Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rauman ja Porin tuntijoita? Parhaat matkailukohteet, kahvilat ja uimarannat? Pidämme kauniista ja luonnonläheisestä. Kiitos!

Vierailija
08.07.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumassa on kiva kontion kahvila, josta saa hyviä vaniljamunkkeja. Ei täällä Raumalla oo mitään kovin ihmeellistä kahvilaa, kun se paras, eli Hanna´s lopetti keskustassa...

Jos haluaa meren rantaan, niin Poroholman leirintäalueen kahvilassa kannattaa käydä. On nätti pitsihuvila ja sieltä saa Pappagallo-jäätelöä.

Vierailija
2/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kutsun Etelärantaa ja rannan 1800-luvun kaunista kivitaloaluetta Pikku Nevaksi tai Pikku Pietariksi. Talvella ja kesällä Kokemäenjoelta kuvattuna näkymä on kuin Nevalta katsoisi Neva Embankmentiin päin Eremitaasin kohdalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi on aikaa, kun olen Reksaaressa viimeksi käynyt, mutta tosi kiva saari se ainakin silloin oli. Sehän on leirintäalue, joten kyllä siellä teltassa nukkua voi.

Rekssaarelle on vesibussi-kuljetus muutaman kerran päivässä ja olen itsekin ajatellut sinne mennä lasten kanssa, kunhan töistä joskus olisi vapaatakin... Muistaakseni siellä on joku luontopolku ja ainakin joskus siellä oli heppa laitumella.

Vierailija
4/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumalla Poroholman uimaranta oli ainakin vielä pari päivää sitten käyttökiellossa ja muutenkin siivottomassa kunnossa juhannuksen rock-juhlien jäljiltä....

Vierailija
5/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaranta on kyllä ollut jo pari päivää käytökunnossa, joskin siellä rannalla tuoksahtaa vielä... Poroholman puolella on paljon raikkaampi vesi, joten kannattaa mennä sinne puolelle uimaan.