Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverit ja naapurit on kateellisia kun ostin iPhonen

Vierailija
12.06.2020 |

Minun tietääkseni IPhone saa ostaa kuka vaan:D jos rahat riittää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä 😀😘

Vierailija
22/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt provot kesälomalle, alkaa olla väsymystä ilmassa kun kynän kärki on noin tylsä.

Joo, totta. Ihan h*lvetin väsynyttä settiä pukkaa. *huokaus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin IPhone on tuollainen harvinaisuus, että herättää ihan kateutta? Jos seuraa hetken ihmisiä koulun pihalla, julkisilla paikoilla tms. niin IPhone löytyy varmaan joka toisen kädestä. 

Ehkä jossain Polvijärvi-Nuorgam-akselilla.

Vierailija
24/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö näyttämässä sitä kaikille naapureille ja he muuttuivat vihreiksi?

Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.

Niin ku mitä?

Esimerkiksi tuottamaan uutta rahaa omistajalleen, jotta pystyy KAIKISSA olosuhteissa itse huolehtimaan omasta toimeentulostaan ja elämisestään. Vasta pääoman tuottoja voi halutessaan käyttää turhuuteen.

Vierailija
25/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ja muut ty perykset ovat aina kateellisia ihan kaikesta, kun eivät tiedä totuutta.

Vierailija
26/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin mun ip:n lapselleni kun en kestänyt sitä naapurien kateellisuutta. Samasta syystä annoin kaverilleni mun BMW:n ja ostin Skodan tilalle että saisin olla rauhassa kateellisten naapurien katseilta.

Vierailija
27/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö näyttämässä sitä kaikille naapureille ja he muuttuivat vihreiksi?

Itselläni on peruspuhelin, jota voi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin. Rahalla on tärkeämpääkin käyttöä.

Niin ku mitä?

Esimerkiksi tuottamaan uutta rahaa omistajalleen, jotta pystyy KAIKISSA olosuhteissa itse huolehtimaan omasta toimeentulostaan ja elämisestään. Vasta pääoman tuottoja voi halutessaan käyttää turhuuteen.

Tuosta oon samaa mieltä, tosin omista tuloistani leijonanosa menee kulutukseen. En kyllä omilla rahoillani ostaisi mitään kovin kallista puhelinta. Omani (ihan hieno laite) saan luontaisetuna. Mutta jos elelisin sijoituksilla, olisin ehkä vieläkin kitsaampi.

Mua ei kiinnosta pätkääkään, mitä esim. naapurit ajattelevat joistain tavaroistani tai niiden puutteesta. Mahdollinen avoimen alentuva/negatiivinen/halveksiva suhtautuminen harmittaisi ja ihmetyttäisi, jos sellaista kohtaisin.

Toivottavasti eivät moiset turhanpäiväisyydet kiinnosta heitäkään. Harmittaisi heidän puolestaan, jos puisevan arkinen elämäni heitä kiinnostaisi, kun siis kaipa heillä pitäisi olla jotain kiinnostavampaakin ajateltavaa(?), kuten se heidän ihan ikioma oma elämänsä esimerkiksi.

Siispä koko aloitus on mielestäni täysin järjetön, ellei ole provo. Missä päin Suomea ihmiset ajattelevat oikeasti noin?

Vierailija
28/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten se kateus ilmeni ihan käytännössä? Sanoiko ne jotain?

T. Eräs, joka ei kykene tunnistamaan mahdollista kateutta, ellei joku kerro sitä avoimesti

Vierailija
29/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä paskasta ei oo ketään kateellinen. Oli vähän aikaa semmonen romu ja heitin mäkeen.

Vierailija
30/30 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai otit sen, kolmen vuoden osamaksulla?