Robin tekemässä musavideossa taas mitä parhaiten osaa
Kommentit (70)
I'll be with you oli täysin mitäänsanomaton. On tässä nyt enempi yritystä siihen nähden.
Robin ja Joalin. Siinä ois hyvännäkönen pari. Onkohan kummatkin sinkkuja?
YsiViisSeiska kirjoitti:
Tässä olis kyllä näyttävä nuori pari. En tuomitsisi jos viihtyisivät oikeastikin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Robin parka. Ketään ei taida kiinnostaa sen osuus tuossa videossa. Brassit hehkuttaa siellä vaan Joalinia. No ehkä joku muutama hetken jaksaa kiinnostua Robinista.
Robinhan tuossa on hyötypuolella. Vähän noloa ehkä, että suuri osa katsojista on tullut tytön takia, mutta mitä pikaisesti selasin niin osa on ihan pitänyt biisistäkin ja Robinista.
Tuo video ainakin on yksi Robinin parhaimmista 👍
Mä odotan vielä, että kuulis niitä uusimpia biisejä, joita ovat viimeisen reilun vuoden aikana työstäneet, kun Robinilla ei oo ollut samaan aikaan juuri muuta ohjelmaa. Tämänkin biisin on esittänyt jo keikalla ekan kerran yli vuosi sitten. On kyllä tuotetumpi versio kuin keikoilla esitetty.
YsiViisSeiska kirjoitti:
Tytöstä en tiedä, mutta Robin kai seukkaa saman kanssa ties monennettako vuotta.
Kultaako aika muistot Robinin aiemmasta musiikista, kun aina ennenkin lähes joka uusi biisi haukuttiin täällä huonoksi ja Miten eskimot suutelee video oli olevinaan kauheaa seksillä myymistä.
Mitä hemmettiä, mammat! Tuohan on hyvä biisi!
Kukaan ei taida oikeen tietää minkälaisia biisejä Robinin pitäs esittää, että ne olis olevinaan hyviä.
Ollaanpa sitä videossa vakavaa poikaa, mutta niin kai on tarkoituskin.
Mä ainakin tykkään tuosta, että video tuo Robinista esiin vähän synkempääkin puolta sen ainaisen ilopillerin sijaan.
Onkohan Robin jo päässyt paljon koukkimaan fanityttöjä nyt kun on sukukypsäkin ja kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Robin jo päässyt paljon koukkimaan fanityttöjä nyt kun on sukukypsäkin ja kaikkea?
Ei de taida olla sellaisen touhun perään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, mammat! Tuohan on hyvä biisi!
Niin minustakin, mutta ehkä olen huonon musiikin ystävä :/
Palstan pedomammoja harmittaa kun Robin ei ole enää 13v.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen vielä englanniksi laulaa? Oho... ajattelin, että olis saanut nenilleen tuon leikin suhteen jo ajat sitten. No sitä päivää odotellessa. Kyllä se vielä suomeksi kääntyy kun ura jatkaa laskemistaan.
Vau. Osaatpa olla kannustava!
Mun mielestä kappale oli ihan hyvä, ei mikään järisyttävän ihmeellinen mut ei todellakaan huono.
Video olikin yllättävän tyylikäs :)
Toivottavasti ottaa tulta alleen tämä Robinin uudistunut musiikkiura, ehdottomasti yksi Suomen mielenkiintoisimmasta ja potentiaalisimmasta artistista :)
Nehän vois seurustella, ja Joalin lykätä osan faneista Robinille. Molemmat vielä syntyjään turkulaisia.