Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkea valhe suhteen alussa tulee esiin 10 vuotta myöhemmin

Vierailija
11.06.2020 |

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, kerroin pienen valkean valheen saadakseni hänet mustasukkaiseksi ja kiinnostumaan minusta enemmän.

Sanoin, että herra X oli entinen poikaystäväni, vaikka se ei ollut totta. Väitin seurustelleemme 2 vuotta, vaikka asia oli niin, että minä vain nuorena ihastuneena bimbona stalkkasin häntä. Emme siis olleet yhdessä sekuntiakaan.

Aina välillä kun olemme laskeneet leikkiä entisistä suhteista niin mies on sanonut, että se sun entinen oli se bodari ja niin hyvän näköinenkin. Kysellyt, että miten tämä ex tuli toimeen perheeni kanssa ja olen ohittanut kysymykset aina olankohtauksella tai sanomalla, että ihan hyvin. Nyt veljeni on tulossa käymään ja kun keskustelimme toissa päivänä perhesuhteista niin mies sanoi, että sun veljesi oli kai hyvää pataa sen sun exän kanssa ja voisikin kysyä veljeltäni, että mitä mieltä hän oli. En voinut sanoa muuta kuin joo joo, koska silloin alkuvaiheessa kerroin, että kävivät yhdessä bodaamassa jne. Tämä ei tietenkään pitänyt paikkaansa eikä veljeni tuntenut tätä kaveria lainkaan.

Jos mies nyt kysyy veljeltä, että mitä kaikkea teit sen exän kanssa niin veli ei tietysti voi vastata mitään muuta kuin, että ei tunne koko ihmistä. En ole ajatellut asiaa vuosiin, mutta mitä jos se nyt tulee ilmi, että koko homma perustui itse asiassa pieneen ihastuksissa tehtyyn valheeseen ja että olen kaikki nämä vuodet myötäillyt sitä valhetta, jos siitä on sivulauseessa mainittu.

:D

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi voi olla niin kiinnostunut tästä "exästäsi" että kyselisi veljeltäsi mitä tekivät yhdessä? Minusta tuo kuulostaa kyllä vähän oudolta... Sairaalloisen mustasukkainen?

Voi hitto nyt taas. Ei tästä pitänyt tulla mikään miesvihalanka. Väännetään sitten rautalangasta. Ei mies ole kysellyt jatkuvasti mitä veljeni teki tämän muka-exän kanssa vaan asia on tullut esiin, jos olemme puhuneet bodauksesta tai jotain siihen liittyvästä, koska veljeni on ollut jo 15 vuotta kova bodaamaan.

Yhtenä iltana istuimme sohvalla ja selasimme kaikkia aikakauslehtiä ja mietimme minkä kukin on jo lukenut ja mitä voidaan heittää pois. Yhdessä niissä oli kannessa juttua vaimojen ja anoppien suhteesta ja juttelimme, että onneksi minulla on hyvät välit omaan anoppiini, miehen siskoon, sen mieheen, miehellä mun veljeen ja sen tyttöystävään. Mies sanoi, että hänen exänsä oli myös hyvä kaveri hänen siskonsa kanssa, kuinka hänen siskonsa on helposti lähestyttävä. Sitten seuraavassa lehdessä oli kannessa joku bodari ja mies sanoi, että ihan kuin mun veli ja meillä oli keskustelu vielä kesken. Siitä se keskustelu vain meni siihen, että sun veljellähän oli hyvät välit sun exään, meillä on hyvät sisarukset. Mies kysyi, että "ne siis bodasivat paljon yhdessä? Mun siskokin kävi lenkillä mun exän kanssa, se oli ihan juoksuhullu" tai sinnepäin. Sanoin vaivautuneena, että joo niin kävivät. Mies kysyi, että tekivätkö ne vain pumppausta vai myös aerobista kun mun veli on viime vuosia kasvattanut niin paljon lihasta. Sanoin, että en mä vaan tiedä ja mies vain siihen, että no mä voin kysyä sun veljeltä sitten kun se ens viikolla tulee käymään, ei se mitään. Ja sitten alettiin puhumaan mansikkakakusta jne.

Ehkä mies ei muista ensi viikolla koko asiaa, mutta jos muistaa niin veli ei voi todellakaan tietää tätä kyseistä henkilöä.

Vierailija
42/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhe muuttuu totuudeksi, kun se toistetaan riittävän monta kertaa. Eli muista nyt ennen veljesi vierailua moneen kertaan muistuttaa tästä "exästäsi", millainen hän oli, mitä teitte jne. Kun veljesi tulee käymään, niin ota heti ensimmäisenä puheeksi "exäsi" niin, että sekä veljesi että miehesi ovat paikalla. Kerro oma-alotteisesti kummankin kuullen, kuinka veljesi ja tämä "exäsi" kävivät bodaamassa yhdessä. Kerro jokin juttu tarkasti ja yksityiskohtaisesti, niin veljesikin alkaa uskoa siihen ja miettii, ettei vain ehkä muista asiaa. Ainakaan hän ei kehtaa sanoa, että puhut puutaheinää, jos miehesi kysyy "exästäsi" vielä jotain lisää.

Tämän jälkeen miehesi ei mitenkään voi kuvitella, että olisit koskaan valehdellut exästäsi, koska jos olisit aiemmin valehdellut, et ikimaailmassa tietenkään toimisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun nuorena ja tyhmänä alkaa suhteeseen, joka kestääkin vuosikymmeniä... Valehtelin itsekin, että olin menettänyt neitsyyteni paljon nuorempana kuin oikeasti. Minua nolotti se, että olin nuorempi ja kokemattomampi kuin ihastukseni, enkä kehdannut paljastaa, että olin oikeasti menettänyt neitsyyteni vasta vähän aikaa sitten. Tämä aihe ei tullut enää koskaan jälkeenpäin ilmi keskusteluissamme, joten en ole vieläkään korjannut valhetta. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Yleensä en edes muista valhettani, mutta joskus se palautuu mieleen (kuten nyt) ja mietin, pitäisikö kertoa miehelle. Ei mieheni suuttuisi jos tietäisi, mutta tuntuisi vain oudolta ottaa se puheeksi 10 vuoden jälkeen ilman kontekstia. Sopivaa tilaisuutta ei ole tullut sen koommin eteen.

Vierailija
44/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helv ettiä? Onko miehesi vähän vajaa? Mennä kyselemään jostain exästä veljeltäsi. Siis miksi?? Sairas.

Vierailija
45/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia halusit tehdä miehen surulliseksi suhteenne alkuvaiheessa?

Itse ainakin tulisin surulliseksi ( ja olen tullutkin suhteissa kun olen tällaista kokenut), jos nainen kauheasti kehuu exäänsä tai ylipäätään käy jotenkin ilmi, että nainen piti exäänsä parempana.

En halunnut tehdä surulliseksi vaan mustasukkaiseksi, että mies yrittäisi minua enemmän koska halusin hänet. Silloin olin nuori ja halusin vain saada miehen huomion.

Mitä ihmettä? Ei tuollainen ainakaan minuun tehoaisi. Jos akka roikkuu entisessään, niin selvä varoitusmerkki häipyä äkkiä.

Vierailija
46/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi voi olla niin kiinnostunut tästä "exästäsi" että kyselisi veljeltäsi mitä tekivät yhdessä? Minusta tuo kuulostaa kyllä vähän oudolta... Sairaalloisen mustasukkainen?

Voi hitto nyt taas. Ei tästä pitänyt tulla mikään miesvihalanka. Väännetään sitten rautalangasta. Ei mies ole kysellyt jatkuvasti mitä veljeni teki tämän muka-exän kanssa vaan asia on tullut esiin, jos olemme puhuneet bodauksesta tai jotain siihen liittyvästä, koska veljeni on ollut jo 15 vuotta kova bodaamaan.

Yhtenä iltana istuimme sohvalla ja selasimme kaikkia aikakauslehtiä ja mietimme minkä kukin on jo lukenut ja mitä voidaan heittää pois. Yhdessä niissä oli kannessa juttua vaimojen ja anoppien suhteesta ja juttelimme, että onneksi minulla on hyvät välit omaan anoppiini, miehen siskoon, sen mieheen, miehellä mun veljeen ja sen tyttöystävään. Mies sanoi, että hänen exänsä oli myös hyvä kaveri hänen siskonsa kanssa, kuinka hänen siskonsa on helposti lähestyttävä. Sitten seuraavassa lehdessä oli kannessa joku bodari ja mies sanoi, että ihan kuin mun veli ja meillä oli keskustelu vielä kesken. Siitä se keskustelu vain meni siihen, että sun veljellähän oli hyvät välit sun exään, meillä on hyvät sisarukset. Mies kysyi, että "ne siis bodasivat paljon yhdessä? Mun siskokin kävi lenkillä mun exän kanssa, se oli ihan juoksuhullu" tai sinnepäin. Sanoin vaivautuneena, että joo niin kävivät. Mies kysyi, että tekivätkö ne vain pumppausta vai myös aerobista kun mun veli on viime vuosia kasvattanut niin paljon lihasta. Sanoin, että en mä vaan tiedä ja mies vain siihen, että no mä voin kysyä sun veljeltä sitten kun se ens viikolla tulee käymään, ei se mitään. Ja sitten alettiin puhumaan mansikkakakusta jne.

Ehkä mies ei muista ensi viikolla koko asiaa, mutta jos muistaa niin veli ei voi todellakaan tietää tätä kyseistä henkilöä.

Kuulostaa siltikin vtun oudolta. Vaikka veljesi ja "exäsi" olisivat oikeastikkin bodanneet 10 vuotta sitten, niin mitä ihmettä se tähän kuuluu ja mitä vaikutusta 8-10v sitten tapahtuneilla on veljesi treeneihin?

Ja mitä onko miehesi oikeasti tyhmä, jotenkin yksinkertainen? Menis itse sinne salille eikä vain haaveilisi.

Vierailija
47/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ihmetyttäisi ja huolestuttaisi oman nykyisn jatkuva kiinnostus ex bodaripoikaystävästä, jos sekin tuodaan esille kymmenen vuoden jälkeen. Ettei vaan takana olisi jotain, esim.. noh kiinnostusta miehiä kohtaan.

Joo tää tuli mullakin mieleen!

Oma poikaystäväni aikoinaan tunsi/tiesi etäisesti exäni yhteisten tuttujen kautta ja kyseli exästäni aika-ajoin. Luulin hänen olevan mustasukkainen, kunnes eräänä päivänä tuli ilmi että poikaystävällä on exäni puhelinnumero (?) kuulemma soittelivat välillä yhteisestä harrastuksesta. Noo ei kai siinä mitään, ajattelin, kunnes sain kuulla näiden kahden muhinoineen kielet toistensa kurkuissa yökerhossa :o

Vierailija
48/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää ja kiusaa sinua.

Zinc

Noin itsekin tekisin valehtelijalle ;)

Olet piinapenkissä jo etukäteen.

Mä itseasiassa uskon kans ettö miehelläsi on jo epäilyksensä, ja aikoo tosissaan testata sua ja tilannetta. Nöyrry ja kerro totuus, tai nolaat itsesi ja miehesi vaan.

Vierailija
49/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vastaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltikin vtun oudolta. Vaikka veljesi ja "exäsi" olisivat oikeastikkin bodanneet 10 vuotta sitten, niin mitä ihmettä se tähän kuuluu ja mitä vaikutusta 8-10v sitten tapahtuneilla on veljesi treeneihin?

Ja mitä onko miehesi oikeasti tyhmä, jotenkin yksinkertainen? Menis itse sinne salille eikä vain haaveilisi.

Eri, mutta omassa suvussani on paljon noita jotka muistelee ja vatvoo vuosien takaisia asioita ihan hirveästi, eivätkä tajua etteivät kaikki halua puhua niistä. "Muistatko kun kävitte sen Tiinan kanssa mäkkärissä ja Tiina kaatui ja mursi polvensa kun tulitte takaisin? Mitä sille Tiinalle muuten nykyään kuuluu?" No en tiedä mitä 10 vuoden takaiselle tutulle jolle en ole puhunut 10 vuoteen kuuluu, kuten en tiennyt kuukausi sittenkään.

Vierailija
50/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP vastaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta omassa suvussani on paljon noita jotka muistelee ja vatvoo vuosien takaisia asioita ihan hirveästi, eivätkä tajua etteivät kaikki halua puhua niistä. "Muistatko kun kävitte sen Tiinan kanssa mäkkärissä ja Tiina kaatui ja mursi polvensa kun tulitte takaisin? Mitä sille Tiinalle muuten nykyään kuuluu?" No en tiedä mitä 10 vuoden takaiselle tutulle jolle en ole puhunut 10 vuoteen kuuluu, kuten en tiennyt kuukausi sittenkään.

Apua, äitini ja isäni ovat tällaisia! En jaksa edes kyläillä heidän luonaan, kun en jaksa kuunnella näitä juttuja ja vatvomisia. En myöskään vie enää perhettäni kylään, sillä en halua että vaikka miestäni vedetään mukaan johonkin 10 vuoden takaisen jutun vatvomiseen enkä myöskään haluaisi että murrosikää lähestyvä tyttäreni kuulisi IHAN kaikki jutut äidistään, mitä olen toilaillut teininä. Mutta kun hahhaa se on niin hauskaa muistella, kun Maija karkasi ikkunasta ryyppäämään! Muistatko Maija, hä, hä?? Ketä ne sun kaverit oli, Meikäläisen Matti ja joku sen kaveri, mikä sen nimi oli muistatko hä??

Vierailija
51/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuo, että ottaa tuon puheeks noin paljon, vähän vihjaisi siihen suuntaan ettei hän ihan taida uskoa sisimmässään edes, että olisit seurustellut sen tyypin kanssa. Yrittää udella ja saada sut puhumaan itsesi pussiin, siksi sanoi myös kysyvänsä veljeltäsi.

Vierailija
52/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota edes sanoa valkoiseksi valheeksi? Tuohan on ihan täyttä puppua missä ei ole todellisuus perää.

Entä jos tunnustat miehelleni kaiken? Kerrot rehellisesti miksi valehtelit.

Vierailija
53/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta jotenkin tuo, että ottaa tuon puheeks noin paljon, vähän vihjaisi siihen suuntaan ettei hän ihan taida uskoa sisimmässään edes, että olisit seurustellut sen tyypin kanssa. Yrittää udella ja saada sut puhumaan itsesi pussiin, siksi sanoi myös kysyvänsä veljeltäsi.

Mietin ihan samaa. Taitaa tietää jo totuuden ja nyt yrittää saada tunnustamaan.

Vierailija
54/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt vielä pitämään kasvosi ja maineesi kun tunnustat. Se kertoo siitä että haluat toimia oikein.

Jos taas juttu paljastuu ilman että kerrot olet pelkkä valehtelija johon ei voi luottaa.

Kerro!

Ei kukaan ole kuitenkaan kuollut tai pettänyt tai muuta kamalaa.

Vierailija
55/55 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin tässä se mies, tulisi varmaan tunne, että tuo olisi ehkä isointa, mitä koskaan olet häneltä salannut. Koska jo sekin tuntuu sinusta niin vaikealta kertoa. Ja pitäisin sinua entistä ihastuttavampana, kun et varmaan pystyisi tekemään mitään, jonka salaaminen olisi vielä rankempaa sinulle. Noin äkkiseltään ajateltuna.