Miisa on mieluummin työtön kuin ikävässä työssä
Ja niin aika moni muukin.
Samaan aikaan Kulmuni ehdottelee eläkeiän nostamista.
Minua alkaa närästää ajatus, että teen kipeänä ja vaivaisena töitä kuolemaani saakka elättääkseni Miisaa ja kumppaneita, jotta he saavat odotella eteen tupsahtavan työn, josta tykkää.
Sata vuotta sitten olisi voinut porkkanat loppua jo ennen syksyä tuolla mentaliteetilla, se on näitä karuja elämän lainalaisuuksia.
Kommentit (9)
Hullu paljon työtä tekee. Viisas pääsee vähemmällä.
( vanha sananlasku)
Sinäkin ap voit heittäytyä työttömäksi, jos sinusta siltä tuntuu. Ymmärtäisin valituksesi, jos joku pakottaisi sinut käymään töissä pitämällä asetta ohimollasi.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin ap voit heittäytyä työttömäksi, jos sinusta siltä tuntuu. Ymmärtäisin valituksesi, jos joku pakottaisi sinut käymään töissä pitämällä asetta ohimollasi.
Saisin äkkiä paskempaa työtä tilalle. Eikä siinä, kyllä minä osuuteni hoidan. Mutta niin soisi muidenkin tekevän. Voihan sitä mieleistä työtä silmäillä töitä tehdenkin. Jos me kaikki heittäydytään sitä kivaa odottamaan, homma lakkaa äkin toimimasta.
Luultavasti kaikki työt ovat Miisalle ikäviä. Paitsi ne joissa saa vain olla ja hengailla kaverien kanssa.
Itse olen työtön lomautuksen vuoksi. Entinen työni oli myös sellainen, joka aiheutti mulla myös totaalisen burn outin ja sen myötä masennuksen. Nyt käytän työttömyyden mukana tuovan ylimääräisen vapaa-ajan oman yrityksen perustamiseen ja opiskeluun sen sijaan, että menisin takaisin työhön joka tuohosi mielenterveyteni.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kai tajuat että Miisa tekee koko ajan töitä?
Miisa tekee kokoajan töitä välttääkseen töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kai tajuat että Miisa tekee koko ajan töitä?
Miisa tekee kokoajan töitä välttääkseen töitä?
Lukisit sen jutun.
Mmiisu on fixu mimmi