Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia huvittavia tai tyrmistyttäviä asuja olet nähnyt toimistossa?

Vierailija
11.06.2020 |

Mulle kerran toimiston käytävällä helteellä tuli vastaan mies ilman paitaa. En muista oliko shortseissa vai kangashousuissa. Tai en kiinnittänyt huomiota kun tyrmistyin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen homssuinen, helposti hikoileva ja muodista kiinnostumaton."

Kuvailit minut! Plus olen lievästi lihavakin 😃

Vierailija
22/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ison firman isoimmista pomoista kävi aikoinaan poistattamassa luomia työaikana usein ja säännöllisesti. Kaikki tiesivät, että hänellä oli hyvä syy siihen, mutta silmä vain ei tottunut hänen valkoisessa paidassaan oleviin isoihin, tuoreisiin verilaikkuihin. Raavas mies ei tikkien päälle laastaria ota ja vaimo pesee.

Vierailija
25/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ison firman isoimmista pomoista kävi aikoinaan poistattamassa luomia työaikana usein ja säännöllisesti. Kaikki tiesivät, että hänellä oli hyvä syy siihen, mutta silmä vain ei tottunut hänen valkoisessa paidassaan oleviin isoihin, tuoreisiin verilaikkuihin. Raavas mies ei tikkien päälle laastaria ota ja vaimo pesee.

Tikkejä ei saa peittää. 

Vierailija
26/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkejä ei saa peittää. 

Saa ne peittää tummalla vaatteella.

Vierailija
27/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukengät.

Kip kop

Kip kop

Kip kop

Kip kop

Kip kop

Kuuluu 2 min ennen ja jälkeen ohituksen.

Vierailija
28/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkejä ei saa peittää. 

On ne ainakin itsellä olleet tuoreeltaan peitettynä.

Vierailija
29/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse hädin parikymppisenä toimistotöissä. Vielä nyt 30 vuotta myöhemmin muistan hämmästelleeni eräänkin rouvan pitkää puuvillapaitulia ja vajaamittaisia trikoita. Asu oli samanlainen, jossa itse menen nukkumaan.

Vierailija
30/30 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näin pelastusarmeijan miesten pukukopin seinällä tyttökalenterin ja tekorinnat.