Ärsyynnyinkö miehelle turhaan, olinko veemäinen?
Vai ymmärtääkö joku teistä palstalaisista minua ja sitä että miksi ärsyynnyin miehelle?
Eilen lähdin mummolaan yökylään lapsen kanssa ja siivosin pikaisesti asuntoa että olisi suht siedettävän näköistä kun palaamme, en mitään kunnon siivousta tehnyt kuitenkaan.
Palattuamme kotiin tänään illalla, mies tekee vieläkin töitä koneellaan (etä)keittiössä, ja keittiön pöydällä oli
tiskejä ja tyhjiä maitopurkkeja.
Miehellä oli paljon töitä tänään, ymmärrän että ei ehtinyt siivoamaan.
Mutta ärsytti silti se että ei saanut roskikseen asti laitettua maitopurkkeja. Joskus töitä tehdessään saattaa lounaan jälkeen jättää likaisen astiansa pöydälle
En tykkää siittä että tulen kotiin, on kämppä epäsiisti.
Tästä tuli kinaa, miehen mielestä
ärsyynnyin turhasta ja tämä on minun ongelmani että minua ärsyttää, ei hänen.
Töiden jälkeen hän siisti keittiön kyllä sen vähän mitä siivottavaa enää oli jäljellä, en jaksanut sotkuista keittiötä kun täytyi päästä lapsen kanssa iltapalalle joten olin kerennyt siivota miehen jälket. Itselläni stressasi myös se että oli kiire iltapalle ja iltapuuhiin ja nukkumaan, itsellä aikainen herätys huomen aamulla töihin.
Joten olin ehkä pikkumainen..
Meillä on pieni keittiö ja pöydällä olinainakon kolme tyhjää maitopurkkia ja niitä
astioita, ei juurikaan vapaata laskutilaa.
Kommentit (11)
Olisi muakin ärsyttänyt.
Nykyään teen niin, että jätän kaiken siivoamatta kokonaan vähintään viikon ajan ennen kuin lähden matkalle ja mies jää kitiin.
Ei elämä ole noin vakavaa. Olit itse väsynyt ja nälkäinen ja mies stressaantunut ja väsynyt töistä ja siivottomuus keskustelusta. On normaalia että tulee riitaa tommosessa tilabteessa. Tuskin joka ilta tappelette samasta aiheesta. Mitä väliä kuka oli oikeassa noin mitättömässä asiassa. Rauhoitu
Miehelle ei voi koskaan ärsyyntyä turhaan. Ja aina ne saa epäilemään itseään sillä selittelyllä. Se on loppu nyt. Nyt lähretään naiset kaatamaan kaikki miehet ja heittämään ne mereen.
Sitten kun olet ollut 20 vuotta pikkumainen ja korjannut koko muun perheen jäljet, niin et koe itseäsi enää pikkumaiseksi. On se kumma, ettei toiset tajua, että heille se yksi roska on vaan yksi roska, mutta jos yksi pikkumainen ihminen on koko ajan keräämässä niiden muiden roskia, niin se ei enää ole vähän.
Minulla on kaikille tämän palstan sinkkunaisille yksi ehdotus: älkää pariutuko, se on selvästi kamalinta mitä naiselle voi sattua, ainakin jos palstan parisuhteessa olevien juttuja lukee. Siinä miehessä ei ole koskaan mitään hyvää, se on vain aina kamala sika ja inhottava ja silti sen kanssa pitää tehdä kersoja.
En saanut edes mitään selvää tuosta tekstistä. Hyvin epäselvää kirjoitusta. Ihan kuin olisi lukenut puutaheinää.
Aika porsas miehesi on. Meillä ei tulisi kuuloonkaan, että mies porsastelisi noin vaan päinvastoin mieheni on yhtä tarkka kodin järjestyksestä kuin minäkin, samanlaisia ovat myös teinimme.
Olit veemäinen. Varmuuden vuoksi kannattaa jättää se sika.
Tyhjiä maitopurkkeja? Kuinka monta purkkia oikein oli juonut? Opeta juomaan vettä, aikuinen ei tarvitse maitoa!
Mites ap menee? Siivositko jo porsaan jäljet ja levitin sen jälkeen hänelle jalkasi anteeksi pyytäen?
Itsepä olet miehesi valinnut. Jos tyhmän ottaa, niin tyhmän saa. Olet varmaan passannut mieltäsi aina ja sitä ennen miehen äitee on tehnyt sen, joten tuskinpa sotku oli yllätys.
Eli et saa sympatiapisteitä täältä yhtään.