Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos exäsi laittaisi sinulle viestin "laita siistit ja ehjät vaatteet päälle" ennen lasten kevätjuhlia?

Vierailija
13.06.2020 |

Jos lapset olisi siis hänen luona silloin, eli hän tarkoittaisi sinun vaatteitasi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Viestittäisin takaisin että älä sinäkään haise hielle ja p*skalle, kuten viimeksi. Lapset häpeää.

Vierailija
2/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo exää, jonka kans´ lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te tunnette toisenne liian hyvin?

Vierailija
4/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pukeudu automaattisesti siististi vaan pitää erikseen sanoa.

Vierailija
5/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Ei ole tarvetta tuhlata energiaa exän höpinöihin enempää kuin on lasten takia pakko. Ja osaan pukeutua asiallisesti ilman ohjeistustakin. 

Vierailija
6/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, ei mulla ole kaapissa mitään muuta kuin ehjiä ja siistejä vaatteita. Onko sulla rikkinäisiä vaatteita? Miksi ihmeessä?

Vierailija
7/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ihan vttuillakseen punaisen pellenenän ja kolme kokoa liian suuret vaatteet.

Vierailija
8/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen viestiin täytyy olla syy. Ei kukaan aiheettomasti tuollaista kirjoittele. 

Vierailija
9/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki eivät tajua, että revityt farkut eivät ole "siistit ja ehjät", joten siksi pitäneen opastaa.

Vierailija
10/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin ihan vttuillakseen punaisen pellenenän ja kolme kokoa liian suuret vaatteet.

Miksi haluat nolata lapsesi ehdoin tahdoin?

Vierailija
11/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen idiootti hoitaa exälle vittuilun lasten kevätjuhlassa? Lapsethan siitä vain kärsivät. Olet ilmeisesti niitä, jotka muutenkin sotkevat lapset aikuisten välisiin sotkuihin. 

Vierailija
12/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin. Kuvitteleeko hän olevansa minun äitini?

Vierailija
13/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki eivät tajua, että revityt farkut eivät ole "siistit ja ehjät", joten siksi pitäneen opastaa.

Itse ajattelin heti että tää viesti on miehelle.

Vierailija
14/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisi, niin tuskin enää siinä vaiheessa olisi mikään uusi juttu.

Vierailija
15/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele Elisa pukeutumaan. Älä haise virtsalle ja hielle.

Vierailija
16/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kauhtuneisesa collareissa, joissa on virtsan ja vulvan haju alhaalla ja ruskea tahra takapuolessa. Sitten valkoinen narutoppi jossa on suklaatahroja ja maitoläiskät tissien kohdalla. Kuulostaako tutulta? Ei liene vaikea arvata kuka olet?

Vierailija
17/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan sellaisia. Mun exä kävi kerran työhaastattelussa risoissa kengissä, polvista hajonneissa farkuissa ja likaisessa t-paidassa (akateemisia toimistohommia). Haastattelija kysyi vaan, onko mies vielä lomavaihteella ja lopetti haastattelun hyvin nopeaan. Mies ei tämän jälkeenkään ymmärtänyt siistin ulkonäön tärkeyttä.

Vierailija
18/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, häpeäisin ja suuttuisin enemmän itselleni, että olisin joskus ollut suhteesa tuollaisen ihmisen reppanan kanssa jolle tuollaisista itsestäänselvyyksistä pitäisi muistutella.

Vierailija
19/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan avulia muistutus. Tykkään itse käyttää vaatteeni aivan loppuun koska uusi vaate ei koskaan tunnu yhtä hyvältä kuin omalle vartalolle muotoutunut kangas. Asukokoelmassani on aina jotain repsottavaa. Todella harvoin sattuu olemaan yhtä aikaa ehjä vaatekappale.

Vierailija
20/20 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on vaan sellaisia. Mun exä kävi kerran työhaastattelussa risoissa kengissä, polvista hajonneissa farkuissa ja likaisessa t-paidassa (akateemisia toimistohommia). Haastattelija kysyi vaan, onko mies vielä lomavaihteella ja lopetti haastattelun hyvin nopeaan. Mies ei tämän jälkeenkään ymmärtänyt siistin ulkonäön tärkeyttä.

Kuulostipa ikävältä työpaikalta. Exäsi taisi väistää luodin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän