Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on pelottava nainen?

Vierailija
12.06.2020 |

Minkälaista naista et uskalla lähestyä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia joiden käsitys vahvuudesta on se että he jyräävät kaikki muut eivätkä siedä omista poikkeavia mielipiteitä.

Vierailija
2/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitch face. Ei hymyile koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista en uskaltaisi lähestyä jonka katse voisi tapbaa.

Vierailija
4/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen naisystävä. Kahdesti nähnyt ja kauhistunut.

Vierailija
5/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu että minulla on jäätävä katse, en hymyile koskaan ja vaikutan veemäiseltä. Väärin kaikki, jos minut tuntee.

Vierailija
6/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 days of fiance:n Lisa Hamme

Vierailija
7/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän pelotti yhden reilusti itseäni painavamman kanssa. Se oli lyhyt yhden vkl juttu. Sai olla päälläkin kun niin päin halusi. Huh kaikkeen sitä kiimainen humalainen jätkä suostuukin. Se mikä on paha niin muisti. Miksei mulla tule katkoja kuten monilla muilla humalassa? Ihan oikeasti joitakin asioita ei haluaisi muistaa niin piinallisen tarkasti.

Vierailija
8/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 days of fiance:n Lisa Hamme

Toi Lisa muistuttaa tosi paljon ääneltään ja ulkonäöltään suomalaista pubiruusua. :D

Vierailija
9/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkavikainen

Vierailija
10/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulemma olen. Uskon että pelottavuuten vaikutelma tulee seuraavista asioista yhdessä:

- resting bitch face, eli kasvojen perusilme vihainen / surun murtama

- aspergerista johtuen sosiaalinen tökeröys ja möläyttely

- erittäin kolkko ja matala ääni

- 177 cm pituus ja jotenkin karski ulkonäkö (kun oli lyhyt tukka, minua luultiin yleensä mieheksi)

Vierailija
11/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän kuvaillaan selkeästi Suomen pääministeri Sannaa: katse voisi tappaa, jyrää kaikki eikä suvaitse eriäviä mielipiteitä. 

No hoh hoh. Äänestin jotain muuta kuin demareita. Kuitenkin jos tuota sannaa arvostelee niin asia politikko ja siksi hyvä. Sukupuolella ei ainakaan mulle ole merkitystä. Eniten aina toivon että äänestetään tai valitaan pätevä mielummin kuin sopiva. 

Nuorihan tuo sanna on poliitikoksi. Ei siinä vielä mitään mutta tilanne mihin joutui. Kyllä mä annan hyvän arvosanan. Korona oli ja on edelleen kriisi. Tuollaista ei kukaan osannut odottaa. Se miten on mennyt verrattuna vaikka naapurimaa ruotsiin niin orpoko tai halla oilisi ollut parempi? 

Vierailija
12/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea Kleemola, tekee aika aggressiivisen vaikutelman.

Vierailija
13/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailee itseään "pikkumyyksi" mikä todellisuudessa tarkottaa että on kiroileva äänekes itsekäs kus-ipää nars-isti juop-po le-hmä mutta tämä käännetään ns positiiviseksi asiaksi eli hän on "pikkumyy" voimakas ja itsenäinen nainen jota ei miehet pompottele.

14/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinabassot, telaketjufemakot.

Pistäväkatseiset, viivasuut.

Susanna Koski köyhien kyykyttäjä.

Vierailija
15/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nainen on hapannaama, ei pelottava. Läski nainen voi olla pelottava, mutta kuka sellaisen nyt haluaisi.

Vierailija
16/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailee itseään "pikkumyyksi" mikä todellisuudessa tarkottaa että on kiroileva äänekes itsekäs kus-ipää nars-isti juop-po le-hmä mutta tämä käännetään ns positiiviseksi asiaksi eli hän on "pikkumyy" voimakas ja itsenäinen nainen jota ei miehet pompottele.

Minua tutut ovat kutsuneet pikkumyyksi, tuotako sillä sitten tarkoitettiin... Jostain syystä en tunnistanut itseäni kuvauksestasi. Olen ajatellut että sillä viitattaisiin temperamenttisuuteen ja ehkä tietynlaiseen itsepäisyyteen. Ja ehkä asenteeseen, ettei niin välitä muiden mielipiteistä.

Vierailija
17/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tutut ovat kutsuneet pikkumyyksi, tuotako sillä sitten tarkoitettiin... Jostain syystä en tunnistanut itseäni kuvauksestasi. Olen ajatellut että sillä viitattaisiin temperamenttisuuteen ja ehkä tietynlaiseen itsepäisyyteen. Ja ehkä asenteeseen, ettei niin välitä muiden mielipiteistä.

Ei välttämättä kunhan et itse kuvaile itseäsi pikkumyyksi.

Vierailija
18/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä kunhan et itse kuvaile itseäsi pikkumyyksi.

Joo en tosiaan kuvaile, sillä en koe että nuo piirteet olisivat minussa kovin hallitsevia. Ennemminkin tulevat esiin tietyissä tilanteissa. Muutenkin mieluummin annan muiden ihmisten tehdä itse tulkintansa kuin että tuputtaisin heille omia näkemyksiäni itsestäni.

Vierailija
19/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulemma olen pelottava. Mulla on vähän sellanen resting bitch-naama. Sen lisäksi en oikeastaan tarvitse ketään, kun olen erakkoluonne, eli miellyttämishalua on hyvin vähän. Ja viimeisenä kyky käsitellä vaikeitakin asioita niiden omilla nimillä, ja puhua niistä suoraan. Suoraan puhumisella en tarkoita ilkeilyä tai loukkaavia sanoja, vaan sitä, että oikeasti käsitellään asiaa eikä vaan pyöritä sen ympärillä. Miehet pääsääntöisesti ovat tunnustaneet pelkäävänsä, luulen että naisetkin pelkäävät yhtä lailla, mutta eivät vaan ole syystä tai toisesta sitä suoraan sanoneet.

Ne ketkä näkevät pelon läpi, yleensä sitten kaipaavatkin keskustelua mun kanssani kun jotakin vaikeaa tulee eteen. Ei mulla ratkaisuja kenellekään ole, mutta havaintoja ja realismia voin tarjota. Joskus ne auttavat ihmistä löytämään omat ratkaisunsa tai antavat vähän mielenrauhaa. Sellainen joka kaipaa kauhistelua ja taivastelua enemmän kuin todellista tilanteen pohdintaa inhoaa mua, esim. äitini.

Vierailija
20/44 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän pelotti yhden reilusti itseäni painavamman kanssa. Se oli lyhyt yhden vkl juttu. Sai olla päälläkin kun niin päin halusi. Huh kaikkeen sitä kiimainen humalainen jätkä suostuukin. Se mikä on paha niin muisti. Miksei mulla tule katkoja kuten monilla muilla humalassa? Ihan oikeasti joitakin asioita ei haluaisi muistaa niin piinallisen tarkasti.

Samaistun tekstiisi. Olisi pahin painajainen löytää pikkumies alta. Onneksi niin pahasti ei tule ikinä pätkimään, että tämä toteutuisi.