Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuossa PS:n kohujulkaisussa suurin virheargumentti on se, että 13-vuotiaat tytöt kuuntelisivat Madonnaa, Lady Gagaa ja Lana del Reytä

Vierailija
11.06.2020 |

Tuo jo itsessään kertoo sen, ettei kirjoittajalla ole MITÄÄN tietoa siitä, mistä oikeastaan puhuu.

– Kolmetoistavuotiaat tytöt ja heidän kaltaisensa hom*pojat kuuntelevat Lady Gagan, Madonnan ja Lana Del Reyn luentoja, joissa opetetaan, miten näytetään ja kuulostetaan h**rilta, Hankamäki kirjoittaa teoksessaan.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus mitä helv... luentoja, joissa nuo kolme mainittua opettavat näyttämään ja kuulostamaan hu0ralta? Miten olen missannut nämä luennot?

Vierailija
2/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen ei kannattaisi julkaista ajatuksiaan, erikoisia viritelmiä syntyy aina, jos olisivat vain hiljaa niin kannatus voisi säilyä jollain tasolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan oma teinini edes tietää, kuka on Madonna :D

Vierailija
4/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah

Vierailija
5/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne siten näyttää huo rilta monet.

Vierailija
6/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ne teinit. Kuuntelevat paheellista Kikkaa, Tina Turneria ja Sabrinaa.

Vierailija
7/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi ne teinit. Kuuntelevat paheellista Kikkaa, Tina Turneria ja Sabrinaa.

:D

Vierailija
8/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan omaksi ja poikakavereidensa iloksi? P*skaako se jollekin keski-ikäiselle tohtorishomolle kuuluu?

Vierailija
9/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella masentavaa, että aikuinen mies, ja vieläpä erittäin korkeasti koulutettu, voi olla ajattelussaan ja kielenkäytössään tuolla tasolla. Kuten artistiesimerkit hyvin osoittavat, kyse ei ole mihinkään muuhun kuin omaan mututuntumaan perustuva henkilökohtaisen pettymyksen oksentaminen lukijan ja hädin puberteettisten lasten niskaan.

Vierailija
10/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankamäki nyt ei ole kovin kaksinen filosofi. Juha Varton oppilas, joka yrittää luoda itselleen samanlaisen poleemisen sädekehän kuin Vartollakin on. 

Vierailija
11/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilyönnit kuuluvat usein nuoruuteen. Sen tuo tohtorismies tietäisi, jos tietäisi teini-ikäisten kehityksestä yhtään mitään ja perustaisi tutkimuksensa tieteelle Hom*a-foorumin ja Y*ilaudan lukemisen sijaan.

Vierailija
12/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Hankämäki hukkasi asiansa alatyyliseen kielenkäyttöön. Argumentit olisi voinut esitää paljon diplomaattisemmin. Olen kuitenkin Hankamäen kanssa samaa mieltä siitä, että "feminismi ajaa ristiriitaisia tavoitteita".

Vierailija
13/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Hankämäki hukkasi asiansa alatyyliseen kielenkäyttöön. Argumentit olisi voinut esitää paljon diplomaattisemmin. Olen kuitenkin Hankamäen kanssa samaa mieltä siitä, että "feminismi ajaa ristiriitaisia tavoitteita".

Ei se p*ska kiillottamalla paremmaksi muutu. Jättäkää naiset ja tytöt rauhaan.

Vierailija
14/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Hankamäki julkisesti homoseksuaalina tee juurikin niin.

Vierailija
15/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus mitä helv... luentoja, joissa nuo kolme mainittua opettavat näyttämään ja kuulostamaan hu0ralta? Miten olen missannut nämä luennot?

Ihmeellistä kyllä, kuuntelin Madonnaa 13-vuotiaana, eikä minusta tullut seksipommia vaan ihan päinvastoin. Minne voin valittaa?

Vierailija
16/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13-vuotias tytär, nuohan pukeutuu nykyisin hyvinkin sukupuolettomasti. Mun tytär ei esim. omista ainuttakaan minihametta, enkä ole kavereillakaan nähnyt.

Vierailija
17/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne edes tiedä Madonnaa... :D Lady Gagan varmasti, ja moni ehkä myös Lana Del Reyn, mutten usko kummankaan näistäkään olevan nykyteinien suurimpia idoleita. 

Vierailija
18/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 13-vuotias tytär, nuohan pukeutuu nykyisin hyvinkin sukupuolettomasti. Mun tytär ei esim. omista ainuttakaan minihametta, enkä ole kavereillakaan nähnyt.

Hankamäki tuskin tietää esim. Billie Eilishia.

Vierailija
19/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on ihan pihalla nykymaailman menosta...

Vierailija
20/53 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Hankamäki julkisesti homoseksuaalina tee juurikin niin.

Ei pelkkä homous riitä, pitäköön leipäläpensä kiinni naisista jatkossa kun ei aiheesta mitään ymmärrä. Ei pelkät teot vaan myös sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän