Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverit ja naapurit on kateellisia kun ostin iPhonen

Vierailija
12.06.2020 |

Minun tietääkseni IPhone saa ostaa kuka vaan:D jos rahat riittää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt provot kesälomalle, alkaa olla väsymystä ilmassa kun kynän kärki on noin tylsä.

Vierailija
2/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö näyttämässä sitä kaikille naapureille ja he muuttuivat vihreiksi?

Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään Lambi wc-paperia peruskeltaisen sijaan. Kyllä on naapurit kateellisia. Ihan kävelin kahteen kertaan taloyhtiön pihamaalla paketti kainalossa, että hitaammatkin huomasivat.

Vierailija
4/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo puhelin on niin yleinen, ettei kenenkään pitäisi olla kateelline, jos jollain on tuosta puhelimesta.

Vierailija
5/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti ovat. 😂

Vierailija
6/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unta näe ap.

Iphone on tavallinen puhelin, ei mikään ylellisyystuote.  Bussissa joka toisella koululaisella on iphone kourassaan, eikä sitä kukaan pidä minään.

Esim. Samsung myy aivan yhtä laadukkaita ja kalliita puhelimia, samoin muut firmat kuten Honor ym.

Jokaisella on oma lempipuhelimensa, jotkut eivät halua iphonea millään, ja jotka ostavat aina ihan tuoreen, uusimman mallin.

Vierailija
7/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään Lambi wc-paperia peruskeltaisen sijaan. Kyllä on naapurit kateellisia. Ihan kävelin kahteen kertaan taloyhtiön pihamaalla paketti kainalossa, että hitaammatkin huomasivat.

Tämä on hyvä. Kiitos vinkistä!

Vierailija
8/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin niin nuo yläkerran miljoonakämpässä asuvat Porchella ajavat naapurit olisivat kerrankin kateellisia minulle. 

Vierailija
9/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin kierrän naapuruston ja ilmoittelen kavereille jokaisen kauppakäynnin jälkeen ostoksia esitellen. Kaikki ovat ihan "MITÄ VIDDUA!". Ovat kateellisia, varsinkin jauhelihasta.

Vierailija
10/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä vakuutushuijareilla on yleensä iihone. Pidän iphonen omistajia hiukan yksinkertaisina lampaina :)

Vierailija
11/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eila Torvelakin luuli, että kaikki Suomen naispopparit ovat hänelle kateellisia karvarannepoikaystävästään.

Vierailija
12/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan jauhenliha!

Vierailija
13/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin IPhone on tuollainen harvinaisuus, että herättää ihan kateutta? Jos seuraa hetken ihmisiä koulun pihalla, julkisilla paikoilla tms. niin IPhone löytyy varmaan joka toisen kädestä. 

Vierailija
14/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä provo. Sain itse työpaikalta iphonen, suorittavassa työssä olen ja kyllä siinä ihan oikeasti meni ylempien toimihenkilökaverien naamat sillai kateellisiksi ja välitön vähättely alkoi: "aijaa, no tarviiko TOLLASEEN työhön... ei noi oo hei niin hyviä..." :D

Vierailija
15/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana ottaa ostoskuiteista kopiot ja jaella naapureiden postilaatikoihin, niin voivat sitten kotosalla nyyhkiä kun heillä ei ole varaa moisiin loppusummiin.

Vierailija
16/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen luurin hankkii vain ihmiset jotka ei ymmärrä tekniikasta mitään. Eräänlainen tampion merkki sekin.

Vierailija
17/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.

Niin ku mitä?

Vierailija
18/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol.

This is so 90's. 😊 Ei kukaan enää oikeasti brassaile kännyköillä.

Vierailija
19/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ku mitä?

Tulet tietämään sen, kun (jos) joskus aikuistut.

Vierailija
20/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen luurin hankkii vain ihmiset jotka ei ymmärrä tekniikasta mitään. Eräänlainen tampion merkki sekin.

Totta. Mä oon Android-naisia ja ylpeä siitä. 🙂