Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkea valhe suhteen alussa tulee esiin 10 vuotta myöhemmin

Vierailija
11.06.2020 |

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, kerroin pienen valkean valheen saadakseni hänet mustasukkaiseksi ja kiinnostumaan minusta enemmän.

Sanoin, että herra X oli entinen poikaystäväni, vaikka se ei ollut totta. Väitin seurustelleemme 2 vuotta, vaikka asia oli niin, että minä vain nuorena ihastuneena bimbona stalkkasin häntä. Emme siis olleet yhdessä sekuntiakaan.

Aina välillä kun olemme laskeneet leikkiä entisistä suhteista niin mies on sanonut, että se sun entinen oli se bodari ja niin hyvän näköinenkin. Kysellyt, että miten tämä ex tuli toimeen perheeni kanssa ja olen ohittanut kysymykset aina olankohtauksella tai sanomalla, että ihan hyvin. Nyt veljeni on tulossa käymään ja kun keskustelimme toissa päivänä perhesuhteista niin mies sanoi, että sun veljesi oli kai hyvää pataa sen sun exän kanssa ja voisikin kysyä veljeltäni, että mitä mieltä hän oli. En voinut sanoa muuta kuin joo joo, koska silloin alkuvaiheessa kerroin, että kävivät yhdessä bodaamassa jne. Tämä ei tietenkään pitänyt paikkaansa eikä veljeni tuntenut tätä kaveria lainkaan.

Jos mies nyt kysyy veljeltä, että mitä kaikkea teit sen exän kanssa niin veli ei tietysti voi vastata mitään muuta kuin, että ei tunne koko ihmistä. En ole ajatellut asiaa vuosiin, mutta mitä jos se nyt tulee ilmi, että koko homma perustui itse asiassa pieneen ihastuksissa tehtyyn valheeseen ja että olen kaikki nämä vuodet myötäillyt sitä valhetta, jos siitä on sivulauseessa mainittu.

:D

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on myös jo kauan aikaa, mutta saman kaltainen tarina. Mulla on sama nimi ja sama ikä kuin yhdellä urheilijalla, ollaan vielä synnytty samalla paikkakunnalla. Ei mikään superjulkkis tai edes tunnettu nimi, mutta googlaamalla voi päätellä, että on osallistunut SM-kisoihin joskus ja ollut pari vuotta joskus maajoukkueen mukana treenaamassa. Ei mikään valtalaji eikä missään netissä ole mitään kuvia tai videoita, koska siitä on niin paljon aikaa eikä silloin kaikki ollut netissä saatavilla, mutta kuitenkin. Kun aloitin seurustelemaan vaimoni kanssa, tämän kaverin nimi tuli entisenä urheilulahjakkuutena jossain esiin ja vaimo (silloinen treffiseura) kysyi, että olenko se minä. Näin kuinka hänen silmänsä kirkastuivat ja hän oli todella otettu, että minä lähtisin hänen kanssaan treffeille. Sanoin siinä hetken mielijohteesta, että joo tottakai se olen minä. Olen melko varma, että sillä sain jään rikottua. No asia jäi sikseen kunnes joskus pari vuotta sitten oli lehdessä juttua entisestä urheilulupauksesta ja että mitä se tänä päivänä tekee. Olin lähellä saada sydänkohtauksen. Päädyin kaatamaan maitoa sen jutun päälle niin että vaimo ei pystyisi sitä osaa lehdestä lukemaan. Juuri pari viikkoa aiemmin vaimo oli jutellut, että silloin kun sinä olit siellä maajoukkueen mukana blaa blaa ja jouduin myös vaihtamaan puheenaihetta. 

Vierailija
22/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan vedä sukuasi mukaan valehteluun. Pahempaa jälkeä jos sitten asia valkenee. Voit sanoa vaikka jutun olleen epävirallista ja toinen osapuoli ei mieltänyt sinua tyttöystäväksi. Tai vielä parempi että sanot että anteeksi ja kuinka sinulla tunnistettavaa joka nolottaa. Mutta jos kerrot totuuden täysin (mikä parasta) niin kerro perustelut kuten palstallakin eli halusit tehdä mustasukkaiseksi ja kiinnostumaan olemaan kanssasi. Ja niin että mies voi luottaa sinuun jotkossakin. Anna kysyä ja vastaa suoraan oli miten kiusallinen tilanne tahansa. Jos hän sinua rakastaa niin totuus voi jopa lähentää ja naurattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan vedä sukuasi mukaan valehteluun. Pahempaa jälkeä jos sitten asia valkenee. Voit sanoa vaikka jutun olleen epävirallista ja toinen osapuoli ei mieltänyt sinua tyttöystäväksi. Tai vielä parempi että sanot että anteeksi ja kuinka sinulla tunnistettavaa joka nolottaa. Mutta jos kerrot totuuden täysin (mikä parasta) niin kerro perustelut kuten palstallakin eli halusit tehdä mustasukkaiseksi ja kiinnostumaan olemaan kanssasi. Ja niin että mies voi luottaa sinuun jotkossakin. Anna kysyä ja vastaa suoraan oli miten kiusallinen tilanne tahansa. Jos hän sinua rakastaa niin totuus voi jopa lähentää ja naurattaa

Tunnustettavaa (autocorrect)

Vierailija
24/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies.... kirjoitti:

Tästä on myös jo kauan aikaa, mutta saman kaltainen tarina. Mulla on sama nimi ja sama ikä kuin yhdellä urheilijalla, ollaan vielä synnytty samalla paikkakunnalla. Ei mikään superjulkkis tai edes tunnettu nimi, mutta googlaamalla voi päätellä, että on osallistunut SM-kisoihin joskus ja ollut pari vuotta joskus maajoukkueen mukana treenaamassa. Ei mikään valtalaji eikä missään netissä ole mitään kuvia tai videoita, koska siitä on niin paljon aikaa eikä silloin kaikki ollut netissä saatavilla, mutta kuitenkin. Kun aloitin seurustelemaan vaimoni kanssa, tämän kaverin nimi tuli entisenä urheilulahjakkuutena jossain esiin ja vaimo (silloinen treffiseura) kysyi, että olenko se minä. Näin kuinka hänen silmänsä kirkastuivat ja hän oli todella otettu, että minä lähtisin hänen kanssaan treffeille. Sanoin siinä hetken mielijohteesta, että joo tottakai se olen minä. Olen melko varma, että sillä sain jään rikottua. No asia jäi sikseen kunnes joskus pari vuotta sitten oli lehdessä juttua entisestä urheilulupauksesta ja että mitä se tänä päivänä tekee. Olin lähellä saada sydänkohtauksen. Päädyin kaatamaan maitoa sen jutun päälle niin että vaimo ei pystyisi sitä osaa lehdestä lukemaan. Juuri pari viikkoa aiemmin vaimo oli jutellut, että silloin kun sinä olit siellä maajoukkueen mukana blaa blaa ja jouduin myös vaihtamaan puheenaihetta. 

Nooh, naisten valloituksessa on pieni taktinen pelisilmä sallittua.

Itsehän opiskeluaikoina liityin mm. tiettyjen poliittisten suuntausten nuorisojärjestöihin ihan nuorten naisten jallittelun vuoksi - tuossa 2000-luvun alkupuolella yliopistotytöt torjuivat kategorisesti, jos politiikka ei ollut kunnossa. Hyvin toimi strategia. ;)

Vierailija
25/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit valehdella jotain veljestäsi, esimerkiksi, että hänellä on vaikea sairaus, jonka takia hän ei kykene muistamaan joitakin vanhoja asioita ollenkaan. Sen lisäksi voisit mainita, että veljesi kanssa ei saa missään nimessä ottaa tätä asiaa puheeksi. Näin olisi hyvä selitys valmiina sille, miksei veljesi tunne "exääsi" ollenkaan, etkä jäisi kiinni alkuperäisestä valheestasi.

Vierailija
26/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo ratkaisu. Sano, että se olikin itse asiassa sinun toinen veljesi, joka oli hyvää pataa sen exäsi kanssa, ja tämä veli, joka tulee käymään, ei tunne koko tyyppiä. Jos miehesi kysyy lisää tästä toisesta veljestä, niin voit sanoa hänen kuolleen tai muuttaneen ulkomaille tms., etkä halua puhua asiasta yhtään enempää.

Tärkeintä on, että et vahingossakaan jää kiinni mistään valheesta, jotta säilytät miehesi silmissä itsestäsi rehellisen kuvan. Valitettavasti tuon eteen voi joutua valehtelemaan hieman lisää, mutta voit ajatella niidenkin olevan valkoisia valheita, jotka kerrot vain, jottei mielellesi tule paha mieli.

Vierailija
27/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kyllä varmastikin jättää sut heti, jos ilmenee, ettet oikeasti olekaan kelvannut sille hyvännäköiselle bodarille. Todennäköisesti koko teidän suhde perustuu vain ja ainoastaan tuohon sun oletettuun aiempaan suhteeseen. Totuus ei missään nimessä saa paljastua!

Vierailija
28/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo ratkaisu. Sano, että se olikin itse asiassa sinun toinen veljesi, joka oli hyvää pataa sen exäsi kanssa, ja tämä veli, joka tulee käymään, ei tunne koko tyyppiä. Jos miehesi kysyy lisää tästä toisesta veljestä, niin voit sanoa hänen kuolleen tai muuttaneen ulkomaille tms., etkä halua puhua asiasta yhtään enempää.

Tärkeintä on, että et vahingossakaan jää kiinni mistään valheesta, jotta säilytät miehesi silmissä itsestäsi rehellisen kuvan. Valitettavasti tuon eteen voi joutua valehtelemaan hieman lisää, mutta voit ajatella niidenkin olevan valkoisia valheita, jotka kerrot vain, jottei mielellesi tule paha mieli.

Hei, tämä oli hauska! KIITOS.! Joku voi tosin ottaa tämän tosissaan.

Vierailija
29/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaminen ja se, että asetat itsesi täysin haavoittuvaksi, voi jopa vahvistaa teidän suhdettanne. En minä näe tuosta tilanteesta muuta poispääsyä kuin sen, että kerrot rehellisesti kaiken.

Vierailija
30/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvät välit sinulla on veljeesi? Voisiko järjestyä niin, että kerrot veljellesi koko homman ja pyydät häntä valehtelemaan puolestasi? Miehesi voisi olla edelleen autuaan tietämätön pienestä valkoisesta valheestasi, jos vain veljesi suostuisi näyttelemään oman roolinsa uskottavasti!

Vierailija
31/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on nyt ymmärrettävä, että miehesi ei voi KOSKAAN olla missään tekemisissä perheesi, sukusi tai aiempien ystäviesi kanssa, tai muuten ikävä totuus voi palajastua! Kun olet jo vuosia onnistunut piilottelemaan totuutta, niin älä nyt vain mokaa tähän! Peru veljesi vierailu. Sano hänelle vaikka, että teillä on korona, tai muuten vain ei sovi, tai ihan mitä tahansa, jotta vierailu peruuntuu. Peru myös jatkossa kaikki tapaamiset, joissa miehesi voisi tavata perhettäsi. Pidä kiinni tarinasta, että exälläsi oli hyvät välit perheeseesi, mutta estä, ettei nykyinen miehesi näe perhettäsi ikinä. Jos häntä kovasti kiinnostaa perheesi, niin näytä vaikka valokuvia.

Pyri myös muutoin rajoittamaan miehesi menemisiä ja yhteydenpitoa, ettei hän vain ota yhteyttä kehenkään, jonka pitäisi tuntea sinun ja "exäsi" seurustelu. Pahimmissa tapauksessahan hän voisi mennä vaikka tapaamaan suoraan tätä "exääsi". Tämä on estettävä keinolla, millä hyvänsä. Jos ei muutoin onnistu, niin ota mieheltäsi vaikka luuri pois ja sulje hänet komeroon. Pysyvästi.

Vierailija
32/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdyn peittäminen valheella on samaa kuin tahran korvaaminen reiällä.

Ja samoin valheen peittäminen toisella on samaa kuin tahran korvaaminen reiällä.

Tulos on entistä pahempi.

Vierailija
33/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi luottamukselliesti etukäteen ennen veljesi tapaamista, että exästä ei sitten saa mainita puolikkaalla sanallakaan veljen (tai kenenkään muunkaan tutun) seurassa. Niillähän tuli aikoinaan erimielisyyksiä salilla kun exä alkoi kiskoa steroideja ja jotain muuta hämärääkin siinä oli, eikä sun veli hyväksynyt tätä eikä halua kuulla koko ukosta enää mitään. Taisi olla ihan nyrkkitappelu käynnissä silloin. Kun exäsi kysyy, mikset ole aiemmin puhunut tästä, niin sanot vaan että olet pyrkinyt aktiivisesti unohtamaan sotkun ja että ”voidaanko ajatella että en ole koko bodarimiehen kanssa ikinä ollutkaan”.

Vierailija
34/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ihmetyttäisi ja huolestuttaisi oman nykyisn jatkuva kiinnostus ex bodaripoikaystävästä, jos sekin tuodaan esille kymmenen vuoden jälkeen. Ettei vaan takana olisi jotain, esim.. noh kiinnostusta miehiä kohtaan.

Vierailija
35/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tietenkin olla rehellinen. Mutta jos et muuten valehtele suhteessanne ja luottamuksenne on kunnossa niin en usko tuon valheen paljastamisen kaatavan suhdettanne tai vaikuttavan siihen isosti. Etteköhän saa asian sovittua. 

Vierailija
36/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi se sinun nykyinen kyselisi siitä, mitä veljesi on harrastanut kymmenen vuotta sitten?

"Niin sinähän bodasit kymmenen vuotta sitten?"

"Joo."

Ei kovinkaan järkevä keskustelu.

Vierailija
37/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sun miestä pidettäisiin ihan pöljänä, jos se kyselisi kenen kanssa veljesi on käynyt salilla kymmenen vuotta sitten. Mitä tuosta aiheesta edes voisi jutella.

Vierailija
38/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi yks kesä vähän vastaavaa mutta toisinpäin. Sisko ulkopaikkakunnalta tuli käymään ja eräässä tapahtumassa jutellut mukavan miehen kanssa. Mies oli kertonut olevansa minun entinen poikaystävä nuoruudesta, ollaan siis yli nelikymppisiä nyt. Sisko oli kysynyt miehen koko nimen ja näkyi vielä jossain valokuvassakin. Aivan uppo-outo, en ola koskaan kuullutkaan/nähnytkään kun sisko alkoi kertomaan.

Mikä vaikutin jollain on tollasta kertoa, pohdin vaan. Siskolla oli jotenkin vaikeuksia uskoa minua, mutta kai Mä nyt hitto muistan kenen kanssa olen seurustellu!

Vierailija
39/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää ja kiusaa sinua.

Zinc

Noin itsekin tekisin valehtelijalle ;)

Olet piinapenkissä jo etukäteen.

Vierailija
40/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi voi olla niin kiinnostunut tästä "exästäsi" että kyselisi veljeltäsi mitä tekivät yhdessä? Minusta tuo kuulostaa kyllä vähän oudolta... Sairaalloisen mustasukkainen?