Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin epämääräisistä hiippareista ilmoitetaan?

Vierailija
13.06.2020 |

Olin aamuyöstä 3.20 koiran kanssa ulkona, koska hän vinkui päästä ulos.
Menin kerrostalon kulmalle. Huomasin mustaan tuulipukuun pukeutuneen miehen kerrostalon toisella ovella kymmenien metrien päässä. Yhtäkkiä hän katosi kulman taakse. Oli lähtenyt taloyhtiön pihan puolelle ja yhtäkkiä ilmestyi sille puolelle taloa missä minä koirani kanssa olin. Harppoi meitä kohti. Oltiin juuri menossa sisään. Kun näköyhteys katosi koin tarpeelliseksi juosta sisälle äkkiä.

Mies ei näyttänyt asuvan taloyhtiössä, koska haahuili näin. Ei ollut mitään syytä kiertää taloa sieltä mistä kiersi tullakseen siellä missä koirani kanssa olin.
Kannattaako näistä havainnoista ilmoittaa taloyhtiön isännöitsijälle tai poliisille?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietysti ilmoittaa taloyhtiölle, jotta ihmiset osaavat olla valveutuneita.

Vierailija
2/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*TTU MI*Ä PA*SKAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan poliisille. Poliisia ollaan nyt muutenkin lakkauttamassa kuten varmaan hyvin tiedät jos olet yhtään seurannut aikaasi.

Perusta loldiers of Odin -katupartioliike muiden asuma-alueesi naisten kanssa. Taltutatte yhdessä nämä hiippailijat.

Vierailija
4/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Hiipparit vinkumassa ja vastustamassa. Lol.

Vierailija
5/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*TTU MI*Ä PA*SKAA

Tulisko sun hiipparoinnille loppu?

Vierailija
6/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parasta kertoa noista sun öisistä tuulipukumiehistä hoitavalle lääkärille.

Hyökkäys on syyllisten paras puolustus.

Taidan olla pahemman luokan hiippari. Mitä rikoksia olet tehnyt hiippaillessasi?

Vierailija
7/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on oikeus haahuilla siellä epämääräisesti jonkun mahdollisesti vesikauhuisen ja epäilyttävän kesysuden kanssa, mutta koska sillä toisella oli huppu ja hän oli muutenkin niin kovin epämääräinen, niin hänellä ei samaa oikeutta ole. 

Oletko kuullut sanaa kyttääjä? Entä vainoharhainen? Kaikkea hyvää sinulle, yritä nähdä maailma ja ihmiset hieman mukavampien lasien läpi. Ps. Huomasithan sen epämääräisen ja epäilyttävän auton? Oli tumma ja seisoi siinä parkissa. Tosi outoo, paikallaan ilman syytä seisoi ;)

Vierailija
8/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parasta kertoa noista sun öisistä tuulipukumiehistä hoitavalle lääkärille.

Taidan olla pahemman luokan hiippari. Mitä rikoksia olet tehnyt hiippaillessasi?

Tuliko freudilainen lipsahdus toisessa virkkeessäsi? 😂

Vierailija
9/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on oikeus haahuilla siellä epämääräisesti jonkun mahdollisesti vesikauhuisen ja epäilyttävän kesysuden kanssa, mutta koska sillä toisella oli huppu ja hän oli muutenkin niin kovin epämääräinen, niin hänellä ei samaa oikeutta ole. 

Oletko kuullut sanaa kyttääjä? Entä vainoharhainen? Kaikkea hyvää sinulle, yritä nähdä maailma ja ihmiset hieman mukavampien lasien läpi. Ps. Huomasithan sen epämääräisen ja epäilyttävän auton? Oli tumma ja seisoi siinä parkissa. Tosi outoo, paikallaan ilman syytä seisoi ;)

Mielestäsi olisi vissiin pitänyt jäädä odottamaan kohtaamista, kun tuo hiippari harppoi kädet viuhuen kohti keskellä yötä käytyään jostakin syystä taloyhtiön pihan puolella. Mies ei aluksi harpponut suoraan kohti nähdessään minut. Kiersi pihan kautta.

Jääkää te vaan odottelemaan näitä. Minä en.

Ilmoitan poliisille. Jos alueella tehty anastuksia tuolloin, voivat liittää tiedon hiipparista epäiltyjen listalle.

Vierailija
10/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lappu talon alakerran ilmoitustaululle niin osaavat muutkin varoa.

Vierailija
11/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TaidaT olla pahemman luokan hiippari. Mitä rikoksia olet tehnyt hiippaillessasi?

Tuliko freudilainen lipsahdus toisessa virkkeessäsi? 😂

Taidat.

Ei ollut Freudilainen, oli kirjoitusvirhe 😳

Vierailija
12/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kulki kuvatunlainen hiippari yöllä rappukäytävässä, kurkin ovisilmästä niin se tunki paksuja paperinivaskoita naapurien postiluukuista. Onneksi ei minun, odotin puhelin kädessä että soitan 112, jos yrittää minulle laittaa.

Vierailija
13/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi olisi vissiin pitänyt jäädä odottamaan kohtaamista, kun tuo hiippari harppoi kädet viuhuen kohti keskellä yötä käytyään jostakin syystä taloyhtiön pihan puolella. Mies ei aluksi harpponut suoraan kohti nähdessään minut. Kiersi pihan kautta.

Ilmoitan poliisille. Jos alueella tehty anastuksia tuolloin, voivat liittää tiedon hiipparista epäiltyjen listalle.

Ei kukaan sitä kehottanut kahville pyytämäänkään. Herättelin suhun vaan ajatusta siitä, että maailman usein kohtaa sellaisena miksi sen kuvittelee. Jos kokoajan hoet itsellesi, että ihmiset ovat hiippareita niin alat näkemään kaikki hiippareina. Eiköhän tuo ollut joku tupakille livahtanut teini ja ovi oli mennyt kiinni. Tai eksynyt. Päihtynyt puklailija? How knows.

On varmaan raskasta ajatella jokaisesta vastaantulijasta pahinta? Siinä alkaa mielikuvituskin tuollain yöllä helposti laukkaamaan. Kädet viuhovat, olkapäällä oli papukaija, toinen jalka puuta. Olikohan sillä silmälappukin ja kädet viuhoivat suorastaan murhanhimoisesti. Hui!

Vastaus kysymykseesi; niistä ilmoitetaan poliisille. Ei ehkä jokaisesta kantsi, muuten ne ei ehkä ota sua tosissaan ja lopettavat Karhu -ryhmän lähettämisen.

Vierailija
14/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
15/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sitä kehottanut kahville pyytämäänkään. Herättelin suhun vaan ajatusta siitä, että maailman usein kohtaa sellaisena miksi sen kuvittelee. Jos kokoajan hoet itsellesi, että ihmiset ovat hiippareita niin alat näkemään kaikki hiippareina. Eiköhän tuo ollut joku tupakille livahtanut teini ja ovi oli mennyt kiinni. Tai eksynyt. Päihtynyt puklailija? How knows.

On varmaan raskasta ajatella jokaisesta vastaantulijasta pahinta? Siinä alkaa mielikuvituskin tuollain yöllä helposti laukkaamaan. Kädet viuhovat, olkapäällä oli papukaija, toinen jalka puuta. Olikohan sillä silmälappukin ja kädet viuhoivat suorastaan murhanhimoisesti. Hui!

Vastaus kysymykseesi; niistä ilmoitetaan poliisille. Ei ehkä jokaisesta kantsi, muuten ne ei ehkä ota sua tosissaan ja lopettavat Karhu -ryhmän lähettämisen.

Sinä kompastut nyt omaan teoriaasi. Oletat kyselemättä. Sulle voisin sanoa, että luota siihen mitä ihminen sanoo enemmän. Mulla ei ole tapana keksiä ja suurennella asioita. Olen yksin hiippaillut päiväsaikaan maailmalla alueilla, jonne ei varsinkaan turisteja suositella menemään ollenkaan. Paikallinen on toivottanut mulle onnea kuullessaan missä asun... jne. Eli asunut alueella, minne paikallisetkaan eivät mene. Laitapuolenkulkijat ovat tulleet kadulla juttelemaan, tarjoamaan huumeita, kertomaan elämäntarinaansa, pyytämään kolikoita jne. En mä niistä ole hätkähtänyt...

Mietippä kuule itse omaa tapaasi analysoida tilannetta.

Vierailija
16/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki?

Vantaa. Jumbon lähellä uusi asuinalue.

Vierailija
17/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä taloyhtiössä kunnon kerrostalokyylää, tai pihapoliisia? Sille kannattaa ilmoittaa ja saat asiasi lähtemään eteenpäin. 

Vierailija
18/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla ihmisyydestä saa karsean kuvan. Kun uskoo ihmisten olevan pääosin hyviä, niin täällä se usko varisee.

Vierailija
19/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fissä nämä kannattaa ilmoittaa.

Vierailija
20/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kompastut nyt omaan teoriaasi. Oletat kyselemättä. Sulle voisin sanoa, että luota siihen mitä ihminen sanoo enemmän. Mulla ei ole tapana keksiä ja suurennella asioita. Olen yksin hiippaillut päiväsaikaan maailmalla alueilla, jonne ei varsinkaan turisteja suositella menemään ollenkaan. Paikallinen on toivottanut mulle onnea kuullessaan missä asun... jne. Eli asunut alueella, minne paikallisetkaan eivät mene. Laitapuolenkulkijat ovat tulleet kadulla juttelemaan, tarjoamaan huumeita, kertomaan elämäntarinaansa, pyytämään kolikoita jne. En mä niistä ole hätkähtänyt...

Mietippä kuule itse omaa tapaasi analysoida tilannetta.

No minäpä mietin. Oh. Olet oikeassa oi suuri ja viisas kosmopoliitti. Olin itse kovin ennakkoluuloinen ja totta, en luota. En myöskään kuvittele kaikkia vaarallisiksi, ei jaksa elää pelossa.

No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Olet turvassa :) Tarkoitus ei ollut ivata. Nuo sanavalinnat, tämä alusta ja koiran kutsuminen häneksi herätti minussa vaan mielikuvan puudelista ja sen pelokkaasta kyttääjäomistajasta, joka pakeni Tytti 14wee ekaakertaakännis mirkkua rappuunsa, samalla Karpolle soitellen ja kirkuen.

Keksin sinulle muuten ratkaisun. Oikea koira. Sellainen pelottava. Siinä sais hiippari huutia kun Musti murahtaisi, paljastaisi hampaansa ja valmistautuisi hyppyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme