Kaverit ja naapurit on kateellisia kun ostin iPhonen
Minun tietääkseni IPhone saa ostaa kuka vaan:D jos rahat riittää.
Kommentit (30)
Kävitkö näyttämässä sitä kaikille naapureille ja he muuttuivat vihreiksi?
Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.
Ostin tänään Lambi wc-paperia peruskeltaisen sijaan. Kyllä on naapurit kateellisia. Ihan kävelin kahteen kertaan taloyhtiön pihamaalla paketti kainalossa, että hitaammatkin huomasivat.
tuo puhelin on niin yleinen, ettei kenenkään pitäisi olla kateelline, jos jollain on tuosta puhelimesta.
Älä unta näe ap.
Iphone on tavallinen puhelin, ei mikään ylellisyystuote. Bussissa joka toisella koululaisella on iphone kourassaan, eikä sitä kukaan pidä minään.
Esim. Samsung myy aivan yhtä laadukkaita ja kalliita puhelimia, samoin muut firmat kuten Honor ym.
Jokaisella on oma lempipuhelimensa, jotkut eivät halua iphonea millään, ja jotka ostavat aina ihan tuoreen, uusimman mallin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Lambi wc-paperia peruskeltaisen sijaan. Kyllä on naapurit kateellisia. Ihan kävelin kahteen kertaan taloyhtiön pihamaalla paketti kainalossa, että hitaammatkin huomasivat.
Tämä on hyvä. Kiitos vinkistä!
Olisipa minullakin niin nuo yläkerran miljoonakämpässä asuvat Porchella ajavat naapurit olisivat kerrankin kateellisia minulle.
Itekkin kierrän naapuruston ja ilmoittelen kavereille jokaisen kauppakäynnin jälkeen ostoksia esitellen. Kaikki ovat ihan "MITÄ VIDDUA!". Ovat kateellisia, varsinkin jauhelihasta.
Köyhillä vakuutushuijareilla on yleensä iihone. Pidän iphonen omistajia hiukan yksinkertaisina lampaina :)
Eila Torvelakin luuli, että kaikki Suomen naispopparit ovat hänelle kateellisia karvarannepoikaystävästään.
Missä päin IPhone on tuollainen harvinaisuus, että herättää ihan kateutta? Jos seuraa hetken ihmisiä koulun pihalla, julkisilla paikoilla tms. niin IPhone löytyy varmaan joka toisen kädestä.
Ei ole välttämättä provo. Sain itse työpaikalta iphonen, suorittavassa työssä olen ja kyllä siinä ihan oikeasti meni ylempien toimihenkilökaverien naamat sillai kateellisiksi ja välitön vähättely alkoi: "aijaa, no tarviiko TOLLASEEN työhön... ei noi oo hei niin hyviä..." :D
Minulla on tapana ottaa ostoskuiteista kopiot ja jaella naapureiden postilaatikoihin, niin voivat sitten kotosalla nyyhkiä kun heillä ei ole varaa moisiin loppusummiin.
Sen luurin hankkii vain ihmiset jotka ei ymmärrä tekniikasta mitään. Eräänlainen tampion merkki sekin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.
Niin ku mitä?
Lol.
This is so 90's. 😊 Ei kukaan enää oikeasti brassaile kännyköillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.Niin ku mitä?
Tulet tietämään sen, kun (jos) joskus aikuistut.
Vierailija kirjoitti:
Sen luurin hankkii vain ihmiset jotka ei ymmärrä tekniikasta mitään. Eräänlainen tampion merkki sekin.
Totta. Mä oon Android-naisia ja ylpeä siitä. 🙂
Nyt provot kesälomalle, alkaa olla väsymystä ilmassa kun kynän kärki on noin tylsä.