Millaisia huvittavia tai tyrmistyttäviä asuja olet nähnyt toimistossa?
Mulle kerran toimiston käytävällä helteellä tuli vastaan mies ilman paitaa. En muista oliko shortseissa vai kangashousuissa. Tai en kiinnittänyt huomiota kun tyrmistyin.
Kommentit (30)
Ylipainoinen ja erittäin rintava nainen 50+ ihonmyötäsessä t-paidassa ilman liivejä oli kyllä sellanen näky, ettei tiennyt mihin silmänsä laittaisi kun hänen kanssaan oli tekemisissä. Ei ollut kuitenkaan onneksi asiakaspalvelussa, mutta toimistotyössä, jossa muut olivat asiallisesti (toiset rennommin kuin toiset) pukeutuneita.
Yhdellä samassa toimistolla eri firmassa työskentelevällä miehellä oli valkoisissa pellavashortseissa ruskea rantu takasauman kohdalla ja paikkeilla... :S
Työkaveri oli toimistolla shortseissa ilman paitaa ja kenkiä. Sanoin, että nyt vaatetta päälle, tulee asiakkaita. Ei se mikään uimaranta ole.
Yhdellä miehellä oli toimistolla niin lyhyet sortsit, että piti varoa, ettei pallit osuneet silmään lahkeesta.
Tämän kesän bongauksia on todella lyhyt paitamekko. Se on siinä ja siinä mitä kaikkea vilahti kun istui alas, todennäköisesti helma ei edes jäänyt pakaroiden alle istuessa.
Oma mokani on ollut liian avonainen paita. Konttailin pöydän alla asentamassa koneen johtoja, iloisesti juttelin jollekin joka siuhen pysähtyi ja joka katsoi aavistuksen huvittuneesti. Hänen lähdettyään kurkkasin alaspäin ja rinnat ei sen enempää olisi voinut olla näkyvillä, nännit sentään jäi liivien peittoon. Hävetti.
Tissit roikkuu liian avonaisesta kaula-aukosta johtuen asiakaspalvelutiskin näppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen ja erittäin rintava nainen 50+ ihonmyötäsessä t-paidassa ilman liivejä oli kyllä sellanen näky, ettei tiennyt mihin silmänsä laittaisi kun hänen kanssaan oli tekemisissä. Ei ollut kuitenkaan onneksi asiakaspalvelussa, mutta toimistotyössä, jossa muut olivat asiallisesti (toiset rennommin kuin toiset) pukeutuneita.
Jos paita olisi ollut löysä, tuo olisin voinut olla minä sinä kuumana kesänä kun minulta poistettiin luomi juuri siitä kohdasta johon liivin reuna asettuu. En kyllä itsekään siitä tykännyt, mutta esteettisistä syistä ei saa sairaslomaa.
Mulla täällä! Ostin sellaisen kivan paidan, jossa oli leveä kaula-aukko (ei syvä). No, olihan se syvä, kun päivän aikana virttyi niin, että roikkui tissien päällä se kaula-aukko jos en koko ajan nykinyt ylös. Jos annoin roikkua, näkyi liivejä myöten. Se oli virheostos ja lensi roskikseen samantien hemmetin huonon omatunnon siivittämänä. Mutta joo, sinä päivänä esittelin tissejä ja rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä miehellä oli toimistolla niin lyhyet sortsit, että piti varoa, ettei pallit osuneet silmään lahkeesta.
Mitä hittoa sä työnnät silmäsi niin lähelle, olisit vaan kauempaa ihaillut.
Cyndi Lauper tyyliin pukeutunut sihteeri kasarilla
Vajaa 30v nainen tuli töihin niin lyhyessä hameessa että haarat melkein vilkkui, ja platform-korkkareissa. Oli ns harjoittelija ja olisi pitänyt lähteä asiakastapaamiseen mukaan, mutta tämä hänen perehdyttäjänsä sanoi suoraan ettei ton näköistä kehtaa ottaa mukaan. Tuli seuraavana päivänä samoissa vaatteissa töihin koska häntähän ei määräillä. Sitten tj puuttui asiaan.
Sama tyyppi oli taas kerran minihameessa mutta sentään tummat sukkikset oli alla.. kunnes lähdettiin työporukan kanssa keilaamaan. Kävi ennen lähtöä ottamassa ne sukkikset pois jotta varmasti keilatessa vilkkuu :D
Toppi jonka alta paistoi läpi rintsikat olkaimineen ja leopardikuvioiset minishortsit. Kyseessä sinänsä ihan hyväkroppainen nainen, ikä 30-40v välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla täällä! Ostin sellaisen kivan paidan, jossa oli leveä kaula-aukko (ei syvä). No, olihan se syvä, kun päivän aikana virttyi niin, että roikkui tissien päällä se kaula-aukko jos en koko ajan nykinyt ylös. Jos annoin roikkua, näkyi liivejä myöten. Se oli virheostos ja lensi roskikseen samantien hemmetin huonon omatunnon siivittämänä. Mutta joo, sinä päivänä esittelin tissejä ja rintsikoita.
Mulla oli kiva toppi jossa oli harvaa pitsiä dekolteen kohdalla. Näytti asialliselta eikä paljastanut liikaa. Kunnes kerran kurotuin lavuaarin yli peiliin katsomaan jotain tarkemmin ja tajusin että kumartuessa paljastuu rinstsikat ja tissit sekä vielä ylävatsaa.. koska olen käyttänyt sitä toppia useamman vuoden niin olen varmaan kivasti vilautellut samalla. Noloa.
No joo, lista olis loputon jos lähtis luettelemaan. Mikä suomalaisilla on, kun heti lämpimien kelien alkaessa pukeudutaan toimistoon kuin oltais rannalle menossa? On karvasia varpaita ja hoitamattomia varpaankynsiä sandaaleissa. Siskonmakkaran värisiä höllyviä käsivarsia, kulahtaneita t-paitoja ja shortseja ja pisteenä ii:n päälle ne rumat tatuoinnit.
Jokainen tietysti tyylillään, mutta ehkä vähän vois harkita.
En enää edes jaksa luetella. Ennen pankissa oli jonkinlainen pukukoodi, nyt nuoret neitokaiset tulevat töihin narutopeissa ja hädin tuskin pakarat peittävissä hamosissa.
Myös erittäin läpinäkyvät asut ovat suosiossa.
Joka päivä näkee noita.
Vierailija kirjoitti:
Mun esimiehellä oli samanlaiset ja jaloissa sandaalit tennissukkien kera.
Olin joskus aikoinaan yllättynyt siitä kuinka paljon miehet pitävät shortseja kesällä töissä. Nämä shortsit ovat siis yleensä ihan siistejä ja sopivan mittaisia, mutta harvalla miehellä on niin hyvältä näyttävät jalat, että niitä viitsisi paljastella. Nyttemmin on silmä tottunut.
Isorintainen työkaveri tuli toimistotöihin tuubitopissa. Siinä oli kaikki työkaverit hieman kiusaantuneita sukupuolesta huolimatta, koska rinnat olivat niin esillä. Ei itsekään oikein tiennyt mihin katsoa. :D Hyviä puoliaan saa näyttää ja kivat rinnat tällä työkaverilla on, mutta tuubitoppi isorintaisella on ehkä hieman liian paljastava asu työpaikalle. :D Minullekin on joskus sattunut vähän liian avara kaula-aukko, kun paita onkin sitten päällä venynyt vähän liikaa.
Minä itse olen tällainen paljastelija. Olen homssuinen, helposti hikoileva ja muodista kiinnostumaton. Aikanaan oli lasten saannin jälkeen lihavampi elämänvaihe ja jouduin ostamaan isoja kokoja. Harmi vain, että olen enemmän harteikas kuin rintava ja jättiläismäiset kaula-aukot pullukoille tarkoitetuissa vaatteissa paljastivat usein liikaa. Anteeksi vielä, hyvä kun oli edes jotain päällepantavaa tuossa vaiheessa. Sittemmin hurahdin kietaisumekkoihin. Olen oppinut, että niissä saa olla vain valekietaisu. Kerran olin firman tilaisuudessa ulkona ja tuulenpuuska reväytti kietaisumekon helman vyötärölle saakka auki. Maksamakkaran värisiä allejakin esittelen, enkä välitä yhtään. Meillä on omat työhuoneet, eikä alleja ole mikään pakko tulla katselemaan. Ilmastointi täytyy palelijoiden vuoksi ja kitsastelun takia pitää lähes minimissään ja käsivarsien peittäminen ei ole listalla ensimmäisenä, kun aurinko porottaa 28-asteiseen työhuoneeseen.
Nuorena vastavalmistuneena menin toimistoon sandaaleissa ilman sukkia. Tj hieman "paheksui" asuvalintaani vaikka en ollutkaan asiakaspalvelussa töissä. En tarkkaan muista mitä sanoi, mutta rivien välistä hoksasin, ettei hänen mielestään ollut sopivaa.