Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Mökkeillyt. Olen käynyt kerran elämässäni mokillä viikonlopun ajan, ja se riitti. Ei ole minun juttuni.
Mennyt naimisiin, käynyt Israelissa.
Katsoin kerran salkkarit, melkein kokonaan, ei koskaan enää.
Ylioppilas kerran, kulmaperuutus autokoulussa kuorma-autolla, kihlat, avio...
Kävin kuppaajalla.
Jos en olisi koko ajan ajatellut, että miltä näytän kun makaan alasti vain pyyhe pyllyn päällä käsittelyn ajan, kokemus olisi ollut miellyttävä. Ja jos kuppaaja olisi ollut nainen, mutta kun se oli n. 45-vuotias mies. Ihan mukava kaveri ja osaava, jutteli kivoja asioita ja oli huumorintajuinen. Mutta silti...
Olo oli kyllä sen jälkeen mahtava. Kevyt ja virkistynyt. Monta päivää kesti hyvä olo.
Syönyt ravintolassa sammakon reiden. (Kanadassa).
Vierailija kirjoitti:
Lasketellut. #neveragain
Samat sanat. En käsitä, miksen vain tajunnut tekniikkaa. Pikkukakarat sujahteli ohi tottuneesti.
Suostunut siihen, että seurustelukumppani muuttaa luokseni omistamaani asuntoon asumaan. Olin nuori ja tyhmä. Ei koskaan enää.
Jättänyt YTM-miehen (oli luonnevikainen).
Ollut Marokon Agadirissa katsomassa turistina maiden välistä jalkapallo-ottelua stadionilla. Harvinaiseksi tilanteeksi teki myös että olimme ystävän kanssa ainoat naiset katsomossa. Ilmeisesti ei paikallisia naisia päästetä. Samalla reissulla yhden kerran kamelin kyydissä. Elämys sekin.
Mennyt naimisiin
Uinut avannossa
Hypännyt benji-hypyn