Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te omakotitalopuuhastelijat, teihin menee hermo!

Vierailija
13.06.2020 |

Ettekö pysty rentoutumaan? Olemaan jouten? Vai eikö puoliso anna laiskotella? Miten vajaa 10 vanhoissa omakotitaloissa voi olla niin paljon remontoitavaa ja kunnostettava??

Itse rentoudun, otan aurinkoa ja nautin vapaapäivästäni.

Kokeilkaa tekin, voitte yllättyä. Jos siis pystytte.

Mutta pitäkää ainakin ne ruohonleikkurit, sirkkelit, trimmerit ym hiljaisina. Kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34605 kirjoitti:

Meille tuli ihan vakavissaan keväällä samalle kadulle muuttanut eukko ehdottamaan, voitaisiinko tehdä lista milloin kukakin leikkaa nurmikon/ tekee muuta kovaäänistä kun hän haluaisi nukuttaa vauvaansa ulkona tiettyinä aikoina. Kysyttiin naapureitten kanssa meinaako hän tosiaan että koko kaupunginosa elää hänen vauvansa rytmissä

Ei. Hän halusi tietää, milloin voi vauvaa ulkona nukuttaa. Ei siinä muuta minun mielestäni ole.

Jos te kaiken teette jonossa, niin rauhas ei ole. Jos te joskus vaikka tekisitte sumassa, niin olisi.

Vierailija
22/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

He ovat näitä puuhapetejä, jotka terrorisoivat naapurustoaan neuroottisella tekemisellään, kun itse ovat jonkun pikkukonttoripäällikön alistamia hikisessä pikku duunissaan.

Kuvailit just mun ex-apen. Aaarrgggh. Aina piti olla joku ”pieni projekti päällä” ettei vaan vahingossakaan tulisi 5 minuuttia luppoaikaa. S***tana.

Never again.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34605 kirjoitti:

Meille tuli ihan vakavissaan keväällä samalle kadulle muuttanut eukko ehdottamaan, voitaisiinko tehdä lista milloin kukakin leikkaa nurmikon/ tekee muuta kovaäänistä kun hän haluaisi nukuttaa vauvaansa ulkona tiettyinä aikoina. Kysyttiin naapureitten kanssa meinaako hän tosiaan että koko kaupunginosa elää hänen vauvansa rytmissä

Ei. Hän halusi tietää, milloin voi vauvaa ulkona nukuttaa. Ei siinä muuta minun mielestäni ole.

Jos te kaiken teette jonossa, niin rauhas ei ole. Jos te joskus vaikka tekisitte sumassa, niin olisi.

No en aio synkata nurmikonleikkaustani naapureiden rytmiin vain siksi että joku ämmä monen talon päästä saa kakaransa nukkumaan. Ostakoon pennulle Peltorit

Vierailija
24/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äänet kyllä ymmärtää, ruoho on leikattava viikottain ja auto likaantuu jo viikossa (painepesurin ääni). Mutta just tuollaiset jatkuvat sirkkelöinnit ja vastaavat kyllä minuakin ihmetyttää. Mikä puuhaastelu on sellainen joka vaatii viikottaista sirkkelöintiä 10 vuoden ajan?

Vierailija
25/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä sulla ei ole omaa taloa ja heillä on. Ei ne taivaasta tipu, vaan omaisuuden hankkimiseksi pitää tehdä aktiivisesti töitä.

Asun itsekin omakotitalossa.

Ap

Vierailija
26/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

He ovat näitä puuhapetejä, jotka terrorisoivat naapurustoaan neuroottisella tekemisellään, kun itse ovat jonkun pikkukonttoripäällikön alistamia hikisessä pikku duunissaan.

Juuri näin! Tätä tarkoitan :D

Ap

Vierailija
27/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin hankin oma koti talon juuri sen vuoksi että pääsen puuhastelemaan työ kalujen kanssa vaativan asian tuntija työn vasta painoksi.

Ai että olet oikein asijan tuntia :D

Vierailija
28/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta metsään johonki korpeen missä ei naapurusto asu kuulomatkasi päässä, jos noin häiritsee.

Useimmat hankkii sen omakotitalon juuri siksi, että siinä on kiva touhuta pihalla kaikenlaista, aina löytyy jotakin mitä pitää tehdä, jos halua on - toki pakollisia hommia ei uudemmissa asunnoissa niin paljoa ole, mutta aina löytyy jotain jos tekemishaluja sattuu olemaan. Moni kokee sen kivaksi ja mielekkääksi.

Sitten haisee sianlanta tms. Miksi jotkut ihmiset pakenee elämää tuollaiseen touhottamiseen, eikö uskalleta kohdata omaa elämää? Ja sitten ollaan niin olevinaan parempia ihmisiä kuin ne jotka käyttää aikansa vaikka itsensä kehittämiseen. Anoppikin soitti tänään ja oikein kehui että miten hän on pessyt mattoja koko päivän ja aikoo ex-miehensäkin matot pestä. On kuulema raskasta. itsellä on eläimiä ja en voi edes pitää niin isoja mattoja ettei niitä voisi pyöräyttää koneessa kerrran kuussa. 

Onneksi itselläni on muutakin elämää niin ei tarvitse elämää tuhlata risujen keräämiseen yms.

Vierailija
29/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi itselläni on muutakin elämää niin ei tarvitse elämää tuhlata risujen keräämiseen yms."

Nenän vartta pitkin katsomasi risujen kerääminen voi olla jollekulle toiselle sitä kuuluisaa elämää. Toim. huom.

Vierailija
30/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi itselläni on muutakin elämää niin ei tarvitse elämää tuhlata risujen keräämiseen yms."

Nenän vartta pitkin katsomasi risujen kerääminen voi olla jollekulle toiselle sitä kuuluisaa elämää. Toim. huom.

Joo joo ollaan kyllä saatettu tietoiseksi asiasta, erittäin runsain mitoin. Joillekin se on ainoa hyväksyttävä tapa elää. Kenellekään.

Vierailija
31/31 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ollaan kyllä saatettu tietoiseksi asiasta, erittäin runsain mitoin. Joillekin se on ainoa hyväksyttävä tapa elää. Kenellekään.

Minun piti katkaista välit yhteen tällaiseen. Itse oli valinnut tapansa elää, 1000 neliön talo jossa myös yritys ja isot puutarhat ja kasviviljelmät. Aina valitti kuinka on niin paljon tekemistä ja rahanmenoa ja kuinka helpolla minä pääsen. Asun kerrostalossa ja käyn vuorotöissä. Sain jatkuvasti kuulla kuinka laiska ja joutilas olin ja kuinka vain lusmut laiskimukset käyvät keskellä päivää kaupassa, sellaiset saavat hävetä ja kuinka ne jotka asuvat kerrostalossa eivät ole edes ihmisiä.