mies välttelee ensiseksiä?
Olen tapaillut miestä kuukauden ajan ja meillä ei ole ollut seksiä vielä, tosin olemme tavanneet yleensä kerran viikossa.Toki olemme tunteneet vasta vähän aikaa, mutta olen tottunut vähän ripeämpään tahtiin ja siihen että miehet on tehneet aloitteen seksiin. Hän viestittelee päivittäin ja haluaa tavata, mutta seksiä ei vaan ole ollut, mietin vaan että mistä johtuu. Onko muilla kokuksia tämmöisestä? Oman kokemukseni mukaan suhteet jotka ovat alkaneet nopeasti seksillä ovatkin sitten perustuneet siihen pelkkään seksiin, mutta voiko taustalla olla jotain muuta. Nyt on olo ettei hän halua minua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut herrasmiehen joka haluaa jotain muutakin kuin seksiä! Saattaa olla outo tapaus nykyään?
Ei kai vaan ole homppeli??
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut herrasmiehen joka haluaa jotain muutakin kuin seksiä! Saattaa olla outo tapaus nykyään?
Ovat harvinaisia. Tietenkin sattuvat juuri sellaiseten naisten kohdalle, jotka eivät osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat harvinaisia. Tietenkin sattuvat juuri sellaiseten naisten kohdalle, jotka eivät osaa arvostaa.
Eivätkä muuten ole jatkossakaan kovin kiinnostuneita seksistä, tulette huomaamaan.
Todennäköisesti vaan arka ja kokematon. Lidäksi uskon häpeävän taitojaan ja/tai kokoaan. Varaudu pettymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä muuten ole jatkossakaan kovin kiinnostuneita seksistä, tulette huomaamaan.
Eiköhän tämä ole ihan yksilökohtaista.
Tiivistetysti siis: Ei ole hyvä, että seksiä on heti alussa, ja ei ole hyvä, että sitä on. Koskaan ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vaan arka ja kokematon. Lidäksi uskon häpeävän taitojaan ja/tai kokoaan. Varaudu pettymykseen.
Tässä on totuus. Kokematon ja/tai pieni penis. Pettymys siis.