Kiinnostaisiko naisia oikeasti joku salkkari-Samulin kaltainen tyyppi?
Miehen näkökulmasta katsottuna se on ihan ällöttävä ja ihmettelen, että silti naisia pyörii ympärillä.
Kommentit (21)
En tiedä, millainen tyyppi Salkkari-Samuli on, joten en osaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti vastasit.
Naisillahan tunnetusti on yhteneväinen maku ja kaikki naiset ovat kaikesta samaa mieltä....
Ap hei, me olemme ihan aikuisia ihmisiä tällä palstalla. Ehkä kysymyksesi kuuluisi pikemmin Demiin. Tosin en tunne yhtään nuortakaan ihmistä, joka katsoisi Salkkareita saati pohtisi tuollaisia.
Minusta hänellä on ihan täydellinen luonne, ja komeakin on. Tosin oli vielä komeampi pitkällä tukalla. N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti vastasit.
En vastannut kysymykseesi. Sinun on ehkä kuitenkin hyvä ymmärtää, ettei kaikkien elämä pyöri samojen fiktiivisten hahmojen ympärillä.
Jokuko oikeasti ajattelee Salkkari-hahmoja oikeina ihmisiä :O
Enemmän mä ihmettelen niitä Ismon jatkuvasti vaihtuvia naisia.. Kun ei oikein luonne eikä ulkonäkökään ole mitenkään priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Öö, ei, vaan kysyttiin nimenmään kyseisen hahmon (ei näyttelijän) kaltaisesta tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänellä on ihan täydellinen luonne, ja komeakin on. Tosin oli vielä komeampi pitkällä tukalla. N24
Komea tosiaankin oli etenkin niillä pitkillä hiuksilla. Ehkä komein kaikista Salkkari-hahmoista. Luonteesta paha sanoa, koska näyttelijä on aika jäykkä eikä Samulin luonnetta ole mitenkään erityisemmin tuotu esiin,
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä ihmettelen niitä Ismon jatkuvasti vaihtuvia naisia.. Kun ei oikein luonne eikä ulkonäkökään ole mitenkään priimaa.
Perusjuntit ovat aina tietynlaisten naisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, ei, vaan kysyttiin nimenmään kyseisen hahmon (ei näyttelijän) kaltaisesta tyypistä.
En osaa ajatella fiktiivisiä hahmoja oikeina ihmisiä, koska heille on kirjoitettu piirteitä ja tekoja, joita oikeat ihmiset eivät tee. Vähän sama kuin kysyisi, kiinnostaako jotain Nalle Puhin kaltainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajatella fiktiivisiä hahmoja oikeina ihmisiä, koska heille on kirjoitettu piirteitä ja tekoja, joita oikeat ihmiset eivät tee. Vähän sama kuin kysyisi, kiinnostaako jotain Nalle Puhin kaltainen tyyppi.
Lähtisin heti treffeille Nalle Puhin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Ihanat tatuinnit
Salkkarerissa on kyllä kunnon kokoelma w-- t-- -tatuointeja.
Mun mielestä Samuli on ihan kaikinpuolin ok, luonteeltaan ok ja ulkonäkö myös. Ällöttäviä mieshahmoja on Sampo ja Noel.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Samuli on ihan kaikinpuolin ok, luonteeltaan ok ja ulkonäkö myös. Ällöttäviä mieshahmoja on Sampo ja Noel.
Eikös se ole jotenkin niljakas?
Teillä naisilla vaihtuu mielipiteet nähtävästi päivän mukaan, koska nyt ei ilmeisesti tänään saa arvostella kenenkään miespuolisen ulkonäköä ja on mukamas lapsellista. Toisessa ketjussa haukutaan kilpaa miss suomi- ehdokkaiden ulkonäköä :D
Naismaiset miehet on kuuminta hottia naisten keskuudessa.
Pakko myöntää, että olen valitettavasti samaa mieltä kanssasi. Ällöttävä tosiaan.