Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuossa PS:n kohujulkaisussa suurin virheargumentti on se, että 13-vuotiaat tytöt kuuntelisivat Madonnaa, Lady Gagaa ja Lana del Reytä

Vierailija
11.06.2020 |

Tuo jo itsessään kertoo sen, ettei kirjoittajalla ole MITÄÄN tietoa siitä, mistä oikeastaan puhuu.

– Kolmetoistavuotiaat tytöt ja heidän kaltaisensa hom*pojat kuuntelevat Lady Gagan, Madonnan ja Lana Del Reyn luentoja, joissa opetetaan, miten näytetään ja kuulostetaan h**rilta, Hankamäki kirjoittaa teoksessaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varovaiset sympatiat persuja kohtaan, ja eritoten heidän järkisiipeä ja -politiikkaa kannatan. Siis Taviot, Purrat jne. koulutetut, maltilliset ja osaavat tyypit. Mutta sitten joku hiton Hankamäki, argh. En ymmärrä, miksi persut (tai osa heistä?) haluaa jatkuvasti sahata omaa oksaansa tuollaisella sekoboltsimongerruksilla. Hankamäki on aika pelle kaveri, ajatuksiltaan jossain omassa maailmassaan. Jotenkin häpeällistä, että tuollaista kirjoitelmaa kehtaa väittää tieteellisen tutkimuksen standardit täyttäväksi, kun siinä on ihan naurettavia, elämästä irrallisia mielipideväitteitä. AARGH. Persut hyvät, vähän ryhtiliikettä näihin pellehaaroihin, niin me normaalit maahanmuuttokriittiset konservatiivit voidaan alkaa kannattaa teitä täydemmin ja avoimemmin.

Vierailija
22/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varovaiset sympatiat persuja kohtaan, ja eritoten heidän järkisiipeä ja -politiikkaa kannatan. Siis Taviot, Purrat jne. koulutetut, maltilliset ja osaavat tyypit. Mutta sitten joku hiton Hankamäki, argh. En ymmärrä, miksi persut (tai osa heistä?) haluaa jatkuvasti sahata omaa oksaansa tuollaisella sekoboltsimongerruksilla. Hankamäki on aika pelle kaveri, ajatuksiltaan jossain omassa maailmassaan. Jotenkin häpeällistä, että tuollaista kirjoitelmaa kehtaa väittää tieteellisen tutkimuksen standardit täyttäväksi, kun siinä on ihan naurettavia, elämästä irrallisia mielipideväitteitä. AARGH. Persut hyvät, vähän ryhtiliikettä näihin pellehaaroihin, niin me normaalit maahanmuuttokriittiset konservatiivit voidaan alkaa kannattaa teitä täydemmin ja avoimemmin.

Puolueen nykyinen puheenjohtaja on suoltanut ihan samanlaista tekstiä bloginsa täyteen ja noussut sillä politiikkaan. Esimerkiksi ajatus naisten pariutumisesta ulkomaalaisten miesten kanssa ihan v*ttuillakseen on noussut myös Halliksella esille. Et voi tuomita Hankamäkeä tuomitsematta samalla puoluetta kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan idea oli hyvä, siellä oli ihan oikeaa asiaakin, mutta kokonaisuutena toteutus oli kyllä huonompi kuin ala-arvoinen. Siitä olisi saanut loistavan teoksen, kun olis vähän miettinyt miten asiat esittää.

Mut joo, nää artistit. Mun juniorit ei tiedä niistä mitään muuta kuin nimen, ja sen että mun autossa kuunnellaan joskus Madonnan vanhoja levyjä.

Niin ja en ole Hankamäen kanssa samaa mieltä juuri mistään, mutta tunnistan hänen käsittelemiään ilmiöitä ympäristössäni.

Ja en ole persu.

Vierailija
24/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Argumentit olisi voinut esitää paljon diplomaattisemmin.

Ole hyvä ja esitä mielipuolinen incelien viljelemä salaliittoteoria että "naiset kostavat suomalaisille miehille pariutumalla ulkomaalaisten kanssa" diplomaattisemmin.

Vierailija
25/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en ole Hankamäen kanssa samaa mieltä juuri mistään, mutta tunnistan hänen käsittelemiään ilmiöitä ympäristössäni.

Vauvapalstalla ja Homma-foorumilla?

Vierailija
26/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne edes tiedä Madonnaa... :D Lady Gagan varmasti, ja moni ehkä myös Lana Del Reyn, mutten usko kummankaan näistäkään olevan nykyteinien suurimpia idoleita. 

On ne mun.

Ikiteini 51vee

P.S. En mäkään antaisi Hankamäen näköiselle/oloiselle miehelle(?).

Vierailija
27/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä PS meni metsään ja pahasti.

Vierailija
28/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 13-vuotias tytär, nuohan pukeutuu nykyisin hyvinkin sukupuolettomasti. Mun tytär ei esim. omista ainuttakaan minihametta, enkä ole kavereillakaan nähnyt.

Hankamäki tuskin tietää esim. Billie Eilishia.

Mä tykkään siitäkin. Bongasin Korona-konsertista.

Ikiteini 51v

Vierailija
29/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelin Madonnaa 13-vuotiaana, 80-luvulla!

Oma tytär, s. 2007, tuskin osaa nimetä edes yhtään Madonnan biisiä.

Harvemmin nuo 60-vuotiaat on teinien idoleita 😀

Vierailija
30/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa? Persuissa on se ristiriitainen puoli, että ne itse vihaavat suomalaisia naisia ja ostavat aasiasta ja itäblokista vaimot ja silti arvostelevat suomalaisia naisia kun he tekevät samaa? Itselläni on ulkomaalainen mies (itäblokista) ja kyse ei todellakaan ole siitä, ettenkö saisi suomalaista miestä vaan siitä, että en halua suomalaista miestä, ikinä.

Vierailija
31/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa? Persuissa on se ristiriitainen puoli, että ne itse vihaavat suomalaisia naisia ja ostavat aasiasta ja itäblokista vaimot ja silti arvostelevat suomalaisia naisia kun he tekevät samaa? Itselläni on ulkomaalainen mies (itäblokista) ja kyse ei todellakaan ole siitä, ettenkö saisi suomalaista miestä vaan siitä, että en halua suomalaista miestä, ikinä.

Onnekas. Olen aina halunnut miehen sieltä päin, mutta olen niille liian lihava ja ruma - niiden omat naiset ovat liian kauniita joten on mahdotonta kilpailla heidän kanssaan. Joudun tyytymään suomiplösöön.

Vierailija
32/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla ja Homma-foorumilla?

Mainitsemiasi foorumeita on tullut seurattua. Ja kun kulkee tuolla ulkona missä milloinkin ja katselee ympärilleen, niin kyllä yhtä ja toista silmät näkee. Ja seuraan myös hyvin laajalti kaikenlaisia aihepiirejä ja eri puolueiden kansanedustajia sosiaalisessa mediassa ja eri medioita. En halua ajautua yhteen kuplaan, en vihervas sareiden, en persujen enkä minkään muunkaan vaan haluan pysyä avoimena kaikille ilmiöille, niin hyville kuin pahoille.

Vierailija
33/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä helvetin "huoraluentoja" nuo esimerkit muka muutenkaan pitävät, varsinkaan Lana Del Rey? :o

Vierailija
34/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt SUURIN virheargumentti ollut mutta kuvastaa toki kuinka pihalla todellisuudesta hän on

Vierailija
35/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankamäki on Tyrväältä, ymmärtäkää miestä!

Vierailija
36/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua suomalaista miestä? Kysyn silkasta uteliaisuudesta

N29

Vierailija
37/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Teinit kuuntelevat Ariana Grandea, Camila Cabelloa ja Ed Sheerania.

Vierailija
38/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä helvetin "huoraluentoja" nuo esimerkit muka muutenkaan pitävät, varsinkaan Lana Del Rey? :o

Minäkin haluan tietää!

En myöskään ole saanut kirjettä, jossa on kerrottu salaisen narsistilutk*pihtarikartellimme säännöt. Epäreilua!

Vierailija
39/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin Madonnaa 13-vuotiaana, 80-luvulla!

Oma tytär, s. 2007, tuskin osaa nimetä edes yhtään Madonnan biisiä.

Harvemmin nuo 60-vuotiaat on teinien idoleita 😀

Olen tytärtäsi 10 vuotta vanhempi ja minunkin teinivuosinani Madonnan hitit olivat jo "keski-ikäisten musaa".

Vierailija
40/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kirjoitettua, mutta onhan meidän populaarikulttuuri rikki. Pienille tytöillekin mallinnetaan sitä, että mitä enemmän diivailet sitä parempi nainen... anteeksi jonkun sukupuolinen olet. Telkkarista näytetään jotain temptation islandia, missä kumppanin pettäminen on homman kliimaksi. Tai sinkkuelämää, missä itsenäisenä, vahvana ja vailla sitoumuksia olevana naisena eläminen on Eldorado. Sitten vastapainona näytetään sokkona naimisiin tai lapsi tuntemattoman kanssa, kun mikään ei ole kelvannut ja biologinen kello tikittää. Samaan aikaan yhteiskunta tukee yksin lapsen hankkivia naisia ja hedelmöitysklinikat tarjoavat hoitoja vaihdevuosissa kiemurteleville. Samaan aikaan miehille koitetaan saada morsiammia maaseudulle ja kerrotaan, että mitä feminiinisempi olet - sitä parempi flaksi. Mies ei saa tykätä moottoreista tai kehonrakennuksesta. Se on yök yök. Parempi harrastaa Kiasman nykytaidenäyttelyjä ja hot joogaa. Erotilastot hipoo pilviä, kun nainen sitten vihdoin vapaana, itsenäisenä ja voimakkaana naisena löytää vilttitossun, mikä alkuvuosien jälkeen vaikuttaakin enemmän talon emännältä ja haluttomuus on yleisempää nuorten aikuisten keskuudessa kuin koskaan aikaisemmin.

Onhan tää systeemi rikki. Vai mitä olette mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan