Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri katosi täysin kun aloin seurustella

Vierailija
12.06.2020 |

Onko kenellekään muulle käynyt noin? Olin toki vähän kiireisempi elämänmuutosten myötä, mutta kyllä yritin pitää kontaktia yllä kavereihin. Yksi kaveri ei kuitenkaan koskaan enää ottanut minuun yhteyttä enkä saanut oikein vastakaikua, minusta tuntuu että hän tuomitsi suhteeni vaikkei edes ehtinyt tavata miestäni koskaan. Kaveri ei tiedä enää mitään kuulumisiani, ja kun häneltä yritti kysellä, en saanut kuin lyhyen vastauksen. Odottikohan hän koko ajan että löydän jonkun että pääsee minusta eroon, vai mitä ihmettä? Vai kokiko että minä hylkäsinkin hänet? Taustaa: ollaan samaa sukupuolta ja tunnettu jo vuosikymmeniä, mielestäni läheisiä oltiin mutta välillä tuli kyllä olo että kohteli minua ns. varakaverina

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässä on päällimmäisenä mielessä harmitus ja suru. Olin pitkästä aikaa onnellinen ja asiat meni kivasti, eikä kaveri sitten oikein iloinnutkaan kanssani, katosi vain. Jos hän olisi kertonut tavanneensa jonkun olisin ollut kyllä iloinen hänen puolestaan.

Ehkä teillä ei hänen mielestään nyt vaan ole yhteistä puhuttavaa. Jospa hänen mielestään tilanteenne on nyt liian erilainen.

Vierailija
22/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten, täytyy jatkaa itsekin omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi