Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko maailmasta nyt parempi paikka kun Tuulen viemää ja Pikku-Britanniaa ei löydy suoratoistopalvelusta?

Vierailija
11.06.2020 |

Vai olisiko yhteiskunnallinen keskustelu asioista ollut sittenki järkevämpää?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kaikesta pitää ottaa väkisin nokkiinsa!

Voihan Brunbergin n-suukot, mustat Lakupötköpojat ja kiinanriisi Raksut sentään!

Vierailija
82/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ostamassa varuilta mustanpekan pelikortit nyt kun niitä vielä on saatavina vanhan mallisina.

Se on yks kaunispäivä kun nekin kielletään. Sen nimi on jo pelkkä pekka-peli mutta pakkauksessa vielä komeilee musta jäppinen toisella puolella.

Suomalaisessa kirjakaupassa ainakin vielä keväällä oli.

Nämähän päätettiin jo pari viikkoa sitten vetää pois markkinoilta.

Ihanko oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pikku Britannia solvasi aikalailla kaikkea mitä keksi ja Tuulen viemää nyt oli ehkä oman aikansa kuva. MUTTA samalla asia ei oikeastaan kohdistu minuun, koska en ole musta, eli en ole pätevä sanomaan loukkaako asia. Ihan samalla tavalla kuin nunnuka-tyypit ja saamelaiset - minusta se oli vain huono vitsi, mutta jos edustaisin kyseistä etnistä ryhmää, niin saattaisin tuntea toisin, ehkä ei ole eka samanluontoinen vitsi joka heistä on tehty?

Minä olen naisena pätevä sanomaan, että entisaikoina tehtiin seksistisiä elokuvia. Silti en kannata noiden tekeleiden sensurointia.

Vierailija
84/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uhoatte? Kyllä Tuulen viemää löytyy edelleen Netflixistä.

Vierailija
85/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTube veti pois Inbetweeners sarjan. En ymmärrä mikä siinä oli loukkaavaa. Ilmeisesti lumihiutalesukupolvi ei kestä mitään mikä on vähänkin hauskaa. Maailman tylsimpiä ja tyhmimpiä ihmisiä. Onneksi omat nuoreni ovat täysin eri mieltä tästä hulluudesta.

Mihin tämä päättyy?

No joo. Sarja poistettiin YouTubesta vain ja ainoastaan tekijänoikeussyistä. Se on nykyisin maksullisessa BritBox-palvelussa ja sarjan omistaja itse otti sen pois ilmaisjakelusta.

Tämä selvisi minuutin hakemisella mutta kivempihan se on länkyttää ja syyttää sensuurista jota ei ole tässä tapauksessa olemassakaan.

Vierailija
86/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta mustat eivät voi vedota menneisyydessä tapahtuneeseen huonoon kohteluun kun historia ja jopa populaarikulttuuri on siivottu siitä kokonaan.

"Meitä on sorrettu aina!"

"Jaa milloin muka, missä niin sanotaan?"

"Niin tosiaan, eihän siitä ole mitään todisteita olemassa, olen vaan kuullut jostain."

"Älä levitä huhuja ja kuulopuheita!"

"Olen pahoillani, parannan tapani."

Valkoisten orjuutus tuntuu jo unohtuneen.

Vierailija
87/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta mustat eivät voi vedota menneisyydessä tapahtuneeseen huonoon kohteluun kun historia ja jopa populaarikulttuuri on siivottu siitä kokonaan.

"Niin tosiaan, eihän siitä ole mitään todisteita olemassa, olen vaan kuullut jostain."

Ja etenkin, että Amerikan etelävaltioissa oli myös mustia orjanomistajia, jotka olivat ostaneet itsensä vapaaksi ja koonneet omaisuuden. Olihan niitä toki paljon vähemmän kuin valkoisia orjanomistajia mutta silti.

Vierailija
88/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista lähinnä.

Little Britainhan teki kaiken lisäksi huumoria kaikista ja kaikesta: valkoisista, tummista, lihavista, laihoista, miehistä, naisista, rikkaista, köyhistä, heteroista, homoista, vanhoista, nuorista....kaikkihan me kuulutaan johonkin ryhmään, aina.

Ehkä ihmisten pitäis ensisijaisesti oppia katsomaan peiliin ja nauramaan itselleen. Yhtä mielensäpahoittamista koko elämä nykyään.

Nämä nykyajan SJW:t ovat niin helvetinmoisia tosikoita etteivät osaa nauraa oikein millekään, kaikista vähiten itselleen.

Vierailija
89/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan Banksyn ehdotusta, että Bristolissa vedestä nostettu Colstonin patsas palautetaan jalustalle, laitetaan kettingit kaulaan, ja lisätään mukaan patsaat muutamasta mielenosoittajasta, jotka vetävät kettingeistä Colstonia kumoon. Kaikki tyytyväisiä, sekä patsaan säilyttämistä että tuhoamista vaativat.

Banksy teki tästä myös piirroksen, joka havainnollistaa asian hyvin: patsaan kaatajat vetävät sitä niin, että se näyttää kaatuvan heidän itsensä päälle. Vallankumous syö lapsensa taas kerran.

Vierailija
90/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattiko nunnukaäijät kovastikin? Kai katsot niitä jatkuvasti ihan vaan kostoksi kun PPP meni pilaamaan kaiken hauskan elämästäsi muiden punaviherfeministien kanssa?

Yllättäen vedit nunnukat, etkä manneja?

Vierailija
91/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä minkälainen sensuurilista saadaan Suomessa aikaiseksi.

Johan kummelista on poistettu Aziz combat fighter, eräs Pekka ja Pätkä elokuva on esityskiellossa, korttipeli poistui markkinoilta, makeisten nimiä ja käärepapereita on muutettu...

Mutta se kummeli-poisto muka kunnioitti uhreja, joita siis ei edes varsinaisesti loukattu.

enjoy

Vierailija
92/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan sitä norjalaissarjaa, kun pilkkasivat suomalaista miestä siinä? Ja pitäisköhän norjalaisten pyytää anteeksi suomalaisilta? Oliko joku Pikko tjs.

Vierailija
93/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja etenkin, että Amerikan etelävaltioissa oli myös mustia orjanomistajia, jotka olivat ostaneet itsensä vapaaksi ja koonneet omaisuuden. Olihan niitä toki paljon vähemmän kuin valkoisia orjanomistajia mutta silti.

Afrikassa mustat kuninkaat takoivat omaisuuden myydessään ihmisiä valkoisille orjakauppiaille. Onko syy nyt myyjässä vai ostajassa?

Tämä tahtoo usein unohtua kun puhutaan mustien orjuuttamisesta, heidän kuninkaansa myivät ihmisiä orjiksi saadakseen rahaa. Ihmiset tuntuvat uskovan, että valkoiset saalistivat afrikkalaisia pitkin metsiä.

Jos päälliköt eivät olisi myyneet tai kauppiaat eivät olisi ostaneet, historia voisi näyttää erilaiselta.

Vierailija
95/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin odottelen ihan kiimoissani uutta uljasta maailmaa.

Vierailija
96/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan sitä norjalaissarjaa, kun pilkkasivat suomalaista miestä siinä? Ja pitäisköhän norjalaisten pyytää anteeksi suomalaisilta? Oliko joku Pikko tjs.

Ensin antavat saksalaisten ja sitten Naton miehittää itsensä. Kaiken tämän jälkeen kehtaavat haukkua suomalaisia. Miten noloaXD

Vierailija
97/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi poistaa kaikki murhailusarjat ja elokuvat myös ettei enää murhailtaisi.

Vierailija
98/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikassa mustat kuninkaat takoivat omaisuuden myydessään ihmisiä valkoisille orjakauppiaille. Onko syy nyt myyjässä vai ostajassa?

Tämä tahtoo usein unohtua kun puhutaan mustien orjuuttamisesta, heidän kuninkaansa myivät ihmisiä orjiksi saadakseen rahaa. Ihmiset tuntuvat uskovan, että valkoiset saalistivat afrikkalaisia pitkin metsiä.

Jos päälliköt eivät olisi myyneet tai kauppiaat eivät olisi ostaneet, historia voisi näyttää erilaiselta.

Näin on. Arabit on myös kunnostautuneet asiassa kautta vuosisatojen, ne saalistivat kauppatavaraa pitkin suomenkin metsiä.

Vierailija
99/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli hakea tämä. Nimi kirjoitettiin Biirka, mutta lausuttiin Pirkko

Pirkka on Norjassa tv-tähti

Kiroileva suomalainen taksikuski suhaa naiskatsojien sydämeen

TUKHOLMA. Suomalainen Pirkka ajaa pimeää taksia, kiroilee ja salakuljettaa viinaa. Naiset ovat villinä suhariin, vaikkei hän koskaan pese roikkuvia hiuksiaan tai vaihda t-paitaansa ja bootsejaan saati riisu nahkatakkia.

Joku siellä Norjassa haukkui tätä rasistiseksi:D

Vierailija
100/100 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan mustat hampurilaisten sämpylät kielletään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi