Miehellä aina kahvikuppi kädessä tai vieressä kotona ollessaan.
Istu lapsensa kanssa lattialla ja otti lattialle täyden mukin kahvia joka oli jo ehtinyt väljähtyä. Vaikka hän ei sitä kokoajan joisikaan niin se on oltava kokoajan käden ulottuvilla. Minä sitten vahingossa osuin jalallani maassa olevaan mukiin ja lattia lainehti kahvia. Siitäkös suutuin. Hän myös saattaa nukahtaa kahvimukinsa viereen illalla leffaa katsoessaan. Raivostuu jos kahvimaito on loppu jääkaapista. Kahvinkeitin täytyy olla joka paikassa mihin mennään. Kahvit keittää joka välissä kun tulee tai lähtee jonnekin. Kahvitahroja on keittiön kaappeihin roiskunut ja minä niitä putsailen. Tämä ei ole provo vaan puran vaan turhautumistani.
Kommentit (12)
Parempi tuo on kuin tupakinpoltto.
Onko miehesi Jani Toivola?
Osta sille sellanen kahvinkeitin-reppu.
oletko haistanut mukia? ei kai vaan haiskahda koskenkorva?
Ai niin ja autolla lähtiessään ottaa termospulloon kahvia aina. Ap
Meillä mies saisi (huolehtii kyllä myös) että maito ei lopu jääkaapista, samoin saisi itse pyyhkiä sotkut.
On niitä pahempiakin riippuvuuksia.
Olen joskus huomannut itsessäni samanlaista, joskaan ei ehkä ihan noin vakavaa. Joskus kylässä, kun oli joku tunteita herättävä keskustelu, huomasin jatkuvasti tarraavani kahvikuppiin niin kuin se olisi joku turvatutti. Tuolla voi myös olla jotain tekemistä sen kanssa, että on ollut alkoholin kanssa ongelmaa, niin se jonkin asian juominen on sellainen mihin tukeutuu. Toivottavasti miehelläsi kumminkin vain tuo kahvi on se riippuvuus, ei se pelkkä kahvin lipitys sentään niin vaarallista ole.
Oikea meininki! Minulla oli tuo sama, ja sen lisäksi otin kotoa aina kahvitermoksen mukaan, kun lähdin töihin ja join sitä matkalla ja junassa ja kävellessä.
Ole onnellinen ettei sen kahvimukin tilalla ole oluttölkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen ettei sen kahvimukin tilalla ole oluttölkkiä.
Kannattaa nuuhkaista mitä siihen kahviin on lisätty...
Kahvi on hyvää ja teen juonti pelleilyä.