Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on jo 3 kerta kun pyydän apua kirkolta ja päädyin itkemään. Miten sinne on päätynyt noin sairaita ihmisiä töihin?

Vierailija
11.06.2020 |

Siellä on jäätävän vanhaaikaista porukkaa joka tekee pahoja oletuksia susta, eivätkä suostu kuuntelee tilannetta. Siellä on järkyttävän tylyä ja tympäytyneitä ihmisiä. Heillä ei ole minkäänäköistä tilanteentajua eivätkä ole ajankohtaisia. Sivistymätön laitos!

Se että kerran diakonian työntekijä ei tajunnut mitä määräaikainen työ on, kertoo jo aika paljon.

Onko muilla kokemuksia kirkon toiminnasta?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menet kirkkoon pyytämään rahaa, niinkö? Aika julkeaa.

Vierailija
2/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa kävin pyytämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa kirkon dissausta.

Vierailija
4/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kirkon diakoniassa töissä, ja vit.uttaa kaltaisesi almujen ruinaajat. Mitään sekulaaria apua et tule saamaan, jos satun olemaan virkailikasi. Auttakoon Jesse minä en. Siunausta ja lämpöä näin muuten. Amen.

Oppiihan olemaan

Vierailija
5/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rienausta

Vierailija
6/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaisia ihmisiä.? Eivät ole ajankohtaisia? Mitä tarkoitat?

Vierailija
7/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh?? Eikö kirkon tehtävä on välillä auttaa väliakaisissa tilanteissa? Tuli mulle yllätyksenä.

Vierailija
8/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani. Onkohan siellä ollut huono päivä? Ja rahat vähissä?

Vierailija
9/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juokse siellä pummaamassa. Uskoisit jo.

Vierailija
10/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet pyytänyt? Ja MITEN?

Vierailija
11/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mihin sitä kirkon diakoniatyötä siis tarvitaan, jos aineellista apua ei kenellekään myönnetä?

t. eri

Vierailija
12/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seurakunnalla töissä ja siellä on kaikista omalaatuisinta porukkaa töissä. Oikeastaan aika pelottava työympäristö. Kiusaamistapauksia paljon.

Kysyin asiaa eräältä tutulta ja hän sanoi, että siellä on jokaisella vähän omanlainen käsitys asioista ja voimakkaat mielipiteet hengellisistä ja maallisista.

Monet on myös todella väsyneitä ja stressattuja, johtuen edellisistä mainitsemistani asioista.

Joskus jäin haavi auki kun luulin mitä siellä oikein puhuttiin. Esim diakoni ei tykännyt alkoholistien auttamisesta...ja sanoi sen ääneen. Ihmettelen vieläkin.

Vierailija
13/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini maksattaa laskut siellä välillä jotta pääsee baariin.

Vierailija
14/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain seurakunnissa on ruoka-apua ja ilmaista tarjottavaa. Kysele ympäristökunnista.

Vierailija
15/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä johonkin parempaan seurakunnan ruoka-apuun .Hursti,Manna-apu.Miten muuten voisi auttaa akuutisti?Pelastusarmeija.

Vierailija
16/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on ruoasta, kuten kerrot, niin ruoanjakelua on muuallakin.

Harmi, että tapaaminen oli sinulle ikävä.

Minä kuulun kirkkoon, koska kirkko auttaa mm. lapsia, vanhuksia ja tekee hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
17/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Koko elämän ollut pätkäduuneissa ja nyt tilanne meni pahaksi, rahat ei tällä hetkellä riitä ruokaan, tarpeeksi siis.

Minulla ei ole velkoja, olen täysin normaali ihminen, asiat hyvin mutta nyt on vain tällainen tilanne ja PISTE! Mulla on täällä aikuisten oikeasti ollut nälkä!!

Olen tällä hetkellä välinputoajana ja ihan oikeasti rahatilanne on TÄLLÄ HETKELLÄ ihan kammottavaa.

Onko liikaa pyydetty että sais ruokaan kun on nälkä?

Ihan ku mä huvikseen vaa menisin kysyy. Kirkon toiminta on niin nöyryttävää!

Vierailija
18/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ihmisiä ne on vaan kirkonkin työntekijät. Sinne osuu töihin kaikenlaista väkeä, mukavampaa, fiksua ja myös k*sipäitä. Ei sille oikein mitään voi.

Vierailija
19/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hait apua kirkolta etkä kunnalta? Eikö oma yhteisösi ole valmis auttamaan?

Minusta kirkon ensisijainen tehtävä on tarjota hengellistä apua ja esirukouksia, ei maksaa ruokakassisi sisältöä.

Vierailija
20/82 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et avaa asiaa enempää niin vaikea sanoa yhtään mitään.

Pitää nyt kuitenkin muistaa, että seurakunnassa on töissä ihan tavallisia kuolevaisia, ihan yhtä syntisiä ihmisiä kuin kaikki muutkin. Eivätkä ne kaikki työntekijät välttämättä edes ole elävässä uskossa. Ovat vaan töissä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän