Oletko naisellinen?
Luonteeltasi, käytökseltäsi, ulkonäöltäsi, tyyliltäsi tms.?
Kommentit (63)
Joissain asioissa kyllä ja joissain en. Hiukset ovat pitkät ja käytän joka päivä mekkoa tai hametta. Harrastukset ovat välillä naisellisia (tanssi) ja välillä ei (taistelulaji). Huumorintaju on vähän roisi. Olen opiskellut sekä humanistista ainetta että tekniikkaa.
Tyyliltä ja ulkonäöltä kyllä, luonteelta ja käytökseltä en.
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään naisellisuus?
Se on vähän niinku miehekkyyden vastakohta
Enemmän naisellinen kuin miehekäs.
olen mitä olen. En mieti tuollaisia.
Sukupuoli.identiteetin häilyminen ei onneksi kuulu ongelmiini.
Omasta mielestäni olen tavallinen nainen.
Mua ei liikuta mitä muut ovat mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tyyliltä ja ulkonäöltä kyllä, luonteelta ja käytökseltä en.
Sama.
Voidakseni vastata minun pitäisi ensin tietää, mikä on mielestäsi naisellisuutta.
Joiltakin osin kyllä. Pitkät hiukset, ripaus meikkiä, joskus korkokengät ja nätimpää päällä. Ala, jolla työskentelen on aika naisellinen myös, tosin ei kaikilta osin. Luonteeltani en ole mitenkään yltiönaisellinen ja harrastukseni eivät ole kovin naisellisia. Olen kuitenkin kolmen lapsen äiti, joten sieltä suuntaa naisellisuutta tavallaan tulee
En tiedä. En ole SUPERnaisellinen, etenkään ulkonäöllisesti, johtuen keskivertoa runsaammasta testosteronista. Muilta ominaisuuksilta olen vaan mä, sekalaisen vaihteleva ryöppy erilaisia ominaisuuksia, joista en osaa sanoa ovatko miehekkäitä vai naisekkaita. Identifioidun kuitenkin vahvasti naiseksi ja haluan tulla nähdyksi naisena. En kuitenkaan halua, että musta tehdään pelkän sukupuolen perusteella mitään oletuksia.
Ensin sanotaan, ettei naisellisuutta ole olemassa, ja sitten yllättäen onkin.
Vain fyysisesti. Sisäisesti olen rasvainen rekkamies.
Olen ulkonäöltäni 100% naisellinen mutta luonteeltani 90% alfamies :D
Vierailija kirjoitti:
Monen naisen ajatuksissa näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Joiltakin osin kyllä. Pitkät hiukset, ripaus meikkiä, joskus korkokengät ja nätimpää päällä. Ala, jolla työskentelen on aika naisellinen myös, tosin ei kaikilta osin. Luonteeltani en ole mitenkään yltiönaisellinen ja harrastukseni eivät ole kovin naisellisia. Olen kuitenkin kolmen lapsen äiti, joten sieltä suuntaa naisellisuutta tavallaan tulee
Olen hämmentynyt. Naisellinen ala?
Toivottavasti kukaan ei ainakaan sano minua naiselliseksi naiseksi. Nainen olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut, että on ja ei? Ja oletko varma ettet ole itse ymmärtänyt väärin, mitä tuo henkilö on sanoilla tarkoittanut?
Todellakin. Nytkin on papilijotit päässä ja hellemekko päällä.