Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vaihtanut vakituisesta työstä määräaikaiseen?

Vierailija
12.06.2020 |

Kannattiko vaihto kohdallasi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vaihto menossa. Ammatti 1, josta lähdin, työllistää hyvin ja sitä voi tehdä määräaikaisena tai keikkaillen. Tarvitsen lisää vapaa-aikaa, joten en hyödy vakipaikasta muuta kuin jokakeväisen tappelun siitä, kuka saa pitää kesälomansa milloinkin. Nyt olen kesän kotona, katsotaan syksyllä ensisijaisesti ammattia 2, joka työllistää huonosti ja pätkissä, ja ammatti 1 plan b:nä.

Onkohan ammatti 1 hoitoalalla? Se on/oli myös minulla plan B.

Irtisanouduin itse vuosia sitten hoitoalan vakipaikasta ja sen jälkeen olen tehnyt määräaikaisuuksia sekä vanhalla että uudella alalla. Tuoreet YT:t läpikäyneenä tiedän, ettei vakipaikkakaan ole turvassa vaan työt voivat päättyä täysin yllättäen.

Sairaalamaailmasta kyllä, ei hoitaja vaan laitoshuoltaja. On osoittautunut hyväksi valinnaksi hankkia ammatti, johon pääsee aina takaisin, vaikka tekee muuta välillä, ja jossa ammattitaito ei helpolla vanhene.

Oletko saanut kahden eri alan määräaikaisuudet lomittumaan nätisti, vai onko pallottelu niiden välillä ollut uuden alan työnantajille ongelma? Millaiseksi olet kokenut ratkaisun? Tuo on minunkin haaveeni.

Vierailija
22/22 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi