Suuttuisitko jos exäsi laittaisi sinulle viestin "laita siistit ja ehjät vaatteet päälle" ennen lasten kevätjuhlia?
Jos lapset olisi siis hänen luona silloin, eli hän tarkoittaisi sinun vaatteitasi?
Kommentit (20)
Mulla ei oo exää, jonka kans´ lapsi.
Ehkä te tunnette toisenne liian hyvin?
Miksi et pukeudu automaattisesti siististi vaan pitää erikseen sanoa.
En suuttuisi. Ei ole tarvetta tuhlata energiaa exän höpinöihin enempää kuin on lasten takia pakko. Ja osaan pukeutua asiallisesti ilman ohjeistustakin.
Hahhah, ei mulla ole kaapissa mitään muuta kuin ehjiä ja siistejä vaatteita. Onko sulla rikkinäisiä vaatteita? Miksi ihmeessä?
Laittaisin ihan vttuillakseen punaisen pellenenän ja kolme kokoa liian suuret vaatteet.
Tuollaiseen viestiin täytyy olla syy. Ei kukaan aiheettomasti tuollaista kirjoittele.
No, kaikki eivät tajua, että revityt farkut eivät ole "siistit ja ehjät", joten siksi pitäneen opastaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin ihan vttuillakseen punaisen pellenenän ja kolme kokoa liian suuret vaatteet.
Miksi haluat nolata lapsesi ehdoin tahdoin?
Vierailija kirjoitti:
Millainen idiootti hoitaa exälle vittuilun lasten kevätjuhlassa? Lapsethan siitä vain kärsivät. Olet ilmeisesti niitä, jotka muutenkin sotkevat lapset aikuisten välisiin sotkuihin.
Nauraisin. Kuvitteleeko hän olevansa minun äitini?
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki eivät tajua, että revityt farkut eivät ole "siistit ja ehjät", joten siksi pitäneen opastaa.
Itse ajattelin heti että tää viesti on miehelle.
Jos sanoisi, niin tuskin enää siinä vaiheessa olisi mikään uusi juttu.
Opettele Elisa pukeutumaan. Älä haise virtsalle ja hielle.
Menisin kauhtuneisesa collareissa, joissa on virtsan ja vulvan haju alhaalla ja ruskea tahra takapuolessa. Sitten valkoinen narutoppi jossa on suklaatahroja ja maitoläiskät tissien kohdalla. Kuulostaako tutulta? Ei liene vaikea arvata kuka olet?
Jotkut on vaan sellaisia. Mun exä kävi kerran työhaastattelussa risoissa kengissä, polvista hajonneissa farkuissa ja likaisessa t-paidassa (akateemisia toimistohommia). Haastattelija kysyi vaan, onko mies vielä lomavaihteella ja lopetti haastattelun hyvin nopeaan. Mies ei tämän jälkeenkään ymmärtänyt siistin ulkonäön tärkeyttä.
En, häpeäisin ja suuttuisin enemmän itselleni, että olisin joskus ollut suhteesa tuollaisen ihmisen reppanan kanssa jolle tuollaisista itsestäänselvyyksistä pitäisi muistutella.
Ihan avulia muistutus. Tykkään itse käyttää vaatteeni aivan loppuun koska uusi vaate ei koskaan tunnu yhtä hyvältä kuin omalle vartalolle muotoutunut kangas. Asukokoelmassani on aina jotain repsottavaa. Todella harvoin sattuu olemaan yhtä aikaa ehjä vaatekappale.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on vaan sellaisia. Mun exä kävi kerran työhaastattelussa risoissa kengissä, polvista hajonneissa farkuissa ja likaisessa t-paidassa (akateemisia toimistohommia). Haastattelija kysyi vaan, onko mies vielä lomavaihteella ja lopetti haastattelun hyvin nopeaan. Mies ei tämän jälkeenkään ymmärtänyt siistin ulkonäön tärkeyttä.
Kuulostipa ikävältä työpaikalta. Exäsi taisi väistää luodin :)
En. Viestittäisin takaisin että älä sinäkään haise hielle ja p*skalle, kuten viimeksi. Lapset häpeää.