Tuossa PS:n kohujulkaisussa suurin virheargumentti on se, että 13-vuotiaat tytöt kuuntelisivat Madonnaa, Lady Gagaa ja Lana del Reytä
Tuo jo itsessään kertoo sen, ettei kirjoittajalla ole MITÄÄN tietoa siitä, mistä oikeastaan puhuu.
– Kolmetoistavuotiaat tytöt ja heidän kaltaisensa hom*pojat kuuntelevat Lady Gagan, Madonnan ja Lana Del Reyn luentoja, joissa opetetaan, miten näytetään ja kuulostetaan h**rilta, Hankamäki kirjoittaa teoksessaan.
Kommentit (53)
Persujen ei kannattaisi julkaista ajatuksiaan, erikoisia viritelmiä syntyy aina, jos olisivat vain hiljaa niin kannatus voisi säilyä jollain tasolla
Mahtaakohan oma teinini edes tietää, kuka on Madonna :D
Miten ne siten näyttää huo rilta monet.
Voi voi ne teinit. Kuuntelevat paheellista Kikkaa, Tina Turneria ja Sabrinaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi ne teinit. Kuuntelevat paheellista Kikkaa, Tina Turneria ja Sabrinaa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan omaksi ja poikakavereidensa iloksi? P*skaako se jollekin keski-ikäiselle tohtorishomolle kuuluu?
On kyllä todella masentavaa, että aikuinen mies, ja vieläpä erittäin korkeasti koulutettu, voi olla ajattelussaan ja kielenkäytössään tuolla tasolla. Kuten artistiesimerkit hyvin osoittavat, kyse ei ole mihinkään muuhun kuin omaan mututuntumaan perustuva henkilökohtaisen pettymyksen oksentaminen lukijan ja hädin puberteettisten lasten niskaan.
Hankamäki nyt ei ole kovin kaksinen filosofi. Juha Varton oppilas, joka yrittää luoda itselleen samanlaisen poleemisen sädekehän kuin Vartollakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ylilyönnit kuuluvat usein nuoruuteen. Sen tuo tohtorismies tietäisi, jos tietäisi teini-ikäisten kehityksestä yhtään mitään ja perustaisi tutkimuksensa tieteelle Hom*a-foorumin ja Y*ilaudan lukemisen sijaan.
Minusta Hankämäki hukkasi asiansa alatyyliseen kielenkäyttöön. Argumentit olisi voinut esitää paljon diplomaattisemmin. Olen kuitenkin Hankamäen kanssa samaa mieltä siitä, että "feminismi ajaa ristiriitaisia tavoitteita".
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hankämäki hukkasi asiansa alatyyliseen kielenkäyttöön. Argumentit olisi voinut esitää paljon diplomaattisemmin. Olen kuitenkin Hankamäen kanssa samaa mieltä siitä, että "feminismi ajaa ristiriitaisia tavoitteita".
Ei se p*ska kiillottamalla paremmaksi muutu. Jättäkää naiset ja tytöt rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Hankamäki julkisesti homoseksuaalina tee juurikin niin.
Vierailija kirjoitti:
Plus mitä helv... luentoja, joissa nuo kolme mainittua opettavat näyttämään ja kuulostamaan hu0ralta? Miten olen missannut nämä luennot?
Ihmeellistä kyllä, kuuntelin Madonnaa 13-vuotiaana, eikä minusta tullut seksipommia vaan ihan päinvastoin. Minne voin valittaa?
Mulla on 13-vuotias tytär, nuohan pukeutuu nykyisin hyvinkin sukupuolettomasti. Mun tytär ei esim. omista ainuttakaan minihametta, enkä ole kavereillakaan nähnyt.
Ei ne edes tiedä Madonnaa... :D Lady Gagan varmasti, ja moni ehkä myös Lana Del Reyn, mutten usko kummankaan näistäkään olevan nykyteinien suurimpia idoleita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 13-vuotias tytär, nuohan pukeutuu nykyisin hyvinkin sukupuolettomasti. Mun tytär ei esim. omista ainuttakaan minihametta, enkä ole kavereillakaan nähnyt.
Hankamäki tuskin tietää esim. Billie Eilishia.
Persut on ihan pihalla nykymaailman menosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Hankamäki julkisesti homoseksuaalina tee juurikin niin.
Ei pelkkä homous riitä, pitäköön leipäläpensä kiinni naisista jatkossa kun ei aiheesta mitään ymmärrä. Ei pelkät teot vaan myös sanat.
Plus mitä helv... luentoja, joissa nuo kolme mainittua opettavat näyttämään ja kuulostamaan hu0ralta? Miten olen missannut nämä luennot?