Ketä ostaa tuon vauvvani colitzipuvun ja vuorellisen haalarin?
Kommentit (16)
jossa on on nuotin kuvija. Soitan pienoa vavvalle, niin se sopisi hyvin.Vavva on nyt seitsämän kuukautta vanha.
eiks se fliis vuorellinen haalari pitäis säästää pikku sisarrukselle?
meidän pienelle masuasukille, nyt iso tyttö tuntuu jo wanhalta tai ainakin pikkuwanhalta. Retroo, eikö?
Meidän neiti käyttää kokoa 72 mytta neiti kasvaa kauheaa vauhtia kun neiti syö tissiä 30 kertaa päivässä ja neiti syö soseita tissin jälkeen.
Neidillä on aikas paljon kolitsiasuja kun ne ovat neidin mielestä niin mukavia päällä. sitten kun neiti saa joskus sisarruksia puen kolitsit heillekin.
Pelkään jääväni ilman kodinhoitotuetta.
Oisko sulla myynnissä yöppäriä meitin esikolle? Tai teepparia vuosikkaalle? En enään jaksa huutiksesta huutaa ku meitin masuasukki potkiskelee jo. Pupuiltiin isukin kans ovislimoilla eikä täti tullu enään kylään. Saadaan taas niitä sisarruksia, olen muuten sectio äippäliini, entä te? Ketä miettii olisko tutteli äippä vai tisuteltaisko ja kestoiltaisko?
Periaatteessa olisin niinku kiinnostunut, mutta collece on niin junttia. Ihan kun Marimekko.
Teillä on varmaan Sotkan tv-alttarikin, kun kerran on vauvvalle gollegea?
Onko haalari Reimaa? Vain koretecci kelpaa mun vauvvalle.
Ja sit mä en kyl haluu käyttää toisten vanhoi, onko ne ees tesinfioitu?
Käytätteks te muuten teiän vuosikkailla tavan vaippoi vai fleeze vaippoi?
Mun vauvval on shakin ja anaalinpunasii vaippoi.
varsinkin jos se on fliitsiä. Puurotan tässä esikkoa ja kertiksii laitan vauvvalle, kestoiltu, liinailtu on jo. Nyt tämä mammaliini laittaa mammahousut ja äippäliivit.
Ku en viel tiiä kumpi masukki on. Sopiiks noi myös tissittelyyn?
Meillä olis tarvetta juur colidzipuvulle. Mutta mä oon yksinhuoltaja, kun ukko jätti just kun on laskettuaika lähestymässä. Sain selville salarakkaan, kun luin sen tekstareita! Ja hakkashan se mua myös. Toisaalta mulla on tossa naapurin mies, jonka kans on käyty puutarhavajaa siivoilemassa.
kolitsi asu on aika white trashii
Kyllä hoomaa, ettän suomikieliset ei opi puhhuman ja kirrjottaman! Ei riita aly,
T: Bättrefolk
t. kiinnostunut