Kaverit ja naapurit on kateellisia kun ostin iPhonen
Minun tietääkseni IPhone saa ostaa kuka vaan:D jos rahat riittää.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Nyt provot kesälomalle, alkaa olla väsymystä ilmassa kun kynän kärki on noin tylsä.
Joo, totta. Ihan h*lvetin väsynyttä settiä pukkaa. *huokaus*
Vierailija kirjoitti:
Missä päin IPhone on tuollainen harvinaisuus, että herättää ihan kateutta? Jos seuraa hetken ihmisiä koulun pihalla, julkisilla paikoilla tms. niin IPhone löytyy varmaan joka toisen kädestä.
Ehkä jossain Polvijärvi-Nuorgam-akselilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö näyttämässä sitä kaikille naapureille ja he muuttuivat vihreiksi?
Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.Niin ku mitä?
Esimerkiksi tuottamaan uutta rahaa omistajalleen, jotta pystyy KAIKISSA olosuhteissa itse huolehtimaan omasta toimeentulostaan ja elämisestään. Vasta pääoman tuottoja voi halutessaan käyttää turhuuteen.
Naapurit ja muut ty perykset ovat aina kateellisia ihan kaikesta, kun eivät tiedä totuutta.
Mä annoin mun ip:n lapselleni kun en kestänyt sitä naapurien kateellisuutta. Samasta syystä annoin kaverilleni mun BMW:n ja ostin Skodan tilalle että saisin olla rauhassa kateellisten naapurien katseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö näyttämässä sitä kaikille naapureille ja he muuttuivat vihreiksi?
Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.Niin ku mitä?
Esimerkiksi tuottamaan uutta rahaa omistajalleen, jotta pystyy KAIKISSA olosuhteissa itse huolehtimaan omasta toimeentulostaan ja elämisestään. Vasta pääoman tuottoja voi halutessaan käyttää turhuuteen.
Tuosta oon samaa mieltä, tosin omista tuloistani leijonanosa menee kulutukseen. En kyllä omilla rahoillani ostaisi mitään kovin kallista puhelinta. Omani (ihan hieno laite) saan luontaisetuna. Mutta jos elelisin sijoituksilla, olisin ehkä vieläkin kitsaampi.
Mua ei kiinnosta pätkääkään, mitä esim. naapurit ajattelevat joistain tavaroistani tai niiden puutteesta. Mahdollinen avoimen alentuva/negatiivinen/halveksiva suhtautuminen harmittaisi ja ihmetyttäisi, jos sellaista kohtaisin.
Toivottavasti eivät moiset turhanpäiväisyydet kiinnosta heitäkään. Harmittaisi heidän puolestaan, jos puisevan arkinen elämäni heitä kiinnostaisi, kun siis kaipa heillä pitäisi olla jotain kiinnostavampaakin ajateltavaa(?), kuten se heidän ihan ikioma oma elämänsä esimerkiksi.
Siispä koko aloitus on mielestäni täysin järjetön, ellei ole provo. Missä päin Suomea ihmiset ajattelevat oikeasti noin?
Miten muuten se kateus ilmeni ihan käytännössä? Sanoiko ne jotain?
T. Eräs, joka ei kykene tunnistamaan mahdollista kateutta, ellei joku kerro sitä avoimesti
Siitä paskasta ei oo ketään kateellinen. Oli vähän aikaa semmonen romu ja heitin mäkeen.
Kai otit sen, kolmen vuoden osamaksulla?
Hankkikaa elämä 😀😘