Olen saanut kasvohieronnalla uskomattomia ihonhoitotuloksia, voisiko joku selittää mistä tulokset johtuvat?
Olen hieronut kasvojani päivittäin n. 30 min, puolen vuoden ajan. Juonteet otsalla ja nenän ja huulten välillä, ovat siloittuneet silminnähden ja jopa syvät aknearvet siloittuneet, joihin ei ole tehonneet edes laserhoito! Voisiko joku selittää, mistä voi johtua näin suuri muutos, ja miten ihmeessä hieronta voi madaltaa arpia näin huomattavasti? Miksi en ole koskaan kuullut mistään, että arpia voi poistaa hieromalla?
Kommentit (55)
"Profhilo is not a filler but an incredibly effective remodelling injectable for smoothing and tightening the skin. It stimulates collagen production naturally and provides a deep long-lasting hydration giving the skin a glowing natural look. It really is a game-changer!
Tosiaan olen aina ollut pistoksia vastaan ja kokenut että niistä kaikista tulee epäluonnollisen näköinen lopputulos. mutta tuo mainittu pistoshoito oli sellainen että kannatti kokeilla eikä tämä todellakaan näytä mitään "jenkkityyliseltä friikiltä" joka pelkää vanhenemista. Kaikki sanoneet että näytän levänneeltä, lomailleelta ja juuri kirkastavasta raikastavasta kasvohoidosta tulleelta. Kehtaan jopa lähteä ulos ilman meikkiä koska ihon sävy ei enää tunkkainen ja laikukas.
Ei se kasvohieronta mitään todista, ihon todellinen rakenne, ihon alla muhivat uv-vauriot ja sen todellinen ikä paljastuu vasta plastikkakirurgin tekemässä kerroskuvantamisessa :)
https://static.wixstatic.com/media/f8b98a_69bc40ee00c2448db4227470c2b28…
Aloitin eilen myös kasvohieronnan.
Aloitin eilen myös munanhieronnan.
Hieronta saattaa tosiaan rentouttaa sitä rypyn kohtaa jota hierotte, mutta samalla hieronta saattaa veltostuttaa sen juonteen tai rypyn ympärillä olevia kudoksia.
Siksi kasvoille pitäisi tehdä erityistä lymfahierontaa, joka kohottaa ja poistaa turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Suuri syy parempaan ihoon on varmasti myös se argan-öljy, jota käytät. Marokossa naiset käyttävät sitä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja iho pysyy rypyttömänä pitkään.
Totta puhut! Katso vaikka kuva!
https://cdn.pixabay.com/photo/2016/06/13/13/48/morocco-1454248_960_720…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intialainen kasvojooga on paras tähän. Siksi intialaisten naisten ovat aina niin nuorekkaita ja juonteettomia, verrattuna muihin naisiin jotka asuvat lämpimillä alueilla joissa ilmasto vanhentaa.
Japanilaisilla ja eteläkorealaisilla naisilla myös hyvä iho, käyttävät paljon niitä korealaisia ihonhoitotuotteita kuten naamioita joita saa Suomestakin muutamalla eurolla.
Ja välttävät aurinkoa kaikin keinoin, siinä se suurin syy (kauneuskirurgian ohella). Pukeutumalla peittävästi ja korkeasuojakertoimisilla aurinkosuojavoiteilla.
Olin nuorena kansainvälisellä kesäleirillä ja siellä oli yksi korealainen tyttö. Tämä laittoi aina reilusti aurinkovoidetta ja kun muut otti rannalla aurinkoa se piti lierihattua ja pitkähihaista paitaa. Iho oli valkoinen kuin mikä. Uv-säteily on kyllä pahin ihon vanhentaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri syy parempaan ihoon on varmasti myös se argan-öljy, jota käytät. Marokossa naiset käyttävät sitä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja iho pysyy rypyttömänä pitkään.
Totta puhut! Katso vaikka kuva!
https://cdn.pixabay.com/photo/2016/06/13/13/48/morocco-1454248_960_720…
Joo on taas aikamoista höpöhöpöä.
Kasvokuppausvälineet kannattaa hankkia. Pienet imukupit.
Aloitus on pelkkää puppua!
Kosmetolgit hierovat kasvoja vain siksi, että se kasvot pulleaksi, jolloin rypyt vähäksi aikaa katoavat ja iho näyttää sileämmältä ja nuoremmalta.
Kasvojen jatkuva hierominen vain kuluttaa kasvoja lisää, ja lopulta seurauksena on itseasiassa huonomman näköinen iho, kuin se olisi ollut ilman hierontaa.
Kosmetologien muka kalliit ampullit eivät tee iholle yhtään mitään, se hieronta saa näyttämään ihon paremmalta, koska se turvottaa kasvot.
Kosmetologit tekee kasvoille oikeita lymfahierontoja, eikä mitään mammojen naamahierontoja tummelirasvan kera!
Onko kukaan saanut tuloksia guasha lastalla? Olen ottanut sen hiljattain aamurutiineihin, käytän Antipodesin öljyä ja jadelastaa. En kyllä ehdi ja jaksa kuin 5 minuuttia lastata.
Kyllä, muutama pistos alakasvoihin. Tuo Profhilo (piti tarkistaa kirjoitinko oikein, ja noin se tosiaan oli! :D )on uudenlaista hyaloronihappoa joka ei kapseloidu eikä muhkuroidu. Monilla näkee juuri sellaisia patteja ja muhkuroita. Siksi uskalsin kokeilla tuota versiota ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Panorama Towerissa sijaitsevalla klinikalla kävin. Tuo kyseinen koostumus on jotenkin sellainen että alkaa vähitellen toimia eli ei nimenomaan ole sellaista perinteistä täytettä että ensin tulee kauhean kohotetun näköinen ja sitten se valahtaa kun aineet hajoaa muutaman kuukauden sisään, ja sitten iho vaatii sitä täytettä vaan enemmän ja enemmän.
Esimerkkikuva siitä miten aine toimii, minulla on ehkä hieman nuorempi iho lähtökohtaisesti kuin kuvan naisella joten toimi vielä paremmin itselläni tuo pehmeästi kohottava vaikutus.
https://www.drritarakus.co.uk/application/files/6515/4810/8468/RR_Profh…