Miten löytää Tinderissä yksinkertaisia naisia?
On ollut huonoa onnea koulutettujen naisten kanssa, vaikka mullakin on kyllä yliopistotutkinto ja hyvä työ. En vaan jaksa kauheasti panostaa suhteisiin ja siksi ne yleensä loppuvat 1-3 kuukauden kuluessa. Naiset aina haluavat lopettaa.
Nyt ajattelin, että pyrin löytämään yksinkertaisia naisia, joilla ei olisi niin korkeita vaatimuksia miehelle / parisuhteelle. Ongelma on vain, kuinka tunnistaisi tälläiset henkilöt helposti Tinderissä?
Kommentit (44)
Ei sieltä kannata etsiä tosissaan yhtään mitään. Itse selaan sitä vaan tylsyyksissäni silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
tatuoinnit, värjätyt hiukset, lävistykset ja kirotusvirheet näin alkuun.
Värjätyt hiukset ja kirotusvirheet on OK. Tatuoinneista ja lävistyksistä en välitä. ap
Siirry etelä-/itänaapuriin. Valikoimaa on laidasta laitaan joukossa tuntuu olevan viime viikkoisen Tinder kokeilun perusteella niitäkin joille riittää elättäjä-elätettävä suhde. Ulkonäkö paineita ei ole sen sijaan kortin täytyy pysyä plussan puolella.
Kyllä menestyt, älä tavoittele tasoasi ylempää. Silloin käy kuhina.
Vierailija kirjoitti:
Siirry etelä-/itänaapuriin. Valikoimaa on laidasta laitaan joukossa tuntuu olevan viime viikkoisen Tinder kokeilun perusteella niitäkin joille riittää elättäjä-elätettävä suhde. Ulkonäkö paineita ei ole sen sijaan kortin täytyy pysyä plussan puolella.
Pinkka on kunnossa, joten tämä ei olisi ongelma. ap
Laita profiiliin pari tietovisakysymystä ja jos saa ne oikein, niin toivota hyvää jatkoa naiselle. Voit itse määritellä minkä tason toivot, ettei nainen ylitä.
Ei ne naiset mihinkään lähde, jos olet antelias ja ei-pihi.
Eikös niitä siellä ole aika lailla valtaosa tarjonnasta. Vai kuinka yksinkertaista oikein etsit?
Törröhuulet on varma merkki. Mutta se vaatii kukkaron nyörien avaamisen.
Jospa vaan yrittäisit kehittyä mukavammaksi.
Kysyitkö exiltä, miksi he halusivat erota ja otitko palautteen tosissaan? Vikahan on näköjään sinussa, jos moni sinut jättää, eikä kaikissa muissa, joten itseä kannattaisi nyt yrittää kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki naiset oo yksinkertaisia?
Ei ne ole. Osa on todella älykkäitä, mutta he eivät sovi mulle. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkka on kunnossa, joten tämä ei olisi ongelma. ap
Ei muuta kuin menoks
Ärsyttää tällaiset haluan naisen mutta en jaksa panostaa suhteeseen -miehet. Olen näitä tavannut paljon. En kelpaa hyvälle miehelle, koska saavat koska vaan kauniimman. Olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tällaiset haluan naisen mutta en jaksa panostaa suhteeseen -miehet. Olen näitä tavannut paljon. En kelpaa hyvälle miehelle, koska saavat koska vaan kauniimman. Olen yksin.
Tai ainakin kuvittelevat saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan yrittäisit kehittyä mukavammaksi.
Kysyitkö exiltä, miksi he halusivat erota ja otitko palautteen tosissaan? Vikahan on näköjään sinussa, jos moni sinut jättää, eikä kaikissa muissa, joten itseä kannattaisi nyt yrittää kehittää.
Ymmärrän kyllä, että vika on minussa. En kuitenkaan usko, että ihminen voi luonnettaan paljon muuttaa. Lisäksi en etsi enää vaimoa/äitiä lapsilleni, koska yksi lapsi jo on. Sekin suhde meni pieleen, mutta lapsi on minulle tärkeä ja osa elämääni asuen luonani myös.
Haluan vain löytää sopivan naisen, joka ei vaadi liikoja. ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miksi valita kouvolatukkaisen punkeron huutoeläimen, kun voi saada naisellisen kotihengettären, jolla irtoaa voimaa ihan kotitöihinkin solakasta, työhön tottuneesta vartalosta.
Suosittelen kokemuksesta.
Jos suhteet loppuvat 1-3 kuukaudessa, kysymys ei ole panostamisesta. Et vaan ole tavannut oikeaa ihmistä. Kun tapaa sopivan ihmisen, ei se tunnu sinusta erityiseltä panostamiselta että vietät hänen kanssaan aikaa. Koska suhteen ensimmäisinä kuukausina se on ainoa panostus, mitä vaaditaan.
Siihen että pitääkö naisen sitten olla yksinkertainen ollakseen sinulle sopiva onkin hankalampi ottaa kantaa. Ehkä sinä tarvitset jonkun joka ihailee sinua kritiikittömästi? Silloin yksinkertaisempi on aina parempi.
tatuoinnit, värjätyt hiukset, lävistykset ja kirotusvirheet näin alkuun.