stalkkaatko instassa?
siis katseletko sellaisten profiileja, joita ei oikein haluaisi myöntää seuraavasi, syystä tai toisesta? :)
Kommentit (10)
Eipä ne kenellekään kuulu ketä seuraan.
no aina välillä hetken aikaa. yleensä tällaisten juttuja jaksaa seurata hetken, sitten unohtaa ne.
Käyn ajoittain katsomassa muutamia profiileja, joita en virallisesti seuraa. En halua seurata niitä, koska en halua, että heidän kuvansa lävähtävät etusivulleni. Käyn katsomassa ne silloin kun minulla on aikaa. Ne ovat siis sellaisia, että postauksissa on yleensä vähän keskivertoa enemmän sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
mutta hävettäiskö vähän, jos kohde sais tietää että katsot esim. hänen julkista profiilia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta hävettäiskö vähän, jos kohde sais tietää että katsot esim. hänen julkista profiilia?
Ei tietenkään
Ei instassa enää pysty seuraamaan yhtään mitään. Toisaalta se on vapauttanut henkisesti muutaman mielenkiintoisen naisen orjuudesta ja alkavat hiljalleen vaipua unholaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi, jos profiili on julkinen, se on tarkoitettu katsottavaksi?
Olen minäkin joskus käynyt katsomassa jotakin täällä ylistettyä/moitittua henkilöä vain nähdäkseni mimmoinen epeli on kyseessä enkä sitä kovin kummoisena stalkkauksena pitäisi. Seuraan sitten muita tilejä, joilla on minua kiinnostavaa sisältöä.
En käy instassa ollenkaan. Ihmisten poseeraukset ja muut hömpötykset ei kiinnosta.
En. Seuraan muutamaa luontokuvaajaa, siinä kaikki. Ei vaan kiinnosta ja aika on rajallista. Nyt pitää taas kuudelta lähteä. Täällä palstalla olen ollut nyt noin 50 min.