Apua, mikä minulla on? Todella huono olo!
Heräsin aamulla aivan järkyttävään oloon. Vuosiin ei ole ollut tällaista pahoinvointia, että tuntuu hetkenä minä hyvänsä tulevan yli laidan. Join heti pari lasia vettä ja ihan 1 % ehkä helpotti. Nyt olen odottanut noin tunnin ja olo on vieläkin ihan kauhea. En keksi mitä voisi olla. Salmonella? Muita oireita ei ole eikä liity tunnepuoleen mitenkään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Raskaanakaan en voi olla.
Oletko 100% varma?
Vierailija kirjoitti:
Verensokerit matalalla?
Yleensä se tuntuu enemmän heikotukselta ja siltä, että syöminen olisi mahdollista. Nyt en voi ajatellakaan sitä. Ainakaan ilman, että... Paha olo heijastuu myös koko yläkropassa, päässä, niskassa, vatsassa... Tällaista oloa en ole koko aikuiselämäni aikana kokenut. En ole kuitenkaan tehnyt tai syönyt mitään normaalista poikkeavaa. Tämä ei myöskään tunnu menevän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 100% varma?
Kyllä, ihan varma :) Se ei ole nyt kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuumuus? Syö jotain suolaista.
En oikein tiedä. Herätessä ei ollut erityisen kuuma. En tietysti tiedä mitä unen aikana on tapahtunut. En muistaakseni ole heräillyt kertaakaan eikä olokaan ole väsynyt. En kyllä pysty ajatellakaan minkään syömistä nyt. Se tulee aivan varmasti rakettina ylös.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali vatsatauti.
Olisiko? On ainoastaan huono olo eikä mitään tunnetta siitä, mikä voisi helpottaa oloa. Ei vaikuta menevän ohi. En tule kestämään tätä montaa tuntia. Juuri nukkuneena ei väsytäkään yhtään, että voisi edes nukkua tämän ohi. Toivottavasti tämä menee ohi. Nyt ei siltä tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvät taustatiedot.
No kun en tiedä mistä voisi johtua. En ole tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Salmonella tuli mieleen, kun broileria ja kananmunaa olen syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Nestehukka?
Join vettä heti aamulla, kun heräsin pari isoa lasillista. Olen odottanut n. 1 h siitä eikä olo ole merkittävästi helpottunut.
Vierailija kirjoitti:
Minkä laidan?
Uitko yrjössäsi?
En vielä toistaiseksi.
Vatsatauti, voi olla noro virus. Minulla oli keväällä ja kyllä paskamainen tauti, tosin meni parissa päivässä ohi. Se alkoi myös aivan yllättäen,ihan puskista.
Nyt alkaa tuntua silmissä tämä ruudun tapitus. Pitäisikö ottaa burana? Sekin taitaa tulla ylös, jos otan tyhjään vatsaan.
Mikset usko saaneesi vatsatautia? Pahoinvointi ja oksentelu voi kestää pöpön aiheuttajasta riippuen tavallisesti 12h-3vrk. Nyt vain lepoa ja yritä saada nestettä alas.