Miksi raittiilla Sipilällä on talossaan viinikellari??
Onko se piilojuoppo?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a7d37600-5bd1-48ae-a5a1-a1a7ec7405db
Kommentit (23)
Se oli siinä talossa, kun ne osti sen vaimonsa kanssa. Eikö tullut omaan mieleen?
Jeesuskin joi viiniä. Voi kait sitä parit ottaa ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
On mullakin terassilla tuhkis, jos joku vieraista haluaa polttaa. Itse en polta.
Onko sulla tupakkahuone?
Vierailija kirjoitti:
Se oli siinä talossa, kun ne osti sen vaimonsa kanssa. Eikö tullut omaan mieleen?
Se olis pitäny muuttaa raamattuhuoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
On mullakin terassilla tuhkis, jos joku vieraista haluaa polttaa. Itse en polta.
No mulla ei ole eikä tiluksillani tupakoida. Purkat ja laastarit mukaan jos tänne mielii kyläilemään.
Viini ei ole alkoholia noissa paremmissa piireissä. Sehän on muutenkin Jumalan verta, vai mitenkäs se nyt oli... Et kyllä uskovaiset sitä juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tupakkahuone?
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuskin joi viiniä. Voi kait sitä parit ottaa ..
Zinc
Eikä ainoastaan juonut vaan valmisti pääläritolkulla.
2020-luvun Suomessa tuo olisi ollut se asia, josta joutuu ristiinnaulituksi. Nuuska olisi toinen paha.
Vierailija kirjoitti:
Mitänkö ei voi muuttaa, jos oli ostettaessa?
Kyllä minä retkahtaisin juopottelemaan, jos olisin herra Sipilän vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitänkö ei voi muuttaa, jos oli ostettaessa?
Ei oo ollu tilalle muuta tarvetta. Vaikka itse ei juo voi tarjoilla vieraille. Ajatellut, että tilan säilytys hyvä myyntivaltti.
Vierailija kirjoitti:
Kohteen kuvassa Etuovessa pulloja on useita.
Juoppo lessu? Kaikkihan ne syntiä tekevät - pahimpina tolkuton materialismi ja muiden tuomitseminen. Varjon kansaa.
Täytyyhän sen daameille voida muutakin tarjota kuin cokista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluiko ne kuvan pullotkin edelliseen kauppaan?