Naapuri oikein dramaattisesti kävi läimäisemässä parvekkeen ovensa kiinni kun kävin tupakalla
Eikö näillä ihmisillä ole parempaa tekemistä perjantai-iltana kuin kyylätä muiden tekemisiä? 🙄
Kommentit (207)
Tuommoinen oven paukuttelu ei auta asiaan yhtään. Päinvastoin tulee isompi tarve tehdä jäynää, kun ei aikuinen ihminen saa suutaan auki.
Itsehän en ole polttanut koskaan. Silti naapuri välillä paukuttelee partsin ovea mielenosoituksellisesti. Yleensä kun on grillattu. Meillä on puugrilli ja heillä kaasu. Naapurit ovat heidän rasvapaloistaan kärsineet paljonkin, mutta me emme ole koskaan saanut valituksia käristelyistä. Päinvastoin moni tullut ihastelemaan, että kyllä se oikea tuli on paaljon parempi, tuoksuukin niin kivalle. No, mulle se ja sama. Mutta ovien paukuttelua en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulotautista että ihminen muka sairastuisi ulkona jos saa vähän savun hajua nokkaansa. Eria sia jos sisätiloissa poltetaan sillä se on jo haitallista. Ilman laatu heikkenee ilotulitteista ja se tulipalon vaara on ilmeinen jos ne lentävät kattorakenteisiin. Ja kukaan ei tule niitä jätteitä keräämään. Aivan järkyttävää saastuttamista ja rahan tuhlausta vaaratilanteista aiheuttamisen lisäksi. Joku mitätön tupakan savu ilmansaasteisen ollessa palljon pahempi uhka niin saa luulotautiset romahtamaan. Kaupunki alueella jos asuu kymmeniä vuosia niin keuhkot ovat yhtä mustat kuin tupakoitsijoilla ilmansaasteiden johdosta. Rakastan savun hajua ja jos sitten siihen kuolen niin antaa mennä vain.
Luulolautista sekin, että ihminen muka sairastuisi jos naapurin koira haukkuu ulkona koko päivän. Ei varmasti sairastu ja uutenavuotenakin raketit paukkuu ja aiheuttaa ääntä.
Ihan nillitystä valittaa koiranhaukunnasta.
Luulolautista sekin, että meidän kahdesti viikossa olevat bileet sairastuttaisi ihmisiä. Melusaastetta on kaupungiss muutenkin ja uutenavuotena paukkuu raketit. Sitäpaitsi, minä rakastan meidän bilemusiikkeja, jos nyt sitten siihen kuolen niin antaa mennä vain.
Luulotautista sekin, että jos teen öisin remonttia asunnossani, niin se muka sairastuttaisi. Kyllä niitä tietöitä ja katuporia jurraa kaupungissa muulloinkin ja uutenavuotena raketit paukkuu, melusaastetta siis on jatkuvasti. Sitäpaitsi, minä rakastan remontistani koituvia ääniä, jos siihen kuolen, niin antaa mennä vain.
Univaje ei ole mikään leikin asia!
Ei niin. Mulla jää unet vähiin näin kesäkuumalla, kun en voi yöllä pitää ikkunaa aukin naapurin tupakoinnin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kaikki ahdasmieliset nillittäjät ja vinkujat, vaikka en ole itse koskaan elämässäni polttanut tupakkaa, enkä aio polttaakaan. Ei se leijaileva savu haittaa minua juurikaan tai ainakaan niin paljon, että jaksaisin valittaa.
Enemmän inhottaa niiden tupakoinnista valittavien ihmisten ahdasmielinen ja pikkusieluinen tarve kontrolloida muita ihmisiä. Ennen muinoin (ainakin 60-80-luvullakin) ihmiset polttivat tupakkaa sisälläkin ja oikeastaan kaikkialla ja jopa jatkuvasti ja silti ihmiset pysyivät terveinä. Mielestäni tuossa kaikenkattavassa skitsoilussa on menty jo liian pitkälle.
Muakin inhottaa kaikki ahdasmieliset koiran haukunnasta nillittäjät ja vinkujat, vaikken edes omista koiraa. Ketä se nyt haittaa jos koira päivällä haukkuu ulkona tai sisällä? Kun ei haittaa minua, niin ei kyllä pitäis muitakaan.
Ahdistaa se nillittäjien tarve kontrolloida ja määräillä koiranomistajia. Ennenvanhaan koirat sitäpaitsi eli 24/7 tarhoissa ja saattoivat siis haukkua öisinkin, eikä ketään haitannut ja silti ihmiset saivat riittävästi nukuttua.
En saa asuntoon läpivetoa joten joudun juoksemaan sulkemaan oven kun haistan naapurin parveketupakoinnin koska muuten en saa hajua pois asunnosta koko iltana. Parvekkeella saa toki tupakoida mutta kieltämättä välillä ärsyttää ettei voi rauhassa tuulettaa illalla polttavan kuumaa kämppää vaan joutuu vahtimaan tuuletusta ja odottelemaan että polttaja lopettelee. Jos loukkaannut oven sulkemisesta niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun myötä löysin iyselleni uuden inhokki-ihmistyypin. Ja se on sääntöjen mukaisesta tupakoinnista valittava hirviö. Ja en itse edes polta.
Jos sääntöjen mukaisesta tupakoinnista tulee oksettava käry joka haittaa muita niin siitäkö ei saisi muka valittaa......
Ei se röökinsavu tai haju ole mitään verrattuna silakan paistamisesta lähtevään käryyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakanhajua inhoava voi käydä ostamassa pari, kolme silakkaa ja unohtaa ne ihan vahingossa parvekkeelle. Kun siellä ei voi olla eikä ikkunoitakaan voi pitää auki, niin sitä lemua ei huomaa.
Riittää ihan "unohtunut" auringossa muhinut roskapussi parvekkeella. Varsinkin jos on lasitetut parvekkeet, haju on jokaisessa kerroksessa.
Mä kerran vein mädäntynyttä jauhelihaa pussissa parvekkeelle, ennenkuin lämpimät säät alkoivat. Haisi siellä kyllä vuorokauden :DD Itsellä alakerrassa ketjupolttaja
Vierailija kirjoitti:
Kuinka laiska voi olla ettei jaksa kävellä ulos tupakalle johonkin missä se ei pilaa muiden ihmisten elämää ja terveyttä? Jos haluat tappaa itsesi syöpään niin anna mennä, mutta miksi pitää sairastuttaa naapuritkin?
JEp. Itsellä varmaan on päiväkaupalla naapuri istunut kotonaan näillä keleillä ja polttaa askin päivässä. Aina kun itse satun olemaan kotona, haisee rööki. Haisee yömyöhälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakanhajua inhoava voi käydä ostamassa pari, kolme silakkaa ja unohtaa ne ihan vahingossa parvekkeelle. Kun siellä ei voi olla eikä ikkunoitakaan voi pitää auki, niin sitä lemua ei huomaa.
Riittää ihan "unohtunut" auringossa muhinut roskapussi parvekkeella. Varsinkin jos on lasitetut parvekkeet, haju on jokaisessa kerroksessa.
Mä kerran vein mädäntynyttä jauhelihaa pussissa parvekkeelle, ennenkuin lämpimät säät alkoivat. Haisi siellä kyllä vuorokauden :DD Itsellä alakerrassa ketjupolttaja
Olipa hieno "kosto" :D todennäköisesti ketään ei huomannut mitään, varsinkaan se alakerran naapuri. Oletko kenties hieman yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Naapurien parveketupakoinnista kärsivä kirjoitti yleisönosastoon, että hän on oikeutettu spreijaamaan spray-pullosta myrkyllisiä kaasuja toisten parvekkeille. Kun kerran nämä naapuritkin levittävät tupakan myrkkykaasuja HÄNEN parvekkeelleen, niin että hän ei voi oleskella omistamallaan parvekkeella eikä tuulettaa sen ovesta kesäkuumalla. Ihan oikeassa oli kyllä.
Maailman yleisin muovijäte on tupakantumppi. Siitä tumpista leviää ympäristöön myös useita muitakin myrkyllisiä aineita. Onko meillä varaa tuhota luontoa ja pahentaa ilmastonmuutosta? Tupakka ei tietenkään ole ainoa syntipukki, mutta se on sellainen jonka käyttöön me voimme vaikuttaa. Tupakan valmistus ja käyttö voitaisiin kansainvälisellä sopimuksella kieltää. Sitten ei tulisi kenellekään houkutusta polttaa.
Tupakoitsjoilla on suuri ego. Parveketupakoitsijoilla kaikkein suurin.
Joku itsepetos niillä on meneillään, koska nehän tietää että tupakointi on dorkaa, mutta sitä ei täysimittaisen to voi myöntää itselleen, niin tupakointi pitää tehdä jotenkin ääliömäisesti, eli parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun myötä löysin iyselleni uuden inhokki-ihmistyypin. Ja se on sääntöjen mukaisesta tupakoinnista valittava hirviö. Ja en itse edes polta.
Jos sääntöjen mukaisesta tupakoinnista tulee oksettava käry joka haittaa muita niin siitäkö ei saisi muka valittaa......
En tiedä sinun mieltymyksistäsi, mutta minä en ainakaan pitäisi sellaisesta, jos joku valittaisi minulle jostain asiasta, jossa ei ole mitään väärää.
Oikein teki. Itse en asu kerrostalossa, mutta toivon, että tupakanpoltto kielletään muualla paitsi keskellä merta, kahlaamalla sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on oikeus tupakoida omalla parvekkeella tai vuokra-asuntonsa parvekkeella.
Jeps. Käytän myös oikeuttani säilyttää kananmunaämpäriä siinä auringossa parvekkeella. Tupakoiva naapurini valittaa siitä hajusta, mutta vastaan aina etten haista sitä hänen savultaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurien parveketupakoinnista kärsivä kirjoitti yleisönosastoon, että hän on oikeutettu spreijaamaan spray-pullosta myrkyllisiä kaasuja toisten parvekkeille. Kun kerran nämä naapuritkin levittävät tupakan myrkkykaasuja HÄNEN parvekkeelleen, niin että hän ei voi oleskella omistamallaan parvekkeella eikä tuulettaa sen ovesta kesäkuumalla. Ihan oikeassa oli kyllä.
Maailman yleisin muovijäte on tupakantumppi. Siitä tumpista leviää ympäristöön myös useita muitakin myrkyllisiä aineita. Onko meillä varaa tuhota luontoa ja pahentaa ilmastonmuutosta? Tupakka ei tietenkään ole ainoa syntipukki, mutta se on sellainen jonka käyttöön me voimme vaikuttaa. Tupakan valmistus ja käyttö voitaisiin kansainvälisellä sopimuksella kieltää. Sitten ei tulisi kenellekään houkutusta polttaa.
Miten ne tumpit sieltä parvekkeen tuhkakupista luontoon päätyisivät? Ja nythän on aiheena nimenomaan parveketupakointi. Tietenkään tumppien heittely parvekkeelta alas ei ole hyväksyttävää ja sellaisesta pitääkin valittaa. Itse nakkaan ulkona liikkuessani tumpit luontoon, mutta käytänkin Rizlan maatuvia filttereitä. Joku maalin katku naapurin parvekkeella on minulle ainakin ihan ok, sillä olenhan itsekin monesti suorittanut pieniä maalausoperaatioita ja aina olen tehnyt ne parvekkeella.
Täytyy sanoa, että on tämäkin ketju täynnä aika onnettomia argumentteja luvallista parveketupakointia vastaan. Ja kuinkas muutenkaan, kun porukka valittaa asiasta, joka ei ole kiellettyä. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei se röökinsavu tai haju ole mitään verrattuna silakan paistamisesta lähtevään käryyn.
Kun näkisikin sellaisen tupakoitsijan, joka tupakoi kerran viikkoon vartin kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsjoilla on suuri ego. Parveketupakoitsijoilla kaikkein suurin.
Joku itsepetos niillä on meneillään, koska nehän tietää että tupakointi on dorkaa, mutta sitä ei täysimittaisen to voi myöntää itselleen, niin tupakointi pitää tehdä jotenkin ääliömäisesti, eli parvekkeella.
Jos jokin on dorkaa, niin se, että valittaa täysin sallitusta parveketupakoinnista ja kuvittelee saavuttavansa sillä jotain muutakin kuin lisää pahaa oloa itselleen. Toki jotkut valittavat säästäkin, ihan kuin se valitus auttaisi asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on oikeus tupakoida omalla parvekkeella tai vuokra-asuntonsa parvekkeella.
Jeps. Käytän myös oikeuttani säilyttää kananmunaämpäriä siinä auringossa parvekkeella. Tupakoiva naapurini valittaa siitä hajusta, mutta vastaan aina etten haista sitä hänen savultaan.
Ekoilla sivuilla käytiin jo tämäkin asia läpi, mutta kun ei löydy mitään järkevää sanottavaa sallittua parveketupakointia vastaan, niin tietty se on sitten tuollaista "tosi kypsää" aivoitusten heittelyä.
Kananmunien kärystä voi valittaa ja jos toistuvasti joku parvekekananmunailee, niin lopulta saa kananmunanaapuri pakkailla muuttokuormaa.
Parveketupakoitsija huikkaa parvekkeeltaan tupakka suussa tervemenoa perään.
Entisessä talossa polttivat parvekkeilla. Savua ei tullut kuin kahdelta parvekkeelta eikä ihan koko ajan. Kyllähän se vähän haittasi silti. Nykyinen talo on savuton joten kaikki asukkaat polttaa kadulla meidän parvekkeemme edessä. Mitään ei voi edes kymmeneen minuuttiin tehdä siellä ilman että jonkun savut tulee sisälle. Se siitä savuttomuudesta. Tämä ottaa päähän jopa enemmän kuin savullisessa talossa asuminen. Harmittaa toisinaan, että muutettiin tähän.
Eipä olekaan.
ESim meillä on asukaskokouksella päätetty, että tässä kiinteistössä ei omalla parvekkeella, eikä pihalla saa tupakoida.
Joten juntit sitten tassuttelee tuonne alueen ulkopuolelle myrkkykääryleidensa kanssa.