Olen saanut kasvohieronnalla uskomattomia ihonhoitotuloksia, voisiko joku selittää mistä tulokset johtuvat?
Olen hieronut kasvojani päivittäin n. 30 min, puolen vuoden ajan. Juonteet otsalla ja nenän ja huulten välillä, ovat siloittuneet silminnähden ja jopa syvät aknearvet siloittuneet, joihin ei ole tehonneet edes laserhoito! Voisiko joku selittää, mistä voi johtua näin suuri muutos, ja miten ihmeessä hieronta voi madaltaa arpia näin huomattavasti? Miksi en ole koskaan kuullut mistään, että arpia voi poistaa hieromalla?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan olla se, että verenkierto paranee ja iho uudistuu nopeammin? Jotain tällaista.
Eiköhän todennäköisemmin kyseessä ole minimaalinen turvotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intialainen kasvojooga on paras tähän. Siksi intialaisten naisten ovat aina niin nuorekkaita ja juonteettomia, verrattuna muihin naisiin jotka asuvat lämpimillä alueilla joissa ilmasto vanhentaa.
Japanilaisilla ja eteläkorealaisilla naisilla myös hyvä iho, käyttävät paljon niitä korealaisia ihonhoitotuotteita kuten naamioita joita saa Suomestakin muutamalla eurolla.
Niissä korealaisissa tuotteissa on paljon kemikaaleja, yäks..
Joo, sellaisia vaikuttavia aineita kuin esim. hyaluronihappo, C-vitamiini, B-vitamiini, A-vitamiini... Yäks tosiaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Kasvohieronnalla on paljon terveysvaikutuksia
Kuten? Kertokaa suoraan älkääkä kierrelkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intialainen kasvojooga on paras tähän. Siksi intialaisten naisten ovat aina niin nuorekkaita ja juonteettomia, verrattuna muihin naisiin jotka asuvat lämpimillä alueilla joissa ilmasto vanhentaa.
Japanilaisilla ja eteläkorealaisilla naisilla myös hyvä iho, käyttävät paljon niitä korealaisia ihonhoitotuotteita kuten naamioita joita saa Suomestakin muutamalla eurolla.
Joo, sellaisia vaikuttavia aineita kuin esim. hyaluronihappo, C-vitamiini, B-vitamiini, A-vitamiini... Yäks tosiaan!!!
Mä olen käyttänyt korealaisia ihonhoitotuotteita ja niiden sisältölistat on aina pitkiä kuin nälkävuosi. Tehoaineita joo, mutta myös järkyttävä määrä erilaisia kemikaaleja ja ”myrkkyjä”. Ei kiitos mulle enää! Olen siirtynyt yksinkertaisempaan luonnonkosmetiikkaan ja saanut paljon parempia tuloksia.
Mutta tuota kasvohierontaa pitääkin kokeilla, kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt korealaisia ihonhoitotuotteita ja niiden sisältölistat on aina pitkiä kuin nälkävuosi. Tehoaineita joo, mutta myös järkyttävä määrä erilaisia kemikaaleja ja ”myrkkyjä”. Ei kiitos mulle enää! Olen siirtynyt yksinkertaisempaan luonnonkosmetiikkaan ja saanut paljon parempia tuloksia.
Luettelepa ne "myrkyt" :D Ja luonnonkosmetiikka on yhtä huijausta ja harhaa.
Tehkää kuten suuren luokan julkkikset ja ostakaa Frownies The Original Wrinkle Patch.
Laput pistetään naamaan ja rypyt oikenee. Ei tarvita botokseja eikä fillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään myrkkyä ei näistä inci-listoilta löydy, muuten niitä ei saisi edes tuoda Suomeen tai EU:n sisään!
Ehkä olet ostanut kiinalaisia kopioita korealaisista tuotteista?
Luonnonkosmetiikka ja luonnonöljyt parhaita iholle.. Ei kemiakosmetiikkaa...
Totta kait hieronta vilkastuttaa verenkieroja ja hermoratoja ja kasvolihakset rentoutuvat ja iho näyttää hyvältä.
Ja monet lääkärit määräävät kasvohierontaa, esim. väärä purenta tai vaikka kasvohermohalvaus.
Ja monet fysioterapeetit/hierojat ovat erikoistuneet juuri kasvohierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten kuullut hammaslääkärien/lääkärien lähetteestä (saa Kela korvauksen) kasvojen hierontaan erikoistuneelle fysioterapialle eli kyllä kasvohieronnalla on ihan lääketiett.vaikutuksia esim. verenkiertoon, hermopisteisiin, hammaspurentaan, niska- ja hartijakipuihin jne
Minä luotan uudenaikaiseen Profhilo-neulaushoitoon. Iho näyttää uskomattoman sileältä ja kosteutetulta yli vuoden siitä hoidosta, eikä se tee mitään sellaisia epäluonnollisia vanhanaikaisia täyteaine palloposkia viirusilmineen, vaan levittyy tasaisesti ja saa samalla ihon omat hidastuneet kollageenit liikkeelle.
Minulle hoidon teki kokenut ja esteettiseen puoleen erikoistunut kirurg.sairaanhoitaja Espoossa 1,5 vuotta sitten. Maksoi muistaakseni 400 euroa. Edelleen näyttää hyvältä, ja ajattelin käydä uudestaan syksyllä tai alkutalvesta.
terv. 45-vuotias jolla OLI pintakuiva, juonteikas, laikukas, epätasainen iho aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikka ja luonnonöljyt parhaita iholle.. Ei kemiakosmetiikkaa...
Luonnonkosmetiikka voi olla ihan yhtä ärsyttävää iholle kuin ns. kemiallinen kosmetiikka. Moni on yliherkkä noille öljyille yms. Ja ei ne kasvit sormia napsauttamalla voiteiksi muutu, jonkinmoisen kemiallisen prosessin nekin käy läpi...
Suuri syy parempaan ihoon on varmasti myös se argan-öljy, jota käytät. Marokossa naiset käyttävät sitä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja iho pysyy rypyttömänä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle neurologi kirjoitti puolen vuoden lähetteen kasvohierojalle, kun onnettomuudessa vaurioitui kasvohermoja ja kipu oli sietämätön kasvoissa ja se auttoi, kun kävin kerran viikossa ja neurologin mukaan se edisti hermojen uusiintumista ja rentoutti lihaksi.
Ja minulla on ihan samoja uskomuksia, kuin ap. vaikka mitään ihme öljyä ei käytetty.
Tosin, hierojissa on todella vähän, jotka ovat erikoistuneet kasvohierontaan.
Luulen kasvohieronnan olevan enemmän tuolla lääketiett. puolella, kuin jossakin kauneushoitolassa, koska sillä ei voi tehdä bisnestä.
Ja kyllä sillä täytyy olla lääketiett. vaikutuksia, koska lääkärin lähetteellä se on Kela korvattava toimenpide. Ollut jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan uudenaikaiseen Profhilo-neulaushoitoon. Iho näyttää uskomattoman sileältä ja kosteutetulta yli vuoden siitä hoidosta, eikä se tee mitään sellaisia epäluonnollisia vanhanaikaisia täyteaine palloposkia viirusilmineen, vaan levittyy tasaisesti ja saa samalla ihon omat hidastuneet kollageenit liikkeelle.
Minulle hoidon teki kokenut ja esteettiseen puoleen erikoistunut kirurg.sairaanhoitaja Espoossa 1,5 vuotta sitten. Maksoi muistaakseni 400 euroa. Edelleen näyttää hyvältä, ja ajattelin käydä uudestaan syksyllä tai alkutalvesta.
terv. 45-vuotias jolla OLI pintakuiva, juonteikas, laikukas, epätasainen iho aiemmin
Tässä hoidossa siis injektoidaan neulalla hyaluronihappoa ihoon.
Olen monesti miettinyt kasvohierontaa mutten ole vielä perehtynyt, enkä nytkään avannut ohjelinkkejä vaan laiskuuttani kysyn täällä 😄 Siis millaisella voimalla kannattaa/voi hieroa, ja pitäiskö käyttää jotain "liukkaria"? Pelottaa nimittäin se, että eikö iho veny ja sen myötä veltostu paljosta hinkkaamisesta? Kasvovoidekin kun pitäisi taputella kasvoille, vissiin juuri tuon vuoksi 🤔
Minkä ikäisiä olette te jotka kokeilleet?