PÖRSSI SYÖKSYY USASSA!!!!! Mm. dow jones yli -1000 pistettä!!!!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Up!!!!
Korona riistäytymässä käsistä usassa. Blm mellakat jatkuvat!!! Second wave ja uudet rajoitukset tulossa!!! Kiinassa tankit vyörymässä hong kongin rajalle!!! Myy!!! Myyy!!! Myyyy!!!!!
Onko pelkkä pikkumyy vai ihan isomyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up!!!!
Korona riistäytymässä käsistä usassa. Blm mellakat jatkuvat!!! Second wave ja uudet rajoitukset tulossa!!! Kiinassa tankit vyörymässä hong kongin rajalle!!! Myy!!! Myyy!!! Myyyy!!!!!
Onko pelkkä pikkumyy vai ihan isomyy?
Kyllä se on mörkö mikä nyt on tulossa!
Ei kiireitä, kun en ole vielä ostanutkaan ..
Zinc
Ai s--tna ja minä kun just eilen menin ostamaan!!!
V-tun v ttu!!! Aina mulle käy näin!!!
Jes! Me tienataan! Yli 50% tuotto tänään
Vierailija kirjoitti:
Finnair, yllätys nousee, oli IS:ssa.
Nousee? Sehän oli tippunut 70% edellispäivästä.
Hyödynsin dipin ja sain n. 16 % tuoton yhdessä päivässä. Kun siitä ottaa verot pois, pääsin silti melkein 3 000 € plussan puolella. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Hyödynsin dipin ja sain n. 16 % tuoton yhdessä päivässä. Kun siitä ottaa verot pois, pääsin silti melkein 3 000 € plussan puolella. Ei paha.
Hyvä saavutus. Mulla kävi pelilappujen valinnan suhteen huonompi tuuri ja pääsin "vain" 13,2 % plussan puolelle ennen kuin myin ne. Mutta ei sekään hassumpi saavutus ole, kun aikaa ensimmäisten ostojen ja viimeisten myyntien välillä kului reilu vuorokausi.
Teittekö te muut jotain peliliikkeitä tämän viikon dipistä? Miten meni?
Onks noi jotain turbo warreja millä saa 13-16% tuoton?
Siellä se oranki raivona pomppii, heittää tuoleja päin seinää ja syyttää antifaa, demokraatteja, joe bideä, cnn, deep state, fake news, kiinalaisia ja fediä tästäkin.