Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisellinen?

Vierailija
12.06.2020 |

Luonteeltasi, käytökseltäsi, ulkonäöltäsi, tyyliltäsi tms.?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi naisellinen. Harjaan hiukset aamulla, pesen naaman ja syön jotain aamupalaa. Sitten puen collarit ja lähden lenkille. Sitten juotan ja ruokin koiran ja alan töihin. Koira joko nukkuu tai on rapsuteltäväna työpöydän alla. Sitä naiset tekevät kaikessa naisellisuudessaan <3 Ovat, syövät, hoitavat kuntoaan, ja tekevät töitä. Olen myös naisten oikeuksia kannattava, joten olen  todellinen naiseuden ylistys!

Vierailija
22/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä naisellisuudella tarkoitetaan. Ulkomuoto on varsin naisellinen eli kurvit kohdallaan, mutta en pukeudu kovinkaan naisellisesti. Välillä ei ollut muuta hameeksi tai mekoksi luettavaa kuin yöpaidat, mutta nyt taas on joku mekkokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ja ovat kehuneet JOS eivät oo pyörtyneet :) 

Vierailija
24/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristevalaisittain kyllä, ehdottomasti

Vierailija
25/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti ja tyyliltäni kyllä. Rakastan naiseutta

Vierailija
26/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Mitä muuta tarvitsen ollakseni naisellinen?

Vierailija
27/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en, en ja en. Näytän mieheltä, pukeudun aina vain farkkuihin (en edes omista mekkoja/hameita). Vaatteiden väreinä musta, harmaa, valkoinen. En omista yhtäkään värillistä (esim pinkki) vaatetta. En lakkaa kynsiä/laita hiuksia/ripsiä tms. Kiroilen kuin merimies ja olen muutenkin äijämäinen. Sanomattakin lienee selvää että olen myös ikisinkku.

Vierailija
28/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanotaan, ettei naisellisuutta ole olemassa, ja sitten yllättäen onkin.

Kuka on sanonut, että on ja ei? Ja oletko varma ettet ole itse ymmärtänyt väärin, mitä tuo henkilö on sanoilla tarkoittanut?

Täällä on joskus sanottu, että mieskin voi lakata kynsiä ja että se on ihan miehekästä puuhaa.

Vierailija
29/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en.

M50

Vierailija
30/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut, että on ja ei? Ja oletko varma ettet ole itse ymmärtänyt väärin, mitä tuo henkilö on sanoilla tarkoittanut?

Täällä on joskus sanottu, että mieskin voi lakata kynsiä ja että se on ihan miehekästä puuhaa.

Tietysti mies voi lakata kynsiä, oli se naisellista tai ei (mielipiteet vaihtelevat). Mutta miten tuo liittyy alkuperäiseen kommenttiin:

"Ensin sanotaan, ettei naisellisuutta ole olemassa, ja sitten yllättäen onkin."

Eihän siinä pitäisi olla mitään yllättävää, että eri ihmiset sanovat eri asioita.

Vierailija
31/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joiltakin osin kyllä. Pitkät hiukset, ripaus meikkiä, joskus korkokengät ja nätimpää päällä. Ala, jolla työskentelen on aika naisellinen myös, tosin ei kaikilta osin. Luonteeltani en ole mitenkään yltiönaisellinen ja harrastukseni eivät ole kovin naisellisia. Olen kuitenkin kolmen lapsen äiti, joten sieltä suuntaa naisellisuutta tavallaan tulee

Olen hämmentynyt. Naisellinen ala?

Hoitotyöt yleensä käsitetään naisten (naisellisiksi) aloiksi ja tekniikka miesten (miehiseksi) alaksi.

Vierailija
32/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vaikka haluaisin olla. Olen varsin epänainen, kenkäkaupat ahdistaa, pukeudun kuin variksenpelätin (tykkään kyllä romanttisesta ja naisellisesta tyylistä, mutta en osaa ja tuntuu että vaikka kuinka hienon mekon ostaisi, se muuttuu nuhjuiseksi heti kun puen sen päälleni), en meikkaa kun en osaa ja naamani on ihan hirveä. Olen myös ylipainoinen.

Luonteeltani olen varsin emonationaalinen, tunteet menevät välillä vuoristorataa, itken ja hermostun asioista, saan slaagin hämähäkeistä jne, mutta pitäisin epävakaisuuttani enemmänkin masennuksen oireena kuin naisellisuuteen viittaavana piirteenä.

Vierailija
33/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen, päättäväinen, vahbatahtoinen, elätän itseni ja lapseni ja olen pärjännyt hyvin urallani.

Pukeudun mukaviin vaatteisiin, en koe tarvetra näyttää seksikkäältä tai miellyttää random miehiä.

Olen sukupuoleltani nainen. Niinpä olen naisellinen.

Jos joku yrittää ittää, että minun pitäisi muuttua heikoksi ja miehistä riippuvaiseksi ja miellyttää ulkonäölläni ja käytökselläni miehiä, eikä minua itseäni, kyse on pelkästä alistamisesta ja vallankäytöstä, ei mistään sukupuolten ominaisuuksistta.

Vierailija
34/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
35/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, olen. Sain lapsen.

Vierailija
36/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti mies voi lakata kynsiä, oli se naisellista tai ei (mielipiteet vaihtelevat).

Tuosta on kyse. Halutaan sanoa, että naisellisuus on jokaisen itse määriteltävissä eikä se ole jotain itsestä riippumatonta olemassaolevaa. Kuitenkaan kynsiä lakkaava mies ei saa treffiseuraa edes naisista, joiden mielestä kynsilakan käyttö ei ole merkki naisellisuudesta.

Vierailija
37/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole myöskään koskaan saanut miestä koska näytän mieheltä ja tissit aa-kuppia.

Vierailija
38/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti mies voi lakata kynsiä, oli se naisellista tai ei (mielipiteet vaihtelevat).

Tuosta on kyse. Halutaan sanoa, että naisellisuus on jokaisen itse määriteltävissä eikä se ole jotain itsestä riippumatonta olemassaolevaa. Kuitenkaan kynsiä lakkaava mies ei saa treffiseuraa edes naisista, joiden mielestä kynsilakan käyttö ei ole merkki naisellisuudesta.

En ole varma ymmärsinkö pointtisi oikein.

Minulla on oma käsitykseni siitä mikä on naisellista ja mikä ei, sinulla omasi, mutta elämme samassa yhteiskunnassa, joten käsitykset tuskin paljon poikkeavat toisistaan. Tuskin meillä kummallakaan on kuitenkaan mitään sitä vastaan, jos joku on eri mieltä yksittäisistä naisellisuuden tai miehekkyyden merkeistä. Saati sitä vastaan, että yleisesti vallitsee ilmapiiri, että on sallittua nähdä miehekkyys/naisellisuus useammallakin kuin yhdellä tavalla.

Itse en pidä seksuaalista/romanttista kiinnostusta minään ihmisarvon hyväksymisen merkkinä. Eli se että "sallin" miesten vaikkapa kulkea korkkareissa, ei tarkoita että minulla olisi velvollisuus myös seurustella heidän kanssaan tai harrastaa heidän kanssaan seksiä.

Vierailija
39/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööö... Mikäli ei ole kysymys meikkivastaisuudesta tai hajuallergita niin eihän se ongelma ole. Aika monta poikaa tiedän jotka lakkailevat kynsiään mustavihreiksi ja joillain on itse virkattu pipo. Jotkut opiskelevat ruoanlaittoa ja laittavat ruokaa. Joka kolmannekka nuorella miehellä on värjätty tukka, "jopa" punainen! Missä tynnyrissä asut?

Vierailija
40/63 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisille on annettu kaikki tylsät attribuutit. Naiset joutuvat väistämään, uhrautumaan, uhriutumaan, kaunistautumaan ja miellyttämään. Miehille pahin loukkaus on jos sanotaan naismaiseksi tai akkamaiseksi. Melkein kaikki negatiiviset ihmisyyden kuvaukset liitetään naisiin: kieroilu, heikkous, juoruilu ja muu hankaluus.

Naiset myös vapaaehtoisesti käyttävät vaikkapa korkokenkiä, jotka ovat terveydelle haitallisia. Hameita, joissa pitää istua kauniisti jne. Naiset hyväksyvät, että naisen nännit on eri asia kuin miehen. Naisen pitää piilottaa itseään, olla siveellinen ja olla kuitenkin seksikäs. Ei saa olla tyrkky, ei saa olla epäviehättävä.

Itse pidän naisista, mutta en halua kantaa naisellisuuden taakkaa. Naiset ovat empaattisia, tekevät valtaosan hyväntekeväisyystöistä, lahjoittavat rahaa muille, hoitavat läheisiään, kantavat vastuuta toisten hyvinvoinnista enemmän kuin miehet keskimäärin. Naiseus on ihan muuta kuin miesten haukkuma akkamaisuus. Naiset tutkimusten mukaan saavat enemmän tyydytystä auttaessaan muita ja miehet siitä kun auttavat itseään. Pidän siitä että olen naisena empaattinen ja uskon, että saan rakkaudesta enemmän hyvää mieltä kuin miehet. En kuitenkaan ole väistyvä ja passiivinen miellyttäjä. Enkä käytä korkokenkiä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan