Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjaksi käsitöitä

Vierailija
12.06.2020 |

Ystäväni on innokas virkkaaja. Joka joulu ja syntymäpäivä hän tuo uuden, suuritöisen tekeleen. Jotenkin tuo julki miten suuritöinen lahja on ja näkeehän sen kun monimutkaisia kalevalaneliöitä on kymmeniä. Nyt sain virkatun mansikka-amppelin. Ihan kamala. Ihan hirveän kamalan ruma. Ystäväni viritti sen kattokoukkuun, jossa tuo minulle kesäiloa.. Miten ihmeessä saan tämän loppumaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun ystävilleni enkä ole neliraajahalvaantunut. Siksi ystäväni eivät ripusta mitään kattoon.

Vierailija
2/6 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan pitämällä lahjoja esillä. Antaja on jo saanut antamisen ilon eli voit kiittää nätisti ja siirtää mappiin ö (=kierrätys tai roskakori). Ei mitään tarvitse säilyttää vain, koska on käsityötä. Käsityökin voi olla ruma tai muuten vaan väärän tyylinen. Itsekin teen paljon käsitöitä ja annan niitä myös lahjaksi, mutta toivon saajan laittavan eteenpäin, jos on turha tai vääränlainen syystä x. Enemmän minua surettaa ajatus vuosikymmenet kaapinperällä riesana olevasta esineestä. Ne eivät ole enää lahjoja vaan kirouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun ystävilleni enkä ole neliraajahalvaantunut. Siksi ystäväni eivät ripusta mitään kattoon.

Jos kaltaisellasi on ystävä, kannattaa olla edes hänelle kiltti. Uusia ystäviä tuskin tulee. Oikeastihan sinua ei rakasta kukaan.

Vierailija
4/6 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi polttaa. Se kaveri tuo niitä, kun luulee, että tykkäät niistä. Voi sanoa, ett kiitos, mutta ei sovi sisustukseen mikään käsinväännetty rumilus.

Vierailija
5/6 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lahjaksi taulun, abstraktia taidetta. En tiedä, mitä se esittää, mutta mielestäni siinä on penis. Olen ajatellut lahjoittaa sen johonkin, tekijä kuoli hiljattain.

Vierailija
6/6 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa.