Mitä mieltä miestä, joka ekoilla treffeillä, heti kun eka kerran tapaatte
niin "skannaa" katseellaan vartalon läpi?
Tiedättehän sen nopean (muka huomaamattoman) silmien ylhäältä alas liikkeen?
Itselleni ainakin todellinen turn off!! Ällöttäväääää!!!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmisen ruumiinrakenteen pystyy huomioimaan ilman tuota skannaustakin!
Ainakin itse olen ollut monilla sellaisilla treffeillä, missä mies EI ole tuota tehnyt!
Ja yleensä nämä miehet ovat olleet muutenkin paljon mukavampia, kun nuo skannailijat.
T. ap
Voivat olla mukavia joo. Mutta näiden mukavien miesten kanssa ei yleensä tule koettua minkäänlaista fyysistä jännitettä. Minulla skannailija on hassusti ollut ainut, jota kohtaan olen tuntenut fyysistä vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse olen ollut monilla sellaisilla treffeillä, missä mies EI ole tuota tehnyt!
Ja yleensä nämä miehet ovat olleet muutenkin paljon mukavampia, kun nuo skannailijat.
T. apVoivat olla mukavia joo. Mutta näiden mukavien miesten kanssa ei yleensä tule koettua minkäänlaista fyysistä jännitettä. Minulla skannailija on hassusti ollut ainut, jota kohtaan olen tuntenut fyysistä vetovoimaa.
Eli haikailet skannailevia jänniksiä?
Vierailija kirjoitti:
naiset tekevät tuota minua kohtaan. en ole lesbo mutta en tiedä ovatko kateellisia vai mitä. osaisiko joku selittää?
Olen huomannut saman! esim. kaduilla vastaantulevat naiset kyllä skannaavat minua ja myös muita naisia.
Ugh, joo, nää on ällöjä. Samaan kategoriaan kuuluu ne miehet, jotka ei vaan saa katsetta irti rinnoista. Juttelukin on siihen rintamuksen suuntaan, välillä ehkä katse käy kasvoissa. Tulee sellainen olo, että ovat pelkästään panoa vaille ja ne tissit voisi ripustaa mihin vaan telineeseen ja silti kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. apVoivat olla mukavia joo. Mutta näiden mukavien miesten kanssa ei yleensä tule koettua minkäänlaista fyysistä jännitettä. Minulla skannailija on hassusti ollut ainut, jota kohtaan olen tuntenut fyysistä vetovoimaa.
Eli haikailet skannailevia jänniksiä?
Toi jännis on terminä jo niin naurettava ja lapsellinen että jos nyt unohettais se. Mutta joo, oikeen miehen tekemänä tuo skannailu on mun mielestä erittäin hyvästä ja voi herätellä sellaseen sopivaan mielentilaan.
Ja sitte jos mies ei katso niin sitte sitä ei kiinosta ja on täys sika
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö oli sekava tuo otsikko.
Taitaa olla otsikon tekijäki aika sekava.
Katsovat olemuksen ja pukeutumisen. Tästä on kyse, vaikka toki luulottelette noin.
Periaatteena naisilla: "Siten on, kuten koen"
:D että on samanlainen pikkusieluinen ja pinnallinen nilkki kuin minä ja meistä saattaisi tulla oiva pari
Tuon takia mulla on aurinkolasit treffeillä... Ei nainen huomaa, että skannailen ja tiirailen tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia mulla on aurinkolasit treffeillä... Ei nainen huomaa, että skannailen ja tiirailen tissejä.
Kyllä sen huomaa, usko pois!
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö oli sekava tuo otsikko.
Kirjoitusvirhepoliisiko siellä?
Pakko myöntää että koen loukkaavaksi vaikka itsekin naisena teen tämän skannauksen. Itselleni tärkeää että ei olisi kaljamahaa ja että löytyy hieman hauista niin pakko skannata.
Ollenkaan en katsellut naista miltä näytti kun tavattiin, 15 minuutin päästä nussittiin, tehtiin 3 lasta ja lopuksi mentiin naimisiin, kun huomasin että tämähän onnistuu hyvin ja nainen selvästi ymmärsi toimia oikein. Mies 33v
"Vaeltavat silmät
Miehen ollessa lähellä sinua, hänen silmänsä vaeltavat pitkin vartaloasi ja pysähtyvät hetkeksi huuliisi, rintoihisi ja haaraväliisi. Mies toki tekee tämän vartaloanalyysin välittömästi, kun hän näkee vilauksenkin näyttävästä naisesta eli sinusta, mutta nyt hän suorittaa sen niin, että sinä varmasti huomaat sen.
Jotkut naiset käsittävät tämän signaalin täysin väärin. He luulevat, että mies mittailee heitä kriittisesti päästä varpaisiin. Todellisuudessa mies viestii tällä eleellä, että hän harkitsee naista mitä suurimmassa määrin petikumppaniksi. Mies on siis luokitellut sinut jo aikoja sitten paikan parhaaseen A-luokkaan. Nyt on vain kyse julkisesta vokottelusta."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kehonkielen-aakkoset-tasta-tiedat-o…