Älkää hyvät ihmiset kuvatko niitä varpaitanne
On ne sitten nurmikolla, hiekassa, vedessä, riippumatossa tai taivasta vasten niin ne on rumia ja ällöttäviä.
Kommentit (40)
Samaa mieltä. Ällöttävintä lähes, mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Oon kerran ottanut varvaskuvan lomareissulta. Mulla on kauniit sirot jalat, nätit varpaat ja lakatut kynnet :D Älä katso jos noin etoo!
On ne varmaan sun mielestä kauniit mutta tuskin ne muita ihastuttaa. Niitä kuvia on nyt Fb täynnä, eli ne rävähtää väkisin silmille. T:Ap
Buu-a-fuckin-huu!
Maailmassa ei liene asiaa josta joku vinksahtanut ei saa ällötystä tai fobioita. Se menee niin päin että poikkeavat vältelkööt friikkiysjuttujaan ja normaalit porskuttaa normaalisti.
Tissi ja peppukuvat on sittenkin parempia?
Vierailija kirjoitti:
jaa, ehkä mä kuitenkin pidän esim koirankakkaa etovampana, sitäkin katselen päivittäin kun ulkoilutan koiraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa, ehkä mä kuitenkin pidän esim koirankakkaa etovampana, sitäkin katselen päivittäin kun ulkoilutan koiraa...
Harvemmin netissä koiranpaskoista kuvia näkee. Lomille lomps. T:Meidän Musti ja emäntä
Jos ok sirot ja nätit niin ei haittaa. Mut monella on harottavat, leveät ja isot pottuvarpaat ni yöks 🤢
Juuri tuollaisten tuomitsijoiden takia en laita itsestäni yhtään mitään kuvia nettiin. Näin netissä on vain jäljellä enää kauniit ja rohkeat.
Laitan kuvia kumisaappaankärjistä.
Enpä oo ottanut varvaskuvia sitten 90-luvun, mutta vois kyllä ottaa!
Ei kun helkkari soikoon, mähän otin pari viikkoa sitten kuvan murtuneesta varpaastani.
Joo. On ne tyhmiä.
Ykskin tuttu avaa jokaikisen kesäkauden
kuvalla parvekkeestaan, jossa kirja, kahvikuppi ja ne riivatut varpaat!
Näyttäisi naamansa vaihteeksi kun ei olla aikoihin tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisten tuomitsijoiden takia en laita itsestäni yhtään mitään kuvia nettiin. Näin netissä on vain jäljellä enää kauniit ja rohkeat.
Ootko herkkänahkainen?
Mä just tänään katsoin somessa kun kaveri oli ottanut varvaskuvan. Ainoa mitä ajatuksia herätti, oli että voi vitsi kun omatkin jalat olisi niin sirot/kauniit ja hoidetut. Oli nätit lakatut kynnet, joissa oli jotain kuvioita.
Omista varpaistani en ottaisi kuvaa. Jalkani eivät ole sirot muutenkaan ja tällä hetkellä puolet varpaankynsistä on mustia/puoliksi irronneita. Lisäksi jaloissani on kovettumia, jotka tosin tuollaisessa kuvassa tuskin näkyisi. (näin käy toisinaan kun käy pidemmällä lenkillä, jalkapalloilijoilla vaikuttaisi myös usein lähtevän kynnet). Joka tapauksessa ymmärrän että minun varpaani olisivat kuvassa varmasti oksettavat. Normaaleissa kauniissa jaloissa/varpaissa en näe mitään vikaa :)
Eipä ole paljon kiinnostanut enää vuosiin päivittää mitään someen, kun kaikessa on aina jotakin vikaa. Enkä ole koskaan jakanut kuvaa varpaistani siellä.
Varpaat ovat ehdottomasti minun kuvauksellisin osani, joten aion jatkossakin ikuistaa ne sosiaalisen median avaraan maailmaan muiden iloksi.
Mieluummin minä ihmisten varpaita katselen, kuin niitä joka kerta samanlaisina toistuvia, oudoista kulmista otettuja ja äärimmilleen käsiteltyjä selfieitä, joista ei ihmistä edes tunnista, jos ei lue ensin, kuka on kyseessä. Varpaita ei sentään (ihan niin) pahasti photoshopata, niin niiden perusteella voi tuttavan tunnistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko herkkänahkainen?
Olen, miten niin? Yritätkö sanoa, että vain rohkeat saisivat olla netissä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ok sirot ja nätit niin ei haittaa. Mut monella on harottavat, leveät ja isot pottuvarpaat ni yöks 🤢
Just näin. Vielä enemmän nuo yöks-varpaat korostuu sandaaleissa. Ihan jäätävän näköistä. Tuohon vielä hoitamattomat kynnet niin apua.
Oon kerran ottanut varvaskuvan lomareissulta. Mulla on kauniit sirot jalat, nätit varpaat ja lakatut kynnet :D Älä katso jos noin etoo!