Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisittekö outona, jos osallistuisutte jonkun lääkärin tutkimukseen ja

Vierailija
13.06.2020 |

Hän alkais jutella teille vapaa-ajallakin? Vai onko se normaalia jos käyntejä on viikottain eli näette sen verran tiiviisti?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni talo preerialla se lekuri juttelee normisti koko ajan asukkaitten kanssa.

Se ei olekaan oikeaa elämää. Oikeasa elämässä noin ei toimita.

Vierailija
22/38 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekopäitä tässä ketjussa. Vai ei lääkäri saisi edes tervehtiä potilasta tai - hyvänen aika sentään - kysyä lomasuunnitelmista!

Robottejako niiden pitäisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo oudolta kuulosta, jos samassa paikassa töissä oleva ihminen juttelee jotain, kun sattuu näkemään. Ihan riippumatta siitä, osallistuuko toinen johonkin toisen tutkimukseen.

Kävin aikoinani terapiassa ja tervehdimme ja vaihdamme kuulumisetkin, jos satun törmäämään terapeuttiin jossain. Pienemmällä paikkakunnalla asuessa saattoi lääkäriinkin törmätä kylillä ja tietenkin tervehtiä puolin ja toisin. Nykyisellä terveysasemalla en ole tainnut koskaan kahta kertaa onnistua käymään samalla lääkärillä niin tuskin minä heitä muistaisin tai he minua, jos jossain tulisikin vastaan.

Vierailija
24/38 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita on ihmiset. Suurin osa täälläkin varmaan ajattelee, että kyllähän tuollainen lääkäri on nyt vähintään kunnon saalistaja. Seksi vaan mielessä ja sitä rataa. Ei hitto... Missään ei ole kielletty juttelemasta ihmisille. Ei ole ammattietiikan vastaista. Ei edes vaikka loisi ystävyyssuhteen.

Vierailija
25/38 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se todella niin tarkkaa? Jos kuitenkin viikottain näkee, niin ei kai siitä haittaa jos juttelee esim kaupassa, tai sairaalassa kun tulee käytävällä vastaan? Oudolta se kyllä tuntuu. Mutta ei kai valituksen aihe sentään? Ap

Siis oletko vähän höperö? Kyllähän lääkäritkin tutustuvat ihmisiin ja heillä on tuttavapiiri. Minäkin tapailen erästä lääkäriä, johon tutustuin ollessani hoidettavana sairaalassa.

N21

Vierailija
26/38 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo normaalia. Tee ilmoitus Valviraan.

Vierailija
27/38 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi

Vierailija
28/38 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin hyvin omituisena

Vierailija
29/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ilmoita ylilääkärille ja tee rikosilmoitus

Vierailija
30/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outoa käytöstä lääkäriltä. Ehdottomasti ilmoitus Valviraan.

Pöyristyttävää!!

Vierailija
31/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on ok rupatella small talkia, jos törmää jossain mutta jos aletaan viestittelemään potilaalle muissa kuin työasioissa, niin ei ole ok.

Vierailija
32/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ehkä hieman outoa. Jos on ollut tää sama lääkäri vuosia ja ootte silleen tavallaan tuttuja niin mielestäni ok vaikka moikata kaupassa jne. mut ei ehkä muuta. Tai sit jos aletaan oleen ystäviä niin ehkä aika vaihtaa lääkäriä.

Vierailija
33/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänelle selväksi, että jos tarvitset lääkäriä niin tulet vastaanotolle.

Vierailija
34/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outoa

Vierailija
35/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa ei ole mitään outoa. Myös mua hoitaneella lääkärillä on tapana jutella mun kanssa niitä näitä, kun sattumalta nähdään. Ja näin on jatkunut jo vuosia.

Vierailija
36/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, lääkäri on ihminen ja ko. ihminen voi vaikka ihastua. Ei ne nyt mitään jumalia ole (vaikka Hänelle voi jutella).

Vierailija
37/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minulle lääkäri käänsi selkänsä, kun kulki ohitseni käytävällä, jossa istuin yksin odottamassa hoitajan vastaanottohuoneen edessä. Varmasti tunnisti minut, kun olin moneen kertaan lyhyehkön ajan sisällä käynyt hänen vastaanotollaan. Katselin vain, kun hän vauhdilla käveli ohi – ei vain katse vaan koko rintakehä käännettynä minusta poispäin, tyhjän seinän suuntaan.

Eipä tarvitse miettiä mitään "epäasiallisia" etiikan vastaisia käytöstapoja, saati minkäänlaisia tunteita lääkärin puolelta. 😂 Hyvä, jopa erittäin hyvä lääkäri hän on, ei siinä mitään, mutta tosiaankin 110-prosenttisesti lääkäri - ihmistä sieltä valkotakin alta on turha huhuilla.

Vierailija
38/38 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylianalysointia. Ei kannata liikaa miettiä, juttelee vaan takaisin, kun toinen juttelee. Miksi etsiä jotain suurempia, erityisiä merkityksiä jostain juttelusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän