28)
T#ppaja-r#iskaajat ovat perin harvinaisia ja Suomi on väkiluvultaan pieni.
Sieppaus- r#iskauksia sillointällöin sattuu.
Joskus vuosituhannen vaihteessa Oulussa 8- vuotias tyttö houkuteltiin autoon, vietiin yksityisasuntoon, r#iskattiin ja palautettiin kaappauspaikalle.
Tekijä ei jäänyt kai koskaan kiinni, oli niin auto kuin tytön kuvaamaama tekijän ulkonäkö olivat niin tavanomaisia.
Vierailija kirjoitti:
T#ppaja-r#iskaajat ovat perin harvinaisia ja Suomi on väkiluvultaan pieni.
Sieppaus- r#iskauksia sillointällöin sattuu.
Joskus vuosituhannen vaihteessa Oulussa 8- vuotias tyttö houkuteltiin autoon, vietiin yksityisasuntoon, r#iskattiin ja palautettiin kaappauspaikalle.
Tekijä ei jäänyt kai koskaan kiinni, oli niin auto kuin tytön kuvaamaama tekijän ulkonäkö olivat niin tavanomaisia.
Tekijä jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa tapahtui lapsensieppaus toukokuussa 2005. Tekijä päästi lapsen vapaaksi seuraavana aamuna kun oli ensin koko edeltävän illan ja yön r*********t lasta.
Johan minä ihmettelin, että eikö kukaan muu tätä Oulun tapausta muista.
Eihän siitä montaa vuotta ole kun pyöräilemässä ollut pikkutyttö kaapattiin pakettiautoon ja vietiin jonnekkin metsämökkiin. Sai itse soitettua apua kun tekijä ei ollut huomannut puhelinta. Joku nuorimies, työpaikan autolla.
Kyllä jäi oulun tekijä kiinni.
Kotkassa siepattiin ja mm.keski-suomessa, oisko ollut jyväskylässä tms, siepattiin 11v tyttö ja ne oikeuden pöytäkirjat oli ihan hirveää luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä montaa vuotta ole kun pyöräilemässä ollut pikkutyttö kaapattiin pakettiautoon ja vietiin jonnekkin metsämökkiin. Sai itse soitettua apua kun tekijä ei ollut huomannut puhelinta. Joku nuorimies, työpaikan autolla.
Tämä oli Kotkassa vuonna 2012. Tekijä varmaan jo vapaana.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/8-vuotias-kaapattiin-soita-heti-jos-na…
Eikä sekään ollut sieppaus. Jammu kertoi haastattelussa kuinka tytöt tuli autoon.
Yllättäen maailmassa tapahtuu paljon asioita, joista sinä et ole tietoinen. Aina ei poliisikaan ole.