Minkälainen on pelottava nainen?
Kommentit (44)
uskontohullut kirjoitti:
Naiset jotka kovaan ääneen mainostaa ja tyrkyttää uskontoaan+kulttuuriaan. Olen kokenut sellaista ja en pidä siitä, yleensä edes normaali kiitos ei ei tehoa heidänkaltaisiin vaan täytyisi nostaa riita aikaan että uskottaisiin. Ovat sitä tyyppiä joka polkee muut alas, jos ei usko ja tottele olet huono ihminen, no mieluummin olen paha huono syntinen ihminen sitten, vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Ja eivät muuten aina todellakaan ole kristittyjä, joukossa on paljon muitakin. Ulkomaalaiset kuitenkin hyväksyn, mutta en halua olla jonkun pakkouskonnon tyrkytyksen kohde, eikä halua monet muutkaan ja kyllä niissä tyrkyttäjissä voi olla miehiäkin.
Olet käsittänyt jotain väärin. Kristinuskoon kuuluu lähetystyö ja jotkut kristityt haluavat, ettå sinäkin tulisit osalliseksi siitä hyvästä. Kristinusko on rakkauden ja armon sekä anteeksiannon uskonto ja usko on lahja Jumalalta. "Käännyttäjät" haluavat saada muutkin osallisiksi siitä Jumalan rakkaudesta ja armosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan voisin muuttua pelottavammaksi kun olen itse pieni/normaalikokoinen ja ystävälliskasvoinen nainen? Yritän pitää hapanta naamaa yllä suurimman osan ajasta, mutta kasvoni ovat pyöreähköt, silmät iloiset ja huulet sillä tavalla kaartuvat ettei bitch face näytä kovin uskottavalta. Mitä muuta voin tehdä?
Ehkä muut näkevät sinut toisin. Miksi haluat olla pelottava? Toiveesi kuulostaa lapselliselta.
Välttääkseni ne lähestymisyritykset kuten aloituksessa mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan voisin muuttua pelottavammaksi kun olen itse pieni/normaalikokoinen ja ystävälliskasvoinen nainen? Yritän pitää hapanta naamaa yllä suurimman osan ajasta, mutta kasvoni ovat pyöreähköt, silmät iloiset ja huulet sillä tavalla kaartuvat ettei bitch face näytä kovin uskottavalta. Mitä muuta voin tehdä?
Ehkä muut näkevät sinut toisin. Miksi haluat olla pelottava? Toiveesi kuulostaa lapselliselta.
Välttääkseni ne lähestymisyritykset kuten aloituksessa mainittiin.
Ehh, no sitten varmaankin ikä tekee tehtävänsä. Voit myös syödä itsesi oikein pullukaksi ja olla käyttämättä muotoja korostavia vaatteita. Ja voit vain sanoa suoraan, jos ei kiinnosta. Joku ylimääräinen pelleily sen sijaan saattaa saada ihmiset kiinnostumaan lisää.
Nuorena minusta olivat jotkut (ulkomaalaiset) miehet kiinnostuneita ja opin vain käyttäytymään siten, että he eivät enää kiinnostuneet tai tulleet tekemään tuttavuutta. Pahin virhe on katsella jotain ihmistä pitkään. Silloin ihmiset nimittäin kiinnostuvat yleensä ja luulevat, että sinäkin olet jollain tasolla kiinnostunut.
Eivät ne miehet tupanneet enää perääni, kun katselin katuun tai rakennuksia kävellessäni. Nuorena untuvikkona olin niin hölmö, että katselin heitä takaisin kiinnostuneesti (kun ihmettelin sitä, miksi se mies katsoi ensin), joten he tulivat mulle juttelemaan.
Jos resting kuiteski