Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mistä juhlamekko tytölle 98cm viikonlopuksi?

Vierailija
12.06.2020 |

Mistä kannattaa etsi' kivaa juhöamekkoa tytölle? Pidän ranskalaisesta tyylistä, saako mistään Helsingissä ranskalaisia mekkoja? Myösespanjalaiset juhlavat mekot ovat kauniita, esim. Mayoral.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa vaatekaupasta. Ei tuon ikäinen tarvitse mitään ranskalaisia tai muitakaan piperryksiä. Perusmekko riittää. Äiti voi itse pukeutua niihin ulkomaan hepeniin. 

Vierailija
2/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin perjantaialkuillasta (=viikonlopun jo alettua) tuli vasta mieleen, että tyttö tarvitsee mekon? Ei onneksi yhtään viimetipassa olla siellä liikkeellä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin perjantaialkuillasta (=viikonlopun jo alettua) tuli vasta mieleen, että tyttö tarvitsee mekon? Ei onneksi yhtään viimetipassa olla siellä liikkeellä....

Joo mokasin. Tilasin jo yhden mekon, mutta pikkulapsiperheessä tilaus jäi kesken minkä huomasin vasta seuraavana päivänä ja mekon kuljetuksessa tapahtui vielä joku myöhästyminen vaikka ns. kuriiriliikkeestä tuli kuljetus. Ap

Vierailija
4/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori/Huuto

Vierailija
5/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itse? Lainaa?

Vierailija
6/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut vaatekaupoista. Niistä saa juhlavaatteita.

Vierailija
7/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mum plus 3 kirjoitti:

Teet itse? Lainaa?

Aika pikavauhtia saa tehdä, kun tarve jo nyt alkaneelle viikonlopulle :D Toki pikkumekkoa ei kauaa surauta, jos osaa ompelukonetta käyttää. 

Vierailija
8/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä varmaan on kaapissa joku mekko. Katso sieltä. 

Vierailija
9/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt mummo olisi sanonut: leikkaa nättiin tyynyliinaan aukko päätielle ja käsille ja ompele kaunista pitsiä reunoihin. Mun äiti sanoisi: soita lankapuhelimella naapureille ja kysy lainaan. Mun poika, milleniaali, varmaan sanoisi jotain tyyliin, postaa #&$@iin (joku mulle aivan tuntematon app) Minä: mene kivijalkakauppaan.

Vierailija
10/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut vaatekaupoista. Niistä saa juhlavaatteita.

Niin? Kauppavinkkejä olin juuri kyselemässä. Ap

Vierailija
11/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vauvapalstaltahan niitä tunnetusti saa. Vaatekaupat on ihan yliarvostettuja.

Vierailija
12/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäisen vaatteilla nyt ole väliä, kunhan on puhtaat ja tilanteeseen sopivat.

Vierailija
13/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton ikäisen vaatteilla nyt ole väliä, kunhan on puhtaat ja tilanteeseen sopivat.

Tilanteeseen sopiva vaatii mekon ja sitä lähdetään nyt ostamaan. Lasten kanssa ei kovin monta kauppaa ehdi eikä pysty kiertämään  joten vinkit olisi olleet kivoja mutta lähdetään sitten johonkin perus Stockmann Halonen ym linjalle ja toivotaan parasta. Ap

Vierailija
14/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteeseen sopiva vaatii mekon ja sitä lähdetään nyt ostamaan. Lasten kanssa ei kovin monta kauppaa ehdi eikä pysty kiertämään  joten vinkit olisi olleet kivoja mutta lähdetään sitten johonkin perus Stockmann Halonen ym linjalle ja toivotaan parasta. Ap

Jos niistä ei mekkoa löydy, on kyllä todella kummallista. Nimittäin kummassakin on hyllymäärin jos jonkinlaista mekkoa. Sieltä vaan sopivan kokoinen ja homma hoidettu. 

Vierailija
15/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin ja Halosen lisäksi kannattaa käydä Jesper juniorissa.

Vierailija
16/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lyhyt viikonloppu.

Vierailija
17/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka Prismasta löytyy mekkoja tuon kokoisille. Myös juhlavampia. 

Vierailija
18/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilinki, sieltä löytyy juhlavaatteita

Vierailija
19/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle mahtuu sama mekko vain hetken, osta joku tavallinen siisti mekko joka sopii myös arkikäyttöön.

Vierailija
20/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei taidakaan olla ongelma, ettei löydy mekkoa vaan ettei löydy äidille mieluista ulkomaista designmekkoa, jolla leuhkia juhlissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä