Onko ikinä ollut selvempää Miss Suomi kilpailun voittajaa ennakkoon?
Kuin tänä vuonna? Numero 1 tulee voittamaan pomminvarmasti.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Huh-mita-kaunottaria-Tassa-ovat-Miss-Suom…
Kommentit (37)
Minä jos olisin noiden tyttöjen työnantaja, antaisin kaikille välittömästi liikunta ja lounasedun.
Ei tekis kumpikaan pahaa, punttis eikä syöminen.
No jaa..taso on huono, eikä kukaan erotu edukseen.
Mitäpä jos skipattaisiin koko kisa?
Se tummatukkainen Viivi on kaikkein kaunein. Muut aina taviksia minusta.
mies_32_v kirjoitti:
Pakko olla samaa mieltä. Ei siksi että nro 1 olisi erityisen kaunis mutta muut aika heikkotasoisia.
Maisa torpan pikkusisko. Onpas upea tai sitten ei. Pikkusievä nykerönenä.
1 ja 2 ovat parhaat.Huono taso kyllä, kuten on ollut koko 2000-luvun.Mitäs onnistumisia on ollut tällä vuosituhannella...Viivi Suominen, Susanna Laine, Krista Haapalainen ja se mikä Milla Romppainen.On kai ollut muitakin? Kuka oli se Missi joka pääsi vuosituhannen alussa Top kymppiin Miss Earth kilpailussa? Onkos se nyt niin että Miss International on peruttu Koronan takia? Ronjan tai Elinan olisi voitu lähettää sinne.Mahkuja molemmilla olisi ollut semifinaaliinasti.
Vierailija kirjoitti:
Se tummatukkainen Viivi on kaikkein kaunein. Muut aina taviksia minusta.
Juu Kuopion Viivi on minustakin kaunein.
Elina(2) on kaunis mutta liian lyhyt.
Ronja ja Vivian ja tykkäsin enemmän Vivianista haastattelussa ja lavalla. Ronjan kävely on liian teennäistä mallikävelyä. Kiva, että ovat nyt koulutettuja ja itsevarmempia.
Tummatukkainen Laura oli kaunein.
Erikoiset silmät, sielukkaat.
Hieman lisää varmuutta, niin hyvä tulee.
Mielestäni n. 3 Vuorio tosi nätti.
Oli silloin kun Riitta Väisäsestä tuli 1, perintöprinsessa, oli selvää, että Riitta on siitä porukasta omaa luokkaansa. Suvi Lukkarisesta tuli Miss Suomi.
Noi kääk-paljastukset herättää myötähäpeää.
Mä tykkään Laurasta.
Etäisesti muistuttaa mun mielestäni Lemmen viemään "Deniseä".
Vierailija kirjoitti:
Noi kääk-paljastukset herättää myötähäpeää.
Todellakin.
Suurin osa leuhkii jollain voitolla.
Haastattelijan utelut eron syistä on asiattomia. Moni kandidaatti puhuu rumasti.
Esiintymistaidot heikot.
Koko missikisat herättää myötähäpeää. Kilpailijat on kuin klooneja identtisine ankkanaamoineen ja roikkotukkineen.
Bikineissä kiemurtelu on viimeinen niitti.
Ei #1 voita mitenkään. Ihan kivannäköinen tyttö ei siinä mitään, mutta ei kyllä voittaja.
Mutta totta on, että joukossa on niin huonosti missiksi sopivia, että kruunun päähänsä saavat ovat täysin selkeitä.
Voittajan tietää siitä, kenestä tehdään eniten artikkeleita. Sitten pahoitetaan mieli kun ei voitakkaan.
Vierailija kirjoitti:
mies_32_v kirjoitti:
Pakko olla samaa mieltä. Ei siksi että nro 1 olisi erityisen kaunis mutta muut aika heikkotasoisia.
Maisa torpan pikkusisko. Onpas upea tai sitten ei. Pikkusievä nykerönenä.
Onko Maisan sisko? Kaunis on, oli sisko tai ei.
Minun suosikit on 2,6 ja 8.
Kauhea kun tuntee itsensä vanhaksi kun missitkin on niin nuoria...